Jos lasketaan kotimaan lennot, Euroopan lennot, Thaimaan lennot ja lomalennot, niin olen lentänyt Finnairilla yhteensä jotakin 150-200 kertaa.
Ei ole ollut koskaan valittamisen aihetta.
Jos lasketaan aivotärähdykseni, niin niitä on 400.
Ei ole koskaan hoidettu seuraamuksia.
Jos lasketaan elämäni liikuntatunnit, niin niitä on 40.000 tuntia.
Ei ole koskaan kukaan valittanut liikkumisestani.
Jos lasketaan maksukaatoni, niitä on myös 400.
Ei ole koskaan kaatunut laukeamatta.
Jos lasketaan osamaksusuoritukseni autosta, niin täytyy laskea kuukaudet.
Ei ole koskaan jäänyt kuukausimaksut suorittamatta.
Jos lasketaan paljonko olen veroja maksanut, niin se on jotakin 30 miljoonaa.
En ole koskaan valittanut.
Jos lasketaan montako sanaa olen tälle palstalle oireillut, niin se on jotakin miljoona.
En ole koskaan itseäni nostanut jalustalle, koska olen vaatimaton omanapanarsisti joka ..... on lentänyt 150-200 kertaa ja aina bisneksessä.
Repikää siitä paljonko olen pukannut fyrkkaa finskille, kun vain kerran olen lentänyt Keihäsellä.
2010
Jos lasketaan.
9
94
Vastaukset
- Anonyymi
Jos lennot on lennetty aikuisiässä niin sitä on sitten ilmakitkaa halkaistu noin niin kuin keskimäärin joka toinen kuukausi.
- Anonyymi
Minne torille minin pitäisi ehtiä, olen luvannut makron kala-altaasta kuvan kun sinne menen, tänään kävimme uimassa ja olin poissa palstalta klo 10.00 alkaen, mutta aktiivista näyttöä olevan, nyt olen syömässä Chang marketissa.
'*' - Anonyymi
Jos lasketaan kotimaan lennot, Euroopan lennot, Thaimaan lennot ja lomalennot, niin olen lentänyt Finnairilla yhteensä jotakin 150-200 kertaa.
-Kyllä, menot ja paluut yhteensä noin.
Ei ole ollut koskaan valittamisen aihetta.
-En valita pienistä. En valittanut viivästyksistäkään.
Jos lasketaan aivotärähdykseni, niin niitä on 400.
-Aivotärähdyksiä on vain kaksi matseissa. Lieviä aivotäräys tulee sparratessa ja matsissa miltei joka kerta. Tosimatsissa määrä saattaa olla tuo parissa kovassa matsissa. (tietäisit tämän ellet olisi leikkisensei ja pellehermanni)
Ei ole koskaan hoidettu seuraamuksia
-On hoidettu ainakin neljästi, mutta kuvissa ei ole näkynyt vaurioita.
Jos lasketaan elämäni liikuntatunnit, niin niitä on 40.000 tuntia.
-Tuo on melko lähellä totuutta, jos hyötyliikunta ja vapaa-ajan liikunta lasketaan mukaan.
Ei ole koskaan kukaan valittanut liikkumisestani.
-Pitää paikkansa. Ei ole kukaan valittanut. Naiset tykkää trimmatusta miehestä joka jaksaa, jaksaa ja näyttää hyvältä.
Jos lasketaan maksukaatoni, niitä on myös 400.
-Ei pidä valitettavasti paikkaansa. Vain noin 200 maksukaatoa. Muut siviilissä.
Ei ole koskaan kaatunut laukeamatta.
-Vaimojen kohdalla pitää paikkansa. Vaimoni ovat sellaisia jotka ovat erittäin vihaisia jos mies laukeaa ensin.
Jos lasketaan osamaksusuoritukseni autosta, niin täytyy laskea kuukaudet.
-En ymmärrä väitettä. Thaimaassa on ostoliisareita jopa 10 vuodeksi tarjolla. Yleisin on 48 kuukautta.
Ei ole koskaan jäänyt kuukausimaksut suorittamatta.
-18 vuotiaana jäi, mutta sattui mummon sisko delaamaan ja sain perinnön jolla maksoin rästit pois.
Jos lasketaan paljonko olen veroja maksanut, niin se on jotakin 30 miljoonaa.
-Tuossa on firmojeni verot mukana ja summa saattaa olla likempänä 40 miljoonaa. En viitsi laskea, kun alkaa ottamaan pannuun.
En ole koskaan valittanut.
-Olen valittanut monta kertaa ja aina voittanut verottajan.
Jos lasketaan montako sanaa olen tälle palstalle oireillut, niin se on jotakin miljoona.
-Puhut nyt itsestäsi. Minä kirjottelen töiden ohella kun olen koneella ja joskus viikonloppuna vapaa-iltoina.
En ole koskaan itseäni nostanut jalustalle, koska olen vaatimaton omanapanarsisti .
-Nostan vain silloin kun aletaan haukkumaan köyhäksi ja velkaiseksi. Olen tehnyt kovaa töitä ja ansainnut kaiken itse. Suomi on sellainen maa jossa joku läski alkaa heti vinkumaan jos jollakin on vähän massia päällä.
lentänyt 150-200 kertaa ja aina bisneksessä.
-En suinkaan aina bisneksessä. Vain kaukolennoilla viime vuosina. Vain yhdellä lahjusmatkalla lennettiin bisneksessä. Niitä "tehdasvierailuita" Eurooppaan kertyi puolet noista lennoista.
Viimeisin maan sisäinen lento Thaimaassa oli Chiang Maista Buriramiin. Esittelin sen lennon lipun täällä. Turistiluokka.
Repikää siitä paljonko olen pukannut fyrkkaa finskille, kun vain kerran olen lentänyt Keihäsellä.
-Miten olisin voinut lentää Keihäsellä, kun olin 7- vuotias kun Keihäsmatkat meni konkurssiin lentoyhtiöineen päivineen? Kävin ulkomailla ekaa kertaa 18- vuotiaana ruotsinlaivalla.
Rahaa on kyllä palanut matkailuun ja Thaimaahan. Silloin kun vaihtoa ja toimintaa oli reilusti, ei ollut tapana pihtailla. Veikkaisin että Thaimaan baareihin ja ravintoloihin (naiset mukaan laskien) on palanut noin 220 000 euroa eli saman verran kuin maksoi talomme rakentaminen.
2010
Toivottavasti elämäsi siellä Phuketissa miljoonajahdin kannella muuttui nyt paremmaksi 8)- Anonyymi
Pitää vielä tarkentaa että olen toki lentänyt muillakin yhtiöillä, mutten niin paljon. SAS, Qatar, Air Asia, Lion Air, British Airways, Aeroflot ja Lufthansa. Aasian halpisyhtiöillä useita kertoja, mutta esim SAS ja BA vain kerran.
Kerran lennettiin Bangkokista Chiang Maihin Air Asianin koneella, joka oli ensilennollaan. Se jäi mieleen koska oli julmetun kaunis lentoemäntä, noin 25 vee joka kuiskutteli korvaan sentin päästä.
Se oli ainoa kerta kun alkoi jöpöttämään lentoemännän puhuessa.
2010 - Anonyymi
Villalankanarahdus päivystäjällä kiireisellä perheellisellä pienviljelijällä eedenissä Korealaisten kakaroiden kasvatuksen väliajalla kun ei ole farmilla syömässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää vielä tarkentaa että olen toki lentänyt muillakin yhtiöillä, mutten niin paljon. SAS, Qatar, Air Asia, Lion Air, British Airways, Aeroflot ja Lufthansa. Aasian halpisyhtiöillä useita kertoja, mutta esim SAS ja BA vain kerran.
Kerran lennettiin Bangkokista Chiang Maihin Air Asianin koneella, joka oli ensilennollaan. Se jäi mieleen koska oli julmetun kaunis lentoemäntä, noin 25 vee joka kuiskutteli korvaan sentin päästä.
Se oli ainoa kerta kun alkoi jöpöttämään lentoemännän puhuessa.
2010"Se oli ainoa kerta kun alkoi jöpöttämään lentoemännän puhuessa."
Heh heh heh ... voin vain kuvitella kuinka sensein kattilapäässä kiehahti kun tuon luki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villalankanarahdus päivystäjällä kiireisellä perheellisellä pienviljelijällä eedenissä Korealaisten kakaroiden kasvatuksen väliajalla kun ei ole farmilla syömässä.
Kello on Thaimaassa kohta 11pm. Sinulla se on siihen aikaan 7pm. Meillä syödään päivällinen / illallinen kuudelta, joko kotona tai farmilla.
Auringonlasku on lammen rannassa romanttinen ruokapaikka. Sadat tulikärpäset lentää lammen yllä ja heijastuu tyynestä vedestä, jokainen molskaus saa lapset innostumaan josko Witsaeek (iso) nimen saanut python on tullut kylään.
Riippumatossa sulattelen yleensä ruokaa ja otan rennosti puoli tuntia ruoan jälkeen. Fisu oli tänäänkin erinomaista, vuohenjuustosalaatin kera. Olen myös innostunut leipomaan naa- tyyppistä leipää.
2010
PS: Meillä ei ole kakaroita eikä pentuja vieläkään, meillä on vain lapsia. Koirakaan ei ole enää pentu. Yli 20 kiloa painaa jo.
- Anonyymi
Addiktio valtaa aivot, oli pääkirjoituksena National Geographic Suomi eräässä numerossa, joka postista saapui. Luin jutun suurella mielenkiinnolla, koska se hieman ehkäpä valaisee kahden tänne, lähinnä Pattayapalstalle kirjoittavan, todella pahaa addiktiota toisia kirjoittajia ja Pattayaa vastaan potevien häirikköjen käyttäytymisestä.
Nämä häiriköt tunnemme tällä hetkellä lähinnä nimistä numball ja aviomies numeroilla, nämä nimet ovat itselleen luoneet tai vastaavat, joita vikkelään vaihtelevat.
Palstalaiset ovat antaneet heille kyllä osuvammat nimet, lerppa, joka kuvaa hyvin heidän nykyistä tilaansa.
Onpa moni alkanut käyttämään heistä persläpilerppa nimitystä, aivan oikeutetusti, koska tämä NumBall lerppa on vuosikausia haukkunut toisia kirjoittajia resuperseiksi, jollainen lie haaveissaan saada sydänystäväkseen, koska lakkaamatta tuota brutaalia sanaa toistaa yleisillä palstoilla.
Tämä ballinumbba on kaikenlaisia törkyjuttujaan tuhertanut palstoille jo vuosikausia, monet nimimerkkinsä osoittavat hyvinkin selvästi hänen älykkyysosamääränsä, kuten vaikkapa OtaHanuriinPoju, joka viitannee sukupuoliseen suhtautumiseensa.
Toinen Chiang Main perseilerppa on aloittanut tuhertelunsa myöhemmin.
Tyypillistä molempien kirjoituksille on, että matkailullista antia kirjoituksistaan on turhaa hakea
Usein on myös lukuisien kirjoittajien joukossa levinnyt epäilys, että kyseessä olisivatkin siamilaiset kaksoset, jotka todellisuudessa asuvat Suomessa ja vieläpä Hiekkaharjussa ja olisivatkin vain yksi henkilö, joka kuvittelee itsensä Hua Hinin vauraaksi lento kapteeniksi, milloin rikkaaksi kiinteistö- ja condosijoittajaksi ym ym. Toisella minällään hän elelee Chiang Maissa huolehtien ravintoloista, asuen välillä Phuketin loistohuvilalla, purjehtien jahdillaan ja tietysti ajellen Harley Davidsonillaan.
Ai niin meinasi unohtua, että Chiang Main lerpalla on hammaslääkäri vaimonaan, jota kyllä jotkut ilkeämielisesti väittivät vinyylistä valmistetuksi.
Näiden kahden herran törkyjutuista olemme saaneet kärsiä jatkuvasti aikaisesta aamusta, myöhään iltaan jatkuvasti ja luultavasti tämä ei lopu, ennenkuin tuohon vakavaan addiktioonsa tiedemiehet keksivät parannuskeinon ja heidät saadaan suljetulle osastolle pitkäaikaiseen hoitoon, tai menehtyvät vanhuuteen, joka sekään ei lie kaukana, niin höperöjä juttunsa ovat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701146
- 1101016
- 47984
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(49840