Vainoavatko ihmiset hulluksi leimattuja
Minun naapuri sanoi minulle noin 2 vuosikymmentä sitten, että aikoo kertoa kaikille minun olevan "hullu", jotta tyhjälle tontille heitä vastapäätä ja meidän rajanaapuriin ei rakenneta, joten he voivat riekkua aamusta iltaan tiellä, järjestää joukkueurheilua ym showta, eikä tartte esim muuttaa kaukalon viereen jos suunnittelee jälkeläisistä ammattiurheilijaa ym kunhan riekkuu kuin piru kokoaa jengin tielle aamusta iltaan. Vuodenajasta riippumatta. Värväsi tuttunsa kaupubgista talvisin auraamaan tien asfaltille aura kävi monta kertaa vuorokaudessa. Ja niin että heidän pihatien edustalle tuli ehkä 5 senttiä lunta, meillä yleensä puolesta metristä ylöspäin kertaa reilu metri. Puoliso oli tuolloin pitkää päivää koulutuksessa ym myös usein pois paikkakunnalta, minä yksin useimmiten hoidin nämä jäät raskaat lumet mitö aurat tuo.
Koska me olemme "nobody", meistä ei tartte välittää, mutta jos joku ihminen rakentaa tuohon, niin ei kehtaa koko ajan riekkua. Rellestää.
Yllättäen siis jos kesällä löhden uimaan, miehet 10 lähimmässä talossa, vähintään 9 seisoskelee tässä, max 50 metrin päässä, kiertelee taloaan jne,
Muualla omakotitontit autioita joku rouva saattaa jossain lämpimällä kelillä ottaa aurinkoa.
Alussa ja vieläkin, ihniset kävelee määrätietoosesti seisomaan tielle/kadulle kotimme eteen, reippaadti kävellääm kunnes pysähdytään ikkunoidemme eteen.
Seurakunnan työntekijöt ym heittelee pihaamme koirilleen keppejä haetravaksi ym
Häirintä, ilkeys, vihanpito ym tauotonta 2vuosikymmentä. Autoomme heitetään isoja kiviä, koirat tuodaan rajalle haukkumaab jne
Jos nyt väitän että minua vainotaan, tämä on todiste siitä että olen "hullu".
5 minuuttia hiljaisuutta ei ole. Kello on la 10:50,miehet ajelleet mönkijöillä, koirat laitettu haukkumaan meidän pihan rajoille ym ilkeyttä.
Niin, siis jos joku väittää jonkun olevan sairas mieleltään, niin onko normaalia että ihmiset vainoaa ja mobbaa ja häiriköi tahallisesti sairaaksi leimattuja.
Vai onko tämä poikkeus. Meillä käbi tosi huono tuuri, koska nämä ihmiset on kiusaajia. Yleensä kuitenkin suomalaiaet kunnioittaa naapureitaan, heidän yksityisyyttä. Ei normaali aikuinen ihminen jos esim haluaa säästellä nurmikkoaan, antaa miehelleen kotitauhan, vie katrastaan ja itseään ja ystäväperheitään kenenkään toisen ihmisen pihan kulmaan. Nämä siis keräs kamppeet, toi hiekkakasan tien toiselta puolelta aivan rajallemme ja oleskeli siinä, jos ei tiellä. Yleensä suomalaiset on höveliäitä, kunnioittaa toisia ihmisiä.
Siis johtuuko vaino siitä, että tässä asuu ihmisiä, joilla kiusaajan temperamentti, ei oo muutettu vanhemmista ja kaikista tukiverkoista muutamaa kilsaa kaueammas, käytetään näitä verkkoja toisten vainoon, ja nautitaan. Olisi aikaa energiaa tehdä hyvöä, käytetään pahaan.
Vai vainotaanko hulluksi leimattuja yleisestikin?
Eikö ole kauheaa jos niin tehdään.
Mutta löhes joks toisella suomalaisella on joku diagnoosi ja läökitys.
Mutta eihän yleensä päälle nöy kenellä
Eli jos joku kertoo toiselle jonkun toisen terveydentilasta, sehän kertoo vain, että jotain on pahasti vialla ihmisessä, joka tällaista tekee
Miten siis voi olla mahdollista, että puoli kauounkia vainoaa, sabotoi, meluhäiriköi ja tuhoaa yhden ihmisen elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Vainoaminen
7
282
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä ei saa olla
- Anonyymi00008
joukkovaino eli gangstalking on satansitien touhua eli tuossa on kai kepulandian versio jossa kepu lesta satansitit? vainoaa, useinhan vaionolla yritetään ja onnistutaan kaappaamaan toisten omaisuudet rikkaille eliittivalta-poliittisenpäättäjätason rikollisille?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
joukkovaino eli gangstalking on satansitien touhua eli tuossa on kai kepulandian versio jossa kepu lesta satansitit? vainoaa, useinhan vaionolla yritetään ja onnistutaan kaappaamaan toisten omaisuudet rikkaille eliittivalta-poliittisenpäättäjätason rikollisille?
satanistien
- Anonyymi
😢😭😭
- Anonyymi
😢😭😭
- Anonyymi
😭😭😭
- Anonyymi
😭😭😭
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1562574Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232250Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1972147Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82551628Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1411344Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861204Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021158Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17982Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45950- 84947