Vihaan ihmisiä

Anonyymi-ap

Miksi kaikki ihmiset ovat niin hirveitä. Aina kun kohtaan ihmisen saan pelkkää pahaa mieltä. Sen takia koitan vältellä niitä. Ystävät ja parisuhteet. Oksettaa ajatuskin. En voi käsittää miten huonoja ja pahoja ihmisiä on joka puolella. Ei pienintäkään avuliaisuutta, pelkkää oman navan ajattelua rahan kiilto silmissä. Työt hoidetaan päin.. Surkeaa. Asiakaspalvelijat.. kaikki. Läheisemmät puukottaa pahemmin selkään. Kukaan ei vahingossakaan osoita empatiaa. Odottavat vain hetkeä jolloin vetää matto jalkojen alta.

22

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi uskot, että kaikki haluavat sinulle vain pahaa? Silloin menee ohitse myös ne, jotka haluavat pelkkää hyvää.

      • Anonyymi

        Älä ole naiivi. Yhdyn aloittajaan. Puhuu faktoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole naiivi. Yhdyn aloittajaan. Puhuu faktoja.

        Joskus kanattaisi uskoa myös hyvään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole naiivi. Yhdyn aloittajaan. Puhuu faktoja.

        Niin puhuukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole naiivi. Yhdyn aloittajaan. Puhuu faktoja.

        Olen samaa mieltä nykypäivän ihmisistä. Maailma on muuttunut ja Ihmiset sen mukana huonompaan suuntaan. Ihmisillä on paha olla henkisellä ja fyysisellä tasolla. Näkeehän sen jo selväjärkinen ihminenkin, että mihin suuntaan ollaan menossa. Ei ainakaan parempaan suuntaan, jos Ihmiset eivät halua muuttaa omaa persoonallisuuttaan ja ottaa huomioon toisetkin ihmiset. Lähimmäisen rakkaus ja toisen ihmisen huomioiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä nykypäivän ihmisistä. Maailma on muuttunut ja Ihmiset sen mukana huonompaan suuntaan. Ihmisillä on paha olla henkisellä ja fyysisellä tasolla. Näkeehän sen jo selväjärkinen ihminenkin, että mihin suuntaan ollaan menossa. Ei ainakaan parempaan suuntaan, jos Ihmiset eivät halua muuttaa omaa persoonallisuuttaan ja ottaa huomioon toisetkin ihmiset. Lähimmäisen rakkaus ja toisen ihmisen huomioiminen.

        Some on vahvistanut ihmisten huonoja puolia.
        Petolliset politiikot vieneet ihmisten toivon. Ja se kai oli tarkoituskin.


    • Anonyymi

      Kokemuksesta tiedän.

    • Anonyymi

      Itselläni on toisenlaisia kokemuksia.

    • Anonyymi

      Niin minäkin vihaan useita, mutta en kerro sitä niille jaksa mitään vinetyksiä

      • Anonyymi

        Kuka kertoisi. En ole samaa mieltä aloittajan kanssa


    • Anonyymi

      Ihmisethän on noin yleisellä tasalla ja defaulttina v#ttumaisia, kieroja, kaksnaamaisia, rottamaisia infantiileja..
      On toki poikkeusiakin ja se on aika erikoista, mutta ihanaa.

      • Anonyymi

        Näin on, sitä rotat ja infantiiliy vasta vihaakin poikkeuksia nimittäin


    • Anonyymi

      Missäköhän nämä hyvää tahtovat ihmiset sitten ovat kun en ole koko elämäni aikana törmännyt ja aika paljon kokemusta on erilaisista ihmisistä. Toki silloin kun oli rahaa oli kaikenlaisia kärkkyjiä. Siinä yhdessä biisissä sanotaan että rotat hyppäävät laivasta ennen aikojaan tai jotain vastaavaa. Tuomitsemista saa kyllä joka suunnasta ihan kai vaan olemuksellaan. Ihan kuin ulkonäkö kertoisikin ihmisestä näille yksinkertaisille ihmisille kaiken. Pitäisi varmaan hankkia naamatatuointi ihan vaan vittuillakseen pinnallisille typeryksille

      • Anonyymi

        Jos pidät kaikkia muita yksinkertaisina ja typerinä, niin on varmasti vaikea uskoa kenenkään haluavan sinulle mitään hyvää. Jos joku tunnustaisi pitävänsä sinusta ihan aidosti, et varmasti häntä uskoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pidät kaikkia muita yksinkertaisina ja typerinä, niin on varmasti vaikea uskoa kenenkään haluavan sinulle mitään hyvää. Jos joku tunnustaisi pitävänsä sinusta ihan aidosti, et varmasti häntä uskoisi.

        Tässä se typeryys taas nähdään. Mitä se minun pitämiseni mihinkään liittyy


      • Anonyymi

        Ihmiset ovat nykyään menossa yhä huonompaan suuntaan. Ovat itsekkäitä, oman edun tavoittelijoita, itsekeskeisiä, riitaisia, rahanahneita, panettelijoita, vailla itsehillintää ja nautintoja enemmin kuin lähimmäisen rakkautta omaavia jne. Sillä todellisia ystäviä et saa nykypäivänä. On vain selkään puukottajia oman eduntavoittelijoita. On työpaikkakiusaamista ja koulukiusaamista. Ihmiset voivat henkisesti pahoin. Henkinen ja fyysinen väkivalta on yleistynyt ihmisten kesken.


    • Anonyymi

      Joo, jotkut ihmiset on sisimmissään pahoja ja pahan henkisiä. Siksi en luota kehenkään, ettei tule paha mieli. Tea vituttaa mua 😡😠😤😡😠

    • Anonyymi

      Sama kokemus. Vihaan ja halveksun ihmisiä! Toisesta ihmisestä ei ole kuin haittaa 🤔 Onneksi sitä pärjää hyvin yksin tämän päivän yhteiskunnassa 👍

    • En kiellä täysin, kun kieroutta ja välinpitämättömyyttä näkee. Oman navan ajattelu on ihan tavallista ja joidenkin kanssa rajojen laitto on välttämätöntä ettei katoa oma käsi toisten suihin. Ymmärtääkseni moni pitää samaa periaatetta minkä takia luottamus on ansaittava ja sen ylläpito on arvokasta että on joku pintaa syvempi yhteys ja se todella auttoi ainakin omaan syrjäytymiseeni. Omat rajat tärkeää tuntea. Se mikä on vaikeaa että jos ei ole luottamusta niin on vaikea puhua mistään omista tuntemuksistaan tai katumuksistaan kun ei tiedä onko joku aikomuksissa ymmärtää vaiko kerätä luoteja. Toinen vaikea on sitten se välinpitämättömyys kun toiset priorisoivat muita asioita kuin minua tai sinua. Niin minäkin joudun tekemään niin sinäkin olettevasti teet. Kuolevaisella metrinsäteillä yksilöllä ei ole aikaa kaikkeen.

      Tervehtimällä voi vähän kokeilla vilkuttaminen ja hymyily ei paljoa maksa ja siten helppo --melkeimpä välttämätön-- tapa kokeille vesiään vaikka joillekin se on vain naamio. Teot ja läsnäolo painavat enemmän.

      Olen kuitenkin iloinen kaikista hyvistä ja reiluista ihmisistä, joiden kanssa olen saanut olla, saanut jakaa ja osoittaa kiitollisuutta ja saanut sitä sitten myös vastaan. Kiitos heidän jaksan tätä enkä näe enää kaikkea kierona ja vinoutuneena. Se kokemus on tärkeä että edes näkee mistä löytää valoa tai jopa sytyttää sellaisen itse. Löysin heitä itse vapaaehtoistoiminnasta kun vain menin mukaan ja autoin ihan tavallisissa jutuissa sen verran kuin olin valmis. Valitettavasti kantapään kautta.

      Toivon lukijoille onnea ja että löydät omat tähdet taivaalta jotka johdattavat :) Toivottavasti oli apua✨

    • Anonyymi

      Kiusaajia on lellitty piloille pelkällä vapaan tahdon kasvatuksella ja harva heistä joutuu pidätetyksi pollisiviranomaisilta. Ihmisten pitäisi oppia ymmärtämään heidän asemaansa! Koko paska on lähtenyt irti heidän itsekkyytensä takia niin kuin koulusurmissa kävi!

    • Anonyymi

      Sipoon kunnan virkamiehet vainosivat maanomistajia Sipoossa 40 - vuoden ajan yksi esimerkki on Söderkulla akselilla ja nyt Nikkilä akselilla. Sipoon hallitus, valtuusto ja asemakaavajaostoineen ovat vainonneet maanomistajia keinoja kaihtamatta. Krp läisiä ja kokoomuslaisia hyvävelijärjestelmineensä. Sillä ihmishenki ei merkitse heille mitään. Kovaa kyynistä porukkaa. Ovat valmiita tuhoamaan toisen ihmisen elämän. Mutta Suomihan on täynnä tämän kaltaisia virkamiehiä. Korruptio, korruptoitunut virkakoneisto hyvävelijärjestelmineensä keinoja kaihtamatta. Sen vaan sanon, kun ulkomaalaisia muuttaa Suomeen näkevät tämän virkamiesmafian hyvävelijärjestelmän. Suomessa asuu jo 1,5 miljoonaa, jotka alkavat pitämään puolensa. Sipoon kunta panttasivat yleiskaavan toteutumista 40- vuotta maanomistajien kustannuksella. Ei myöntäneet mm. Rakennuslupia maanomistajille, ainoastaan poikkeusluvalla. Kunta pakkolustivat maita yksityisiltä maanomistajilta keinoja kaihtamatta. Tuleeko Sipoosta samanlainen kuin Helsingistä , köyhien ja varakkaiden asuntoalueet?

    • Anonyymi

      No jos etsit hyvyyttä niin käänny seurakuntasi papin puoleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe