Hei,
Olen vakituisessa työsuhteessa ja aattelin kokeilla hakea yliopistoon nyt yhteishaussa.
Tätähän ei tarvitse ilmoittaa te-toimistolle?
Työssäolevan opiskeluhaku
Anonyymi-ap
4
70
Vastaukset
- Anonyymi
Hakemista ei tarvitse ilmoittaa!
- Anonyymi
Eikä tarvitse ilmoittaa opiskelun aloittamistakaan, ellei ole työtön työnhakija. Samanaikaisesti ei voi olla työtön ja opiskelija.
- Anonyymi
kun tulet mahdollisesti valituksi yliopistoon niin selvitä oikeutesi saada aikuisopintotukea opintoihisi.
- Anonyymi
Miksi pitäisi? Olet töissä ja haet opiskelemaan, miten työkkäri tähän liittyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623