Ylivieskassa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eb124d34-19f1-448b-aabe-46ece8d00dfa
Keklu heilui
31
5314
Vastaukset
- Anonyymi
Ylivieska on osaa HESASTA ?
- Anonyymi
ei! Ylivieskassaki on Kaisaniemi!!
- Anonyymi
Mamuja täällä ei ole, mutta persuja löytyy.
- Anonyymi
Ja kepulaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kepulaisia
romani oli.
- Anonyymi
Ei sentään vasara heilunut?
- Anonyymi
Mikä ihmeen keklu? Puhukaa suomea niin itsekin ymmärrätte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen keklu? Puhukaa suomea niin itsekin ymmärrätte.
Hän tarkoitti puukkoa.
- Anonyymi
Tulevat kepu isännät vai Pa Pa pakolaiset asialla?🙊🙉🙈
- Anonyymi
mitesne 500vuotta sitten tänne tulleet pakolaiset
- Anonyymi
Ei vaan persujen pentu. Meillä ei pakolaisia ole mutta junttipersuja löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan persujen pentu. Meillä ei pakolaisia ole mutta junttipersuja löytyy.
Onhan siellä ollut ainakin yksi marokkolainen ja hänen jälkeläiset. Ei mamut viihdy maalla, niiden täytyy päästä suurkaupungin sykkeeseen.
- Anonyymi
S2 gansteri viidakkoveitsineen rikastutti umpitylsää impivaaralaiskulttuuria kuten shortsihousu Stubb(kok) jo vuosia sitten toivoi.
- Anonyymi
Kyllä oli oma impivaaralainen. Persun pentu.
- Anonyymi
Oliko perinteinen mora
- Anonyymi
Jokohan on vapaalla? Ettei tuu traumoja.
- Anonyymi
Eikö tuo kaisaniemen koulu oo kameroja täynnä, luulis niistä näkyvän mitä tapahtu.
- Anonyymi
Oululainen kulttuuri ei kuulu Keski-Pohjanmaalle.
1990-luvulla EU-jäsenyyden myötä syntynyt uusi aluejako on liittänyt Kalajokilaakson kulttuuriltaan (geneettisesti ja psyykkisesti) täysin poikkeavaan Novgorodinmaalaiseen Pohjois-"Pohjanmaahan". - Anonyymi
Liekköhän ollut ihan kekkulissa
- Anonyymi
Oliko pitkätossu ku keklu mukana.
- Anonyymi
Tästä on jo ketju, Jesse Lasanen, äiti ilmeisesti romani. Opetettu että puukko mukaan. Ja ei ole ykasta, vaan sijoitettu perhekotiin. Ihan kotimainen laatu nuori. Turhaankait tuota nimeä piilottelee, kun minfossa ja ylilaudassa on nimi kuvien kera, tosin kuvia oli poistettu.
- Anonyymi
Ei ole Jessen äiti romani, eikä ole tuollaisia opettanut.
- Anonyymi
Eti oikeeta tietoa vitu enne ku tuut huutelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eti oikeeta tietoa vitu enne ku tuut huutelee
Koulu käymättä vai vielä kesken?
- Anonyymi
Lainaus Kokkolan ketjusta:
Anonyymi
2023-04-03 16:39:28
Anonyymi kirjoitti:
On varma. Ajoin ohi juuri tapahtuneen jälkeen. Paikalla oli noin 30-50 romania pällistelemässä ja kauhistelemassa.
Kyösti Långström alavieskasta tapaja- Anonyymi
Että silleen Alavieska kartalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että silleen Alavieska kartalle.
kaisaniemen koulussa puukotus,etsillei Ylivieska Kartalle
- Anonyymi
Häkki heiluu, tai sitte niuanniemeen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ec3bd027-a254-4bbb-85b9-6acd493b8e2e- Anonyymi
pakkohoitoon,varmempipaikka niin ei tiedä milloin vapautuu,
- Anonyymi
Selevästi kulumahousu porukkaa ku suolikaapin avain koulussa mukana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394