Nainen, ei ole enää mitään sanottavaa

Anonyymi-ap

Ikävä on hiipumassa, ehkä niin on parempikin.
Olikohan se ikävä vain väliaikainen voima, joka auttoi jaksamaan ja piti toivoa yllä?
Se masennus hiipii hiljaa mielessä, se syöttää ajatuksia.
Katselin taulua ja ajattelin: tuleekohan pian kuolinpesä myyntiin?
Vielä tahtoisin löytää paikan jossa iloita.
Muistelen aikaani tällä palstalla, mietin hetkeä milloin annoin sen toivon hiipua ja aloin päästämään irti.
Nopeasti se tuli, vastasi kutsuun ja oli heti siinä lähellä.
Kuin veitsellä leikaten maailma kääntyi.
Siihen loppui se entinen, on tässäkin omat puolensa, se synkkä puoli.
Minneköhän se johdattaa ja mitäköhän se antaa.
Ehkä tässäkin on oma kauneutensa, ehkä jokin aarre vartioituna ja valvottuna.
Vaarallinen polku, ei niin miellyttävä, jotain se kätkee sisäänsä.

Kaikelle on aikansa, pitäähän tämäkin käydä läpi.
Kirjoitan sinulle ajatukseni, vaikka niistäkin on joskus harmia ja haittaa, mutta kyllä ne täytyy kirjoittaa.
Ei niistä minulle ole hyötyä, mutta ehkä jollekin toiselle ne antavat jotain.
Enpähän ole yksitoikkoinen, vaan menevä seikkailija, seikkailen läpi mielen maailmojen, sen vaarat ja väijytykset.
Kai tällekin on tarkoituksensa, oppia jotain uutta vaikkakin vanha tuttu, nyt katselen sitä uusin silmin, tarkkaillen ja pohtien sen olemusta.
Jos se ei minua vie eikä saa, sitten ei kukaan.
Ehkä olemme itse itsemme pahin vihollinen.

(Tähän pohtiva hymiö)

28

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmmm... Nyt alkaa jo kuulostamaan kutsuvammalta. Hyvin noustu. Olen ylpeä sinusta.

      • Anonyymi

        Ja ettet luule minun kannustavan sinua itsemurhaan, niin tätä tarkoitin et päästä irti unelmasta, se palaa sinun luoksesi kun on aika. Ja keskityt hetkeksi itseesi. Eli just noin.


      • Anonyymi

        Hiukan hymyilyttää.
        Tässä kuljen siellä täällä tarinoiden ja joku on kuin kulkenut vierellä.
        Ikään kuin matkalla tarttunut hihaan kiinni, kuin takiainen, piikikäs, mutta tiukasti tarttunut kiinni on sitä sitten missä tahansa pilvilinnoissa taikka syvimmissä vesissä.

        Onko kiva roikkua siinä hihassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan hymyilyttää.
        Tässä kuljen siellä täällä tarinoiden ja joku on kuin kulkenut vierellä.
        Ikään kuin matkalla tarttunut hihaan kiinni, kuin takiainen, piikikäs, mutta tiukasti tarttunut kiinni on sitä sitten missä tahansa pilvilinnoissa taikka syvimmissä vesissä.

        Onko kiva roikkua siinä hihassa?

        Oon mä välillä piikikäs, mutta en takiainen. Jonkun pitää sinuakin välillä potkia takapuoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä välillä piikikäs, mutta en takiainen. Jonkun pitää sinuakin välillä potkia takapuoleen.

        Takiainen se huutelee, "en minä tässä mitään kiinni roiku, mutta tiukasti pysyn tässä kiinni ja valvon ettet pysähdy".

        Minne matka takiainen?
        Sinne minne minäkin vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takiainen se huutelee, "en minä tässä mitään kiinni roiku, mutta tiukasti pysyn tässä kiinni ja valvon ettet pysähdy".

        Minne matka takiainen?
        Sinne minne minäkin vai?

        No ajattelin seuraavaksi lähteä höyhensaarille. Ja en ole takiainen. Ne on maailman inhottavimipia juttuja mitä luonto on meille riesaksi luonut. Vai olenko mielestäsi riesa? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ajattelin seuraavaksi lähteä höyhensaarille. Ja en ole takiainen. Ne on maailman inhottavimipia juttuja mitä luonto on meille riesaksi luonut. Vai olenko mielestäsi riesa? :(

        Ei ne nyt niin inhottavia ole, piikikkäitä, täytyy käsitellä varoen.
        Ja huomaamatta sellainen takertuu matkalla mukaan ja tulee perille asti mukana.
        Onko se riesa, se riippuu miten sitä katsoo ja mitä siitä ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne nyt niin inhottavia ole, piikikkäitä, täytyy käsitellä varoen.
        Ja huomaamatta sellainen takertuu matkalla mukaan ja tulee perille asti mukana.
        Onko se riesa, se riippuu miten sitä katsoo ja mitä siitä ajattelee.

        Käsittele varoen siis, etten pistä. Tää riesa lähtee nyt nukkumaan ja ei muuten tekisi sinullekkaan pahaa. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittele varoen siis, etten pistä. Tää riesa lähtee nyt nukkumaan ja ei muuten tekisi sinullekkaan pahaa. Hyvää yötä.

        Joo, kyllähän mä olen aika varovainen.
        Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllähän mä olen aika varovainen.
        Öitä.

        Hyvä sitten. Ne piikit voisi tuntua inhottavalta.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­y­­m­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178000072

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ei minulta. En kulje näitä polkuja koskaan. Mulla on toinen koodisto.

      Tupu-mies

    • Anonyymi

      Hän kusi siis omiin muroihin

    • Anonyymi

      Kello tikittää vieressä, on vielä eilisessä, elän kahdessa ajassa yhtä aikaa.
      Voisin keittää kahvia tai ehkäpä teetä.
      Katselen kelloa ja näen viisarin liikkeen, niin pieni on se liike sekunnissa, mutta kaukaakin silmä sen erottaa.
      Näköaisti toimii hyvin, vaikka olenkin hieman väsynyt, liike ikään kuin vahvistuu, liekö se ihmisen ominaisuus iltaisin ja öisin olla varuillaan ja skarppina.

      Tuli mieleen talviuni, kuinka paljon siinä säästäisi.
      Kömpisi pieneen viileään kapseliin ja hidastaisi elintoiminnot lähelle nollaa.
      Olisi pysähdyksissä tai hidastettuna, se tuntuisi kuin yöunelta kun kuusi kuukautta on mennyt.
      Olisi ainainen kesä aika, vaikka voihan sitä mennä kesäunillekin ja olla ainainen talvi aika.
      Siinä olisi tutkittavaa, mikä on se hormooni karhulla, joka saa horrokseen?
      Karhua olen juonut kyllä, saahan silläkin horroksen aikaan mikäli tahtoo, mutta olisihan se hienoa kun voisi nukkua tahtoessaan tylsät hetket pois.

    • Anonyymi

      Kaapuja on monenlaisia. Olet maailmaa nähnyt mies, joita akat ei ymmärrä. Vaellusta jatkamalla päässä alkanut suhina puuroutuu entisestään. Syyn tietää jokainen niin halutessaan.

      Tämmöistäkö on koko elämä joltain eri vuosisadalta, aprikoin. Kaavun kantajat ilman silmänreikiä tuskin silmiin uutta maisemaa luo.

    • Anonyymi

      Olen nyt sanaton.

    • Anonyymi

      Oliko nämä hyvästit?

    • Voi miten harmillisen surullista, ellei ole enää mitään sinulla sanottavaa naisellesi.
      Tosi dramaattisen lohdutonta. *itkee pari kyyneltä*
      Voi miten kurjaa on, että sanatkin loppuu. jostain syystä. miten milloinkin. *meittii*

      Jokaisen on saatava mennä se oma risteilynsä mielensä sopukoissa, omilla laineilla, omin välinein. Toivottavasti sanat palautuvat muissa yhteyksissä, jos ne tässä tapauksessa lopahtavat, mikä sitten on kuin onkin erittäin masentavaa. kaikkinensa.

      Toivon kuitenkin, että pohdit asiaa loppuun asti, ettet tee hätiköityjä päätöksiä, minkään suhteen, ees sanojesi. Ei kaikkea tarvitse ITSE lopettaa, kaikki loppuu ihan itsekseen,
      sen kummempia loppukirejä tai auringonlaskuja toteuttamatta.
      Antaa vaan asioiden rullata, omaa kehäänsä,
      löytyiskö sieltä jotain viisautta sanoihinkin!

      • Anonyymi

        Miksi sinua mies alkaa aina omat sanat liikuttaa? On hyvä jos et hoidu puheita pitämään heh heh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua mies alkaa aina omat sanat liikuttaa? On hyvä jos et hoidu puheita pitämään heh heh

        Hyvä Anonyymi-kirjoittelija,
        yrityksesi sotkea ajatuksia on tyylitön.
        Eivät ne ajatukset noin vähästä mitenkään sekaannu,
        eivätkä edes kirjoittajat vaihdu.


    • Anonyymi

      No piäppä sitte se leipäläpes kiinni.

    • Anonyymi

      Olkaa toivossa iloiset, ahdistuksessa kärsivälliset, rukouksessa kestävät.
      Room.12:12
      Kiitos Aamen

      • Anonyymi

        Oletko itse tänään toiveikas vai ahdistunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse tänään toiveikas vai ahdistunut?

        Kiitos, olen hieman huono rukoilemaan!
        Kuitenkin kiitän aina ja ylistän Taivaan Isää...
        Vaikka tunteet risteilee, toiveekuus ja ahdistus tempoilee...


    • Anonyymi

      Miksi ei ole mitään sanottavaa? Minun ja hänen kohdalla on juuri toisinpäin on paljonkin sanottavaa. Keskustelu on ihan alku tekijöissä vielä.

    • Anonyymi

      Minulla tulee olemaan aina jotain sanottavaa hänelle miehelle. Jos hän vain haluaa vastaanottaa kysymys tulvani. 😁🙂👍

    • Anonyymi

      Onnea matkaan👏

      • Anonyymi

        Ei hän mihinkään lähde. Ei se millään voi jättää mua tänne palstalle yksin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27976
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      203
      17906
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      355
      9388
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6385
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4193
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3803
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      35
      2020
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1487
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1235
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1187
    Aihe