Mitä haluaisit

Anonyymi-ap

Sanoa kaipaamallesi neiti- ihmiselle, juuri nyt?

75

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä haluan sut en ketään muuta.

      • Anonyymi

        Tällä pääsee jo todennäköisesti pitkälle ja haluamaansa määränpäähän. Sivusta.


      • Anonyymi

        No nyt. Siinä se on👍. Tuolla jos ei lähde matkaan niin millä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt. Siinä se on👍. Tuolla jos ei lähde matkaan niin millä sitten.

        Jos haluaa saattaa. Jos ei, ei varmaan auta


    • Olet ollut mielessäni joka hetki. :)

      • Anonyymi

        En kyllä ymmärrä tollasta yksipuolista rakkautta ja toista ei edes kiinnosta prinssi. Mutta rakkaus tekee sokeaksi. Kohta taas itketään kun toinen ei vastaa rakkauteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä tollasta yksipuolista rakkautta ja toista ei edes kiinnosta prinssi. Mutta rakkaus tekee sokeaksi. Kohta taas itketään kun toinen ei vastaa rakkauteen.

        Ehkä et ole kokenut niin voimakkaita tunteita.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ehkä et ole kokenut niin voimakkaita tunteita.

        Olen mutta en niin isoja että haluisin tappaa kaikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen mutta en niin isoja että haluisin tappaa kaikki.

        Sitten sinua ei ole ärsytetty riittävästi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sitten sinua ei ole ärsytetty riittävästi.

        Kannattaa sitten pysyä palstalta pois koska jotkut ei lopeta ennen kuin olet lukemassa tiilenpäitä tai ns skriivailemassa betoniin ja sinnehän sinä kyllä kuulutkin


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sitten sinua ei ole ärsytetty riittävästi.

        No ei näköjään jos halua tappaa muita on kriteeri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei näköjään jos halua tappaa muita on kriteeri.

        Siitä on pitkä matka todellisiin tekoihin kuitenkin. Ja nyt en enää palaa tähän aiheeseen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siitä on pitkä matka todellisiin tekoihin kuitenkin. Ja nyt en enää palaa tähän aiheeseen.

        Eli on normaalia ajatella että haluaa tappaa kaikki. Susta kaikki on hauskaa läppää mitä kirjoitat.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siitä on pitkä matka todellisiin tekoihin kuitenkin. Ja nyt en enää palaa tähän aiheeseen.

        Kyllä sinä ätmikäs siihen tulet vielä palaamaan että huole tpois heitä sen suhteen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli on normaalia ajatella että haluaa tappaa kaikki. Susta kaikki on hauskaa läppää mitä kirjoitat.

        Ei se kuitenkaan noin ole. Sillä hetkellä kun tuon kirjoitin, ei ollut yhtään hauskaa, eikä tuo kyseinen juttu ole edelleenkään hauskaa... Se on onneksi poistettu nyt täältä koko ketju.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei se kuitenkaan noin ole. Sillä hetkellä kun tuon kirjoitin, ei ollut yhtään hauskaa, eikä tuo kyseinen juttu ole edelleenkään hauskaa... Se on onneksi poistettu nyt täältä koko ketju.

        Se on nettivinkattu viranomaisille joten saattaa olla että ympäristö tullaan tsekkaamaan jossain vaiheessa ns


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei se kuitenkaan noin ole. Sillä hetkellä kun tuon kirjoitin, ei ollut yhtään hauskaa, eikä tuo kyseinen juttu ole edelleenkään hauskaa... Se on onneksi poistettu nyt täältä koko ketju.

        Sinulla tuntuu olevan jonkintasoinen kehityksen pysäyttänyt neurologinen ongelma, vaikka suurimmaksi osaksi täällä trollaatkin niin kykenet vain oman älykkystason ymmärrykseen joka on aika heikko. Et myöskään pysty lakaisemaan maton alle noin räikeitä uhkauksia jotka kohdistat moneen ihmiseen, se ei vaan tämä yhteiskunta pelaa sillä tavalla


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ehkä et ole kokenut niin voimakkaita tunteita.

        Samaa mieltä, et ole kokenut miltä tuntuu kun oikein rakastuu.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ehkä et ole kokenut niin voimakkaita tunteita.

        Tuossa on vain se vika, että nuo sinun tämänhetkiset tunteesi vaikuttavat perustuvan täysin sinun omiin kuvitelmiisi. Et tunne sitä tyttöä lainkaan, olet ihastunut kauniiseen ulkokuoreen. Olet ehkä mielessäsi luonut hänestä jonkunlaisen ihannekumppanin, jonka jos saisit omaksesi niin elämäsi muuttuisi taikaiskusta täydelliseksi. Pelkkää kuvitelmaa, lauloi Sirkesalo aikanaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on vain se vika, että nuo sinun tämänhetkiset tunteesi vaikuttavat perustuvan täysin sinun omiin kuvitelmiisi. Et tunne sitä tyttöä lainkaan, olet ihastunut kauniiseen ulkokuoreen. Olet ehkä mielessäsi luonut hänestä jonkunlaisen ihannekumppanin, jonka jos saisit omaksesi niin elämäsi muuttuisi taikaiskusta täydelliseksi. Pelkkää kuvitelmaa, lauloi Sirkesalo aikanaan.

        Kyllä tiedostan tämän, etten tunne häntä tarpeeksi hyvin, jos ollenkaan ja olisin halunnut tuntea. Enkä kuvittele, että elämästäni tulisi taikaiskusta täydelliseksi yhtään kenenkään kanssa. Ei se niin mene. Vaan tietenkin sitä toivoo saavansa tunteilleen vastakaikua toisesta. Haluaa olla jonkun kanssa jota rakastaa ja josta tykkää. En voi tietää tuntematta paremmin, millaista hänen kanssa olisi olla. Minä en osaa selittää miksi tunnen niin vahvasti häntä kohtaan, vieläkin. Kyllä voin silti alkaa järkeillä, ja selittää itselleni, miten hän on kyllä ansainnut jotain paljon parempaa kuin minut. Nuoren, komean ja rikkaan miehen varmasti.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä tiedostan tämän, etten tunne häntä tarpeeksi hyvin, jos ollenkaan ja olisin halunnut tuntea. Enkä kuvittele, että elämästäni tulisi taikaiskusta täydelliseksi yhtään kenenkään kanssa. Ei se niin mene. Vaan tietenkin sitä toivoo saavansa tunteilleen vastakaikua toisesta. Haluaa olla jonkun kanssa jota rakastaa ja josta tykkää. En voi tietää tuntematta paremmin, millaista hänen kanssa olisi olla. Minä en osaa selittää miksi tunnen niin vahvasti häntä kohtaan, vieläkin. Kyllä voin silti alkaa järkeillä, ja selittää itselleni, miten hän on kyllä ansainnut jotain paljon parempaa kuin minut. Nuoren, komean ja rikkaan miehen varmasti.

        Ennemmin sanoisin että ansaitseemukavan ja hyvän miehen. Rahalla ei ole niin merkitystä. Ja kyllä, nuoremman koska lähtökohtaisesti parisuhteen odotetaan kestävän läpi elämän. Ja tosiaan tasapainoisen. Sellaisen joka ei ensin ole tappamassa kaikkia, hokemassa että on paska, ja sitten huomenna kysymässä mikä karkki olisit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin sanoisin että ansaitseemukavan ja hyvän miehen. Rahalla ei ole niin merkitystä. Ja kyllä, nuoremman koska lähtökohtaisesti parisuhteen odotetaan kestävän läpi elämän. Ja tosiaan tasapainoisen. Sellaisen joka ei ensin ole tappamassa kaikkia, hokemassa että on paska, ja sitten huomenna kysymässä mikä karkki olisit.

        Niin no jos minua ei kestä huonoimmillani, niin ei ole ansainnut minua myöskään parhaimmillani. Ei kaikki ole aina yhtä sateenkaaria, perhosia ja kukkasia. Ei varsinkaan, kun täällä ensin haukutaan ja raadellaan. Sen jälkeen ihmetellään ja nauretaan kun reaktio onkin se, että hermot meni.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin no jos minua ei kestä huonoimmillani, niin ei ole ansainnut minua myöskään parhaimmillani. Ei kaikki ole aina yhtä sateenkaaria, perhosia ja kukkasia. Ei varsinkaan, kun täällä ensin haukutaan ja raadellaan. Sen jälkeen ihmetellään ja nauretaan kun reaktio onkin se, että hermot meni.

        Taas kaikki on muiden syytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas kaikki on muiden syytä.

        Onhan se muidenkin syytä. Kun tavoitteena on kuitenkin ollut, saadat minun raivoihini.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Onhan se muidenkin syytä. Kun tavoitteena on kuitenkin ollut, saadat minun raivoihini.

        Tai ainakin tuntemaan oloni todella huonoksi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä tiedostan tämän, etten tunne häntä tarpeeksi hyvin, jos ollenkaan ja olisin halunnut tuntea. Enkä kuvittele, että elämästäni tulisi taikaiskusta täydelliseksi yhtään kenenkään kanssa. Ei se niin mene. Vaan tietenkin sitä toivoo saavansa tunteilleen vastakaikua toisesta. Haluaa olla jonkun kanssa jota rakastaa ja josta tykkää. En voi tietää tuntematta paremmin, millaista hänen kanssa olisi olla. Minä en osaa selittää miksi tunnen niin vahvasti häntä kohtaan, vieläkin. Kyllä voin silti alkaa järkeillä, ja selittää itselleni, miten hän on kyllä ansainnut jotain paljon parempaa kuin minut. Nuoren, komean ja rikkaan miehen varmasti.

        Voi sinua. Nyt unohdat tuon ihastuksesi tai vaan rikot itsesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua. Nyt unohdat tuon ihastuksesi tai vaan rikot itsesi.

        En minä häntä pysty unohtamaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onhan se muidenkin syytä. Kun tavoitteena on kuitenkin ollut, saadat minun raivoihini.

        Tai järkiinsä.


      • Anonyymi

        Sua hyvän tovin seuranneena ja näitä sun kirjoituksia ihmetelleenä kenenkä pillulle olit ajatellu tuon sanoa


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siitä on pitkä matka todellisiin tekoihin kuitenkin. Ja nyt en enää palaa tähän aiheeseen.

        Ai mulle on ainakin hoettu lähes koko ikäni että edes ajatuksesta ei kuulemma ole pitkä matka tekoihin sä olet kirjoittanu ton HALUSI tänne jolloin se ei ole enään edes ajatus vaan halu joita ihmiset monesti jo toteuttavat et onko kehotukseni varoitukseni pysyä kaukana susta olleet edes turhia


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei se kuitenkaan noin ole. Sillä hetkellä kun tuon kirjoitin, ei ollut yhtään hauskaa, eikä tuo kyseinen juttu ole edelleenkään hauskaa... Se on onneksi poistettu nyt täältä koko ketju.

        Kenties annettu siirretty poliisin tutkintaan josko saisivat sut personoitua ja toimitettua vähintäänkin hoitoon ennen kuin toteutat halusi


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin no jos minua ei kestä huonoimmillani, niin ei ole ansainnut minua myöskään parhaimmillani. Ei kaikki ole aina yhtä sateenkaaria, perhosia ja kukkasia. Ei varsinkaan, kun täällä ensin haukutaan ja raadellaan. Sen jälkeen ihmetellään ja nauretaan kun reaktio onkin se, että hermot meni.

        Et ole tajunnu yhtään mitään mitä sulle on täällä sanottu on sitä yrittäny saada meneen sulle jakeluun millä tavalla tahansa


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin no jos minua ei kestä huonoimmillani, niin ei ole ansainnut minua myöskään parhaimmillani. Ei kaikki ole aina yhtä sateenkaaria, perhosia ja kukkasia. Ei varsinkaan, kun täällä ensin haukutaan ja raadellaan. Sen jälkeen ihmetellään ja nauretaan kun reaktio onkin se, että hermot meni.

        Etköhän sinä tiedä varsin hyvin ätmi ettei ketään kiinnosta pershäirioinen minäsi olit kummassa ääripäässä tahansa. Kuulut kiven sisään ja sinne pääset


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin no jos minua ei kestä huonoimmillani, niin ei ole ansainnut minua myöskään parhaimmillani. Ei kaikki ole aina yhtä sateenkaaria, perhosia ja kukkasia. Ei varsinkaan, kun täällä ensin haukutaan ja raadellaan. Sen jälkeen ihmetellään ja nauretaan kun reaktio onkin se, että hermot meni.

        Tämä on kyllä sen verran pakkomielteisen vastenmielinen hahmo että tutkintapyyntö voisi olla paikallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä sen verran pakkomielteisen vastenmielinen hahmo että tutkintapyyntö voisi olla paikallaan

        Eiköhän tämä ätmi ole juurikin se kylähullu joka joutunut vaihtamaan maisemaa enemmän kuin kerran oman antisosiaalisen toikkaroinnin vuoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tämä ätmi ole juurikin se kylähullu joka joutunut vaihtamaan maisemaa enemmän kuin kerran oman antisosiaalisen toikkaroinnin vuoksi

        Juuri se, se on


    • Anonyymi

      En tunne ihastustani/tai ihmistä ketä mietin kovinkaan hyvin, mutta hän asuu lähellä.. Jos hän tulisi vastaan.. Sanoisin hänelle että hän on arvokas ihminen. Haluaisin, myös halata häntä.

    • Anonyymi

      Kaunistut päivä päivältä.

    • Anonyymi

      Ottaako huara puurua?

      • Anonyymi

        Tästä mä tykkään ja puurosta😅


      • Anonyymi

        Nii että tykkää ku hullu puurosta 🤣


    • Anonyymi

      Eikö millään Neitokainen saisi tökkäys oikeutta seuraasi.

      • Anonyymi

        Älä sano sinne tökkäys, voi tulla yökkäys. Sano mieluummin erikois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano sinne tökkäys, voi tulla yökkäys. Sano mieluummin erikois

        Heh heh, tökkäsin


    • Anonyymi

      Odotan rakas hetki vielä kun tiedän missä olet tulen luoksesi vaikka Matka ois pitkäkin. Riittää kun tiedän sun oottavan mua.

    • Anonyymi

      En edes tiedä onko neiti.

      • Anonyymi

        Olen mä vielä neiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mä vielä neiti.

        Vai meneekö jo vanhanpiian puolelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai meneekö jo vanhanpiian puolelle?

        Ei voi olla enään vanhapiika jos on yksikin lapsi vaikka ei olisi naimisissa ollutkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla enään vanhapiika jos on yksikin lapsi vaikka ei olisi naimisissa ollutkaan

        Just näin- todistettavasti kerran saanut


    • Anonyymi

      Mulla on liian paha olla että voisin sanoa mitään.

      • Anonyymi

        Miksi sinulla on paha olla? En ole kohteesi, mutta purkaminen yleensä auttaa pahaanoloon. -ap


    • Anonyymi

      Voi voi, ei säästynyt tämäkään ketju ilman eripuraa. - ap

      • No ei, kun minua täytyy aina arvostella ja tuomita kaikesta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No ei, kun minua täytyy aina arvostella ja tuomita kaikesta.

        Voi kyynel! Ja et sitten millään ymmärrä mistä tämä asia johtuu!! Kurppa jahtaa jotain nuorta tyttöä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyynel! Ja et sitten millään ymmärrä mistä tämä asia johtuu!! Kurppa jahtaa jotain nuorta tyttöä.

        Se ei oikeuta ketään sellaiseen mitä teette. Ja toisekseen minä en jahtaa ketään. Se on teidän omaa tulkintaanne asiasta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No ei, kun minua täytyy aina arvostella ja tuomita kaikesta.

        Niin koska sä olit rakastunut ala-ikäiseen tyttöön. Tyttö oli 17 vuotias kun olitte samassa työpaikassa. Olet sosiaalisesti kömpelö ja et tiedosta ette tekosi oli seksuaalista häirintää. Kyse ei ole nyt tytön iästä vaan tapasi töksäyttää tunteesi työpaikalla tietämättä toisesta yhtään mitään. Ihastuksesi ei ole töissä sen takia että hänelle voidaan tulla töksäyttämään tunteista koska mies ei osaa hillitä itseensä vaan pakko päästä purkautumaan työpaikalla ei esim työajan ulkopuolella. Siitä on kysymys. En ymmärrä miksi et ole oppinut 50 vuodessa sosiaalista kanssakäymistä. Jo ala-asteella tarvitaan sosiaalista kanssakäymistä mutta sä olet nähtävästä osannut ohittaa tämän kokonaan.En tiedä miten olet sen pystynyt ohittaa tyystin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se ei oikeuta ketään sellaiseen mitä teette. Ja toisekseen minä en jahtaa ketään. Se on teidän omaa tulkintaanne asiasta.

        No miksi julistat rakkautta tyttöön jonka puhelinnumeron olet hukannut ja joka on laittanut jostain syystä some estot. Ja silti sä uskot että hänkin rakastaaa sua kun et osaa järjellä ajatella. Äläkä toitota sitä että sulla on oikeus rakastaa. Se nyt ei vaan johda molemminpuoliseen rakkauteen. Mutta jos sulle tulee sittä toisessa roikkumisesta hyvä olo niin jatka toki. Et tule häntä saamaan mutta sä et tajua sitä. Hän ei ole osottanut minkäänlaista kiinnostusta suhun ja sä haluat vaan luulla että hänellä on tunteita koska olette katsoneet toisianne silmiin. Koita nyt saada edelleen hänet poistamaanb some estot.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se ei oikeuta ketään sellaiseen mitä teette. Ja toisekseen minä en jahtaa ketään. Se on teidän omaa tulkintaanne asiasta.

        Mieti asiaa siltä kantilta että jos joku vanha gubbe olis lääpällään sun alaikäisten/nuoreen tyttäreen niin herättäisi varmaan aika negatiivisia tunteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi julistat rakkautta tyttöön jonka puhelinnumeron olet hukannut ja joka on laittanut jostain syystä some estot. Ja silti sä uskot että hänkin rakastaaa sua kun et osaa järjellä ajatella. Äläkä toitota sitä että sulla on oikeus rakastaa. Se nyt ei vaan johda molemminpuoliseen rakkauteen. Mutta jos sulle tulee sittä toisessa roikkumisesta hyvä olo niin jatka toki. Et tule häntä saamaan mutta sä et tajua sitä. Hän ei ole osottanut minkäänlaista kiinnostusta suhun ja sä haluat vaan luulla että hänellä on tunteita koska olette katsoneet toisianne silmiin. Koita nyt saada edelleen hänet poistamaanb some estot.

        Kyllä minulla on hänestä hyvä olo, kun tiedän että hän on olemassa ja todennäköisesti ihan onnellinen nyt. :)
        Minulla on tunteita häntä kohtaan. Haluan että hänellä on kaikki hyvin elmässään. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se ei oikeuta ketään sellaiseen mitä teette. Ja toisekseen minä en jahtaa ketään. Se on teidän omaa tulkintaanne asiasta.

        Kirjoituksesi todistaa puhuu ihan muuta kuin mitä itse väität kun asiasta sulle mainitsee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska sä olit rakastunut ala-ikäiseen tyttöön. Tyttö oli 17 vuotias kun olitte samassa työpaikassa. Olet sosiaalisesti kömpelö ja et tiedosta ette tekosi oli seksuaalista häirintää. Kyse ei ole nyt tytön iästä vaan tapasi töksäyttää tunteesi työpaikalla tietämättä toisesta yhtään mitään. Ihastuksesi ei ole töissä sen takia että hänelle voidaan tulla töksäyttämään tunteista koska mies ei osaa hillitä itseensä vaan pakko päästä purkautumaan työpaikalla ei esim työajan ulkopuolella. Siitä on kysymys. En ymmärrä miksi et ole oppinut 50 vuodessa sosiaalista kanssakäymistä. Jo ala-asteella tarvitaan sosiaalista kanssakäymistä mutta sä olet nähtävästä osannut ohittaa tämän kokonaan.En tiedä miten olet sen pystynyt ohittaa tyystin.

        Josko hän on ollu äitinsä kotiopetuksessa kenties aivan kaikessa


    • Anonyymi

      Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Huulet reidet. Ihanat

    • Anonyymi

      Prinssi on kyllä säälittävä tapaus. Helvetti kun ei ymmärrä sosiaalista vuorovaikutusta. Hän ei vieläkään ymmärrä ettei tyttö ole edes ihastunut prinssiin vaan prinssi uskottelee silmiin katsomisen takia että tytöllä on tunteita. Herranen aika kaksi vuotta sitten katsoivat silmiin ja mihin se on johtanut. Ei siihen mihin prinssi on halunnut. Mutta näköjään prinssi täyttää elämänsä tyhjiötä ihanalla ajatuksella että parikymppinen tajuaa tehneensä virheen kun ei halua tutustua sosiaalisesti kömpelöön prinssiin joka haluaa jutella ihastuksensa kanssa siitä mikä karkki olisi.

      • Ainakin nyt tiedän, mistä voisin aloittaa hänen kanssa juttelun. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ainakin nyt tiedän, mistä voisin aloittaa hänen kanssa juttelun. :)

        No mistä


    • Anonyymi

      Se ny taase on asia mikä ei kuulu kenelkään muul kun hänel ja minul mu tilanteesta johtuen vaikka olisi mahdollisuus se hänelle sanoakkin en sitä hänelle sanoisi

    • Anonyymi

      Kun prinssille tulee hyvä olo ikävöinnistä niin mikis hä sitten itkee jopa töissä jos kerta voi hyvin?

    • Anonyymi

      Ehkä sitä peittelee omia hillittömiä tunteita toista kohtaan mutta jos vaistoaa vasta kaikua ja huomaa olevansa ihan rakastunut siihen ihmiseen

    • Anonyymi

      Valitsitko oikein?

    • Anonyymi

      Ja hopparit on edelleen pomoja

    • Anonyymi

      Mitkä hopparit?
      Kerro.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe