Keklu heilui

Anonyymi-ap

31

5312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylivieska on osaa HESASTA ?

      • Anonyymi

        ei! Ylivieskassaki on Kaisaniemi!!


    • Anonyymi

      Mamuja täällä ei ole, mutta persuja löytyy.

      • Anonyymi

        Ja kepulaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kepulaisia

        romani oli.


    • Anonyymi

      Ei sentään vasara heilunut?

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen keklu? Puhukaa suomea niin itsekin ymmärrätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen keklu? Puhukaa suomea niin itsekin ymmärrätte.

        Hän tarkoitti puukkoa.


    • Anonyymi

      Tulevat kepu isännät vai Pa Pa pakolaiset asialla?🙊🙉🙈

      • Anonyymi

        mitesne 500vuotta sitten tänne tulleet pakolaiset


      • Anonyymi

        Ei vaan persujen pentu. Meillä ei pakolaisia ole mutta junttipersuja löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan persujen pentu. Meillä ei pakolaisia ole mutta junttipersuja löytyy.

        Onhan siellä ollut ainakin yksi marokkolainen ja hänen jälkeläiset. Ei mamut viihdy maalla, niiden täytyy päästä suurkaupungin sykkeeseen.


    • Anonyymi

      S2 gansteri viidakkoveitsineen rikastutti umpitylsää impivaaralaiskulttuuria kuten shortsihousu Stubb(kok) jo vuosia sitten toivoi.

      • Anonyymi

        Kyllä oli oma impivaaralainen. Persun pentu.


    • Anonyymi

      Oliko perinteinen mora

    • Anonyymi

      Jokohan on vapaalla? Ettei tuu traumoja.

    • Anonyymi

      Eikö tuo kaisaniemen koulu oo kameroja täynnä, luulis niistä näkyvän mitä tapahtu.

    • Anonyymi

      Oululainen kulttuuri ei kuulu Keski-Pohjanmaalle.
      1990-luvulla EU-jäsenyyden myötä syntynyt uusi aluejako on liittänyt Kalajokilaakson kulttuuriltaan (geneettisesti ja psyykkisesti) täysin poikkeavaan Novgorodinmaalaiseen Pohjois-"Pohjanmaahan".

    • Anonyymi

      Liekköhän ollut ihan kekkulissa

    • Anonyymi

      Oliko pitkätossu ku keklu mukana.

    • Anonyymi

      Tästä on jo ketju, Jesse Lasanen, äiti ilmeisesti romani. Opetettu että puukko mukaan. Ja ei ole ykasta, vaan sijoitettu perhekotiin. Ihan kotimainen laatu nuori. Turhaankait tuota nimeä piilottelee, kun minfossa ja ylilaudassa on nimi kuvien kera, tosin kuvia oli poistettu.

      • Anonyymi

        Ei ole Jessen äiti romani, eikä ole tuollaisia opettanut.


      • Anonyymi

        Eti oikeeta tietoa vitu enne ku tuut huutelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eti oikeeta tietoa vitu enne ku tuut huutelee

        Koulu käymättä vai vielä kesken?


    • Anonyymi

      Lainaus Kokkolan ketjusta:

      Anonyymi
      2023-04-03 16:39:28


      Anonyymi kirjoitti:
      On varma. Ajoin ohi juuri tapahtuneen jälkeen. Paikalla oli noin 30-50 romania pällistelemässä ja kauhistelemassa.

      Kyösti Långström alavieskasta tapaja

      • Anonyymi

        Että silleen Alavieska kartalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että silleen Alavieska kartalle.

        kaisaniemen koulussa puukotus,etsillei Ylivieska Kartalle


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        pakkohoitoon,varmempipaikka niin ei tiedä milloin vapautuu,


    • Anonyymi

      Selevästi kulumahousu porukkaa ku suolikaapin avain koulussa mukana.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      840
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe