Nautitteko ystävän pettämisestä?

Anonyymi-ap

Ystävä, tuttu, kaveri...

Onko tarkoitus pettää hänet?
Miksi kaveria petetään?

5

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nyt oo ystävänpäivä. Eikä kukaan oo mun kaveri, niin en mä tiä miten petetään.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa hän pettämisellä.

• Anonyymi

Hyvää ystävän päivää ihan jokaiselle 14.2.24. Vaikka ei olisi ystävä ,olkaa itsellenne ystävä.Lopetaka turha vatvominen.Ostaka jotain itselle 142.24. Aina on oleva ihisiä jotka sanovat olet ystävä ja olet heille vain hätä vara,tai palvelujen tuotaminen ilmasiksi.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017800255ov

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      6931
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4606
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2596
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      4
      1949
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1018
    6. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      1001
    7. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      138
      994
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      241
      827
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      816
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      176
      736
    Aihe