Tänne voi koota Paateron saavutuksia Kymenlaakson hyväksi....
Paatero...
33
370
Vastaukset
- Anonyymi
Minä aloitan.
0- Anonyymi
Kyllä. Nolla oli tuon ministerin suosikki numero jo peruskoulun yläluokilla...Näin ainakin on tällä palstalla aiemmin kerrottu.
- Anonyymi
Tulee muuten lyhyt lista tästä.
- Anonyymi
Nolla.
- Anonyymi
Miksi kotkalaiset ovat niin tyhmiä, että äänestävät tämän aina jatkokaudelle?
- Anonyymi
Se on kuitenkin paras täkäläisistä ehdokkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuohan ei ollenkaan totta ja tiedät sen itsekin!
- Anonyymi
ei kotkalaiset vaan demarit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sehän on Sdp, n ongelma. Miksi eivät hae listoille jotain viksumpaa tilalle. Nyt Paatero heräs, kun vaalit tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jo on Sdp, llä alhainen taso. Voiko enää alemmas tippua. Jos Sirpa Paatero on huippu??
- Anonyymi
Eivätpä äänestäneet enää. Myönnetään tosin, että olin itsekin yllättynyt siitä että ministeri tippui.
- Anonyymi
Omistajainohjaus taisi olla Sirpalle aivan liian iso pihvi pureskeltavaksi.Mut sitte pantiin "vappusatanen" Rinteen hallitus kumoon,niin Sirpalta pudotettiin omistajanohjaus samalla pois ja jäljelle jäi kuntaministerin pesti. Melko hiljasta piteli rva ministerillä sen jälkeen. Kyselytunneilla juuri ja juuri pysyi silmät auki. Pojot siitä!!
- Anonyymi
Saavutukset nolla ja oli vielä ministeri.
- Anonyymi
Nolo kiintiöministeri.
- Anonyymi
AUTS! sanoi punavihet suomi 24 mode.......
Mutta aisa edellä on totto yläkolu ja pyöre nolla.
Nyt hän on tehnyt toisn päin mutta miinuta ja mijoonia!!!!!
Kumma että eukko ei jo ymmärrä lähteä ......ja taas ei julkaista.....???????????
PUNAVIHER TOIMINTA LOPETETAAN!!! - Anonyymi
Eipä meillä ole täällä muita ministerimittoja täyttävää, joten äänestämme Sirpan jatkoon.
- Anonyymi
Kyllä. Sirpa jatkoon
- Anonyymi
Herranjestas, muissa puolueissa löytyy x100 sirpaa parempia. Olette kaavoihin juuttuneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sirpa jatkoon
Ei kun töitä hakemaan 4 anomusta kuukaudessa että korvaukset pysyy
- Anonyymi
Juu, otetaan vaan kiinitö.....kumn ei itse tee mitään muuta kuin......loiset eivät ole SUOMALAISIJA!!!
KELA HOITAA::::::::::::::::nyt lopetetaan jokainen työt ja katsotaan miten punavihreät pärjää......kylmä,,,,,,nälkä.....
Olette oman navaympärillä kun ette ymmärrä minkä kiertääää mitäkin.....oksetavaa sakkia.....
MODET TEIDÄT TUNNISTETAAN. - Anonyymi
Nollaministeri. Pian toivon mukaan entinen ministeri.
- Anonyymi
Toive toteutui. Hyvä että tippui ei pääse enempää sotkemaan isänmaan asioita.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika sinua tänne kirjoittelija.Kyllä kirjoitustaitosi on aivan käsittämätön.Etkö ole käynyt edes alakoulua ? Toinen vaihtoehto on , että laitat sen korkin kiinni ja loppuelämäksesi !!
- Anonyymi
Täys 0 turhin ministeri, väsynyt, jäis jo kotiin lepäämään.
- Anonyymi
Huomenna taas äänestän Sirpaa.
- Anonyymi
Ei riittänyt sinun äänesi häntä eduskuntaan enää nostamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riittänyt sinun äänesi häntä eduskuntaan enää nostamaan.
Ei riittänyt ei, mutta ei tullut Eerolastakaan ministeriä.
- Anonyymi
Hän on. Ollut Antti Rinteen järjestämässä suojatyössä 4 vuotta. Kotkasta sais punainen väri vaihtua,
- Anonyymi
Samaa kastia mariinin ja tupuraisen kanssa.täysin tolloja kaikki
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Sunila? Sirpahan tuki ja tukee vihreää siirtymää kaikin voimin ministerinä ollessaan. No syillä on seurauksensa ja sen häntä ja muuta äärivihervasemmistoa äänestäneet saivat valitettavasti tuta.
- Anonyymi
Venäläisten kiinteistökauppojen edistäminen?
- Anonyymi
Venäläisten täysin vapaa maa-alueiden ja kiinteistöjen osto-oikeus ilman mitään kontrollia? Sitähän Paatero on ajanut, NATO:a vastustanut jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1501538Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele861028Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla151028- 421027
- 66851
- 107806
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45788Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113784Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi183748Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68741