Hölmöjäkö olemme?
https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000009473564.html
Nastarengas tuhoaa tietä 90 000 000 euron verran joka vuosi
10
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ja teiden tuhon lisäksi nastarenkaita käyttävä autoilija altistuu noin viisinkertaiselle kuolemanriskille liikenteessä kitkarenkaita käyttävään verrattuna!
- Anonyymi
Autoilijat maksaa veroja vuodessa 8 000 000 000 euron verran. Tästä summasta alle viidesosa käytetään autoiluun liittyvään kuten teiden kunnostamiseen.
Ongelma ei siis ole nastoissa, vaan autoiluvihamielisissä poliittisissa päättäjissä.- Anonyymi
Kyllä ongelma on nastoissa.
Sitä ei voi millään kieltää. - Anonyymi
Ei tiedä onko pelkkä poliittinen päätös vastustaa autoilua kun myös talojen rakentajat , kaupallinen taho, grynderit eivät rakenna parkkipaikkojakaan mutta kämppien hinnat on pilvissä....
- Anonyymi
Suolaus ja raskasliikenne tuhoaa heikkolaatuista tiestöä urakalla.
- Anonyymi
Suolataan ja ajetaan sitä raskaalla kalustolla pohjoismaissa ja myös maailmalla , mutta Norjassa ja Ruotsissa on paremmat autot ja kitkat todella monella, että sellaista.
- Anonyymi
Seli seli,,,nastat on pahin tien tuhooja ehkä raskas sitten ,,,suolaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seli seli,,,nastat on pahin tien tuhooja ehkä raskas sitten ,,,suolaus?
Suolaus ja hiekoitus nastattomia renkaita varten. Ja se hiekoitushiekka pölisee, kun se jauhaantuu vielä renkaiden alla ohuemmaksi hiekaksi. Sen huomaa jo ihan pihatielläkin, jossa asfaltinpinta on edelleen alkuperäinen 90-luvun alussa tehty ja ihan hyvässä kunnossa vielä muuten jos ei maapohjan elämistä lasketa. Ja se taas ei johdu nastoista. Hyviä nastakenkiä ja nastapohjia on kyllä olemassa ja polkupyörään nastarenkaita. Ei tule talvella kylmä, kun polkee ja on tarpeeksi vaan vaatetta päällä. Sivusta.
- Anonyymi
Vettä sataa jäiselle tielle ja töihin pitäisi lähteä. Tiellä ei pysy pystyssä ilman potkuria. Luistimet olivatvaihtoehto autolle. 17 kilometriä iljanteista, mutkaista ja mäkistä tietä. Tietä ei suolata tai hiekoteta. Jokunen talvi laskin että tiellä oli 28 ulosajoa ja monet eivät uskaltautuneet tielle ollenkaan pahimpina päivinä ja viikkoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791