Aortan läppävuoto

Anonyymi-ap

Moinen ilmiö todettiin ultrauksessa kolmisen vuotta sitten. Olin 77v.
Nyt haitta on pahentunut. Väsy iskee inhottavan helposti ja varsinkin kävely on vaikeutunut. Muutaman sadan metrin normaali kävely tuntuu reisien "kohmeena".
Kävin tk:n tuontilääkärin Sergein (tai sinne päin) jutusilla. Ukko kuunteli rinta- ja selkäpuolen sekä passitti röngeniin. Keuhkoissa ei näkynyt mitään poikkeavaa ja koko homma oli siinä.
Onkohan mentävä yksityistä reittiä läpän ultraukseen varmistamaan läpän nykyinen tilanne?
Saman tyyppinen tapaus jonkun Anatolin kanssa muutama vuosi sitten. Syynä toisen lonkan liikerajoitus. Anatoli passitti 25 osaiseen verikokeeseen mutta röntgen täytyi kerjätä hoitsujen kautta. 2:n sateen nivelrikko.
Miksi hiivatissa tänne raahataan lekurien vakansseille noita jakkaran täytteitä.
Perushoitsut olisivat pätevämpiä!!!!!!!!

3

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama juttu itsellä kävellessä ja on todettuna sepelvaltimotauti. Jaloissa myös luultavasti veren hapenpuutteen aiheuttamia kipuja jatkuvasti ja pahenevat välillä. Sydämen ultra on tehty useampaaankin kertaan, mutta mahdollisesta läppävuodosta lääkäri ei sanonut mitään. Tutkivatkohan sydänlääkärit aina senkin mahdollisuuden pyytämättä?

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 ­­­N­­­y­m­f­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17800548m

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Mites avaajan asia edistyi? Oliko kävelysi vaikeutumisen syy aortan läpässä ja korjattiinko vika?

Minulla on ehkä vastaavanlainen tilanne , tai ainakin aortta on todettu laajentuneeksi parisien vuotta sitten ja kävely vaikeutunut asteittain sen jälkeen huomattavasti. Reidet väsyvät jo lyhyelläkin matkalla ja lisäksi on vaihtelevasti kipua yläreisien nivelissä ja kipua tuntuu usein ikävästi seistessäkin. Tutkimuksia tehty ja jäljellä ei oikeastaan ole kuin sydänpeäräisen vian mahdollisuus.

Jos joku teistä tietää mitä tahansa tähän aiheeseen liittyen, niin olisin tiedosta kiitollinen ja varmaan moni muukin, koska tuon tyyppisiä ongelmia ei mainita - ainakaan yleisesti - sydänongelmiin liittyvinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1945
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1588
    3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      43
      1175
    4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1060
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1049
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      968
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      129
      945
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe