Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

59

  1. Tapasimme täällä

    juttelimme pitkään, soittelimme toisillemme, viestittelimme siellä ja täällä. Meidän piti tavata syys-loka-marraskuussa
    Tapasimme Suomi24:ssä
    0
    407
  2. kyllä Sitä miettii

    jos mitä jos mutta kun ei niin sitten ei milläänsäkään ei. Näin se on ja näin se jatkuu. Loppuelämän.
    Ikävä
    8
    210
  3. Luntatulvillaan

    Lumi tippuu hiljalleen taivaasta, niin hiljaa kinokset kasvaa suurenee, lumi leijailee rauhallisesti Olisipa mieleni yh
    Rakkausrunot
    5
    205
  4. Haluun Sinut

    Haluun niin, että vaikka universillumi räjähtäis, tulivuoret valuis tyhjyyksiin, haluan silti. Haluan, haluan, haluan.
    Ikävä
    16
    485
  5. Omani, Rakkaani

    Sain pitää Sinut omanani. Sain pitää Sinut seuranani. Olet tärkeintä, mitä minulle kuului, halusin pitää Sinut. Kuului
    Runot
    3
    91
  6. Virtuaali Ikäväni

    Todellinen ikävä ei huutele somessa, eihän? Todellinen ikävä ottaa härkää sarvista, ja kokeilee lähestyä kohdetta. Vir
    Ikävä
    12
    250
  7. Kaunein Runo?

    tämä on varmaan kiertänyt täällä tuhannesti ja miljoonasti, mutt kysyn kuitenkin rohkeasti! Mikä on Sinun kaunein ja
    Runot
    5
    145
  8. Odotan Sinua

    Minä odotan, että kuu putoo päähäni. Odotan myös että mieleni muuttuu. Minä niin haluisin rauhaa, rakkautta ja Substra
    Runot
    1
    132
  9. Upea RakkausTarina

    Loppu vain vähän ikävän surullinen. Rakkaustarinassa ei ollut mitään vikaa, vikaa, vikaa, se vain päättyi. Kaipaus, i
    Ikävä
    35
    241
  10. Tule, tule, tule pian!

    tässä taustalla kaipaus*biisi https://youtu.be/R2wFXkNfWCE Juokse poika juokse, juokse matkoillasi, kierrä kaukaloasi.
    Ikävä
    0
    67
  11. Jäit sateen taa

    *Taustalla soipi https://www.youtube.com/watch?v=ROYV3pPgMNw * Olet tämän hetken voimaannuttavin asia mielessäni, sydä
    Ikävä
    2
    50
  12. Luopuminen

    Kukaan ei tahtoisi luopua, silti menetin Sinut. Tavallaan halusin kokeilla itsekin sitä, tavallaan halusin opettaa, os
    Ikävä
    24
    835
  13. Sinun parastasi

    Minä olen iloinen, sillä näen sinun riemusi ja avoimuutesi. Minä olen surullinen, sillä et nauti ilosta kanssani. Min
    Ikävä
    22
    93