Kokemuksia iltatähdestä

Anonyymi-ap

Ennestään lapset 11v ja 15v ja nyt raskaana, uudelle miehelle jonka kanssa seurustelua muutama kuukausi.
Ikää itsellä 39v, jaksaisiko enää vauva aikaa vai mitä ihmettä tässä nyt pitäisi tehdä, kokemuksia?

7

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paha mun on mennä sanoon jaksakko vauvan kanssa. Mun serkku teki tossa iässä vauvan ja se jakso. Aika tehokas sä oot, kun tossa ajassa vauvan sait aikaseks. Mutta voishan tää olla sille miehelle sellanen tulikaste.

• Anonyymi

Piti vielä sanoa, että mäkin halusin kolmatta lasta, mutta muija tekikin sen sitten toisen miehen kanssa. Mutta asiat vaan menee näin ja pitää ajatella positiivisesti, vaikka siinäkin meinas ensin kaikenmailman inceli ajatukset nousta pintaan. Oon mä sem lapsen nähnytkin, eikä se ruma ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti vielä sanoa, että mäkin halusin kolmatta lasta, mutta muija tekikin sen sitten toisen miehen kanssa. Mutta asiat vaan menee näin ja pitää ajatella positiivisesti, vaikka siinäkin meinas ensin kaikenmailman inceli ajatukset nousta pintaan. Oon mä sem lapsen nähnytkin, eikä se ruma ollut.

Sorry vielä yks kommentti, muta sitten mä lopetan. Eli vaikka mä oon jätetty ja tällänen inceli. Niin mun mielestä on silti kiva kun joillakin se perhe-elämä onnistuu. Että enemmän mua ärsyttäs jos kaikki ois tälläsii surkeita, niin ku mä. Nyt mä keskityn vaan elään noiden ronttien kanssa ja käyn töissä. Vielä kerran sorry, et varmaan halunnu asiaa käsiteltävän tältä kannalta.

• Anonyymi

Miksi et jaksaisi? Ei tarvi ilmeisesti edes yksin hoitaa? Isommat lapset on jo hyvinkin itsenäisiä ja isoin pian aikuinen. Eikä 39v ole vielä ikä eikä mikään. Jotkut saa ensimmäisensäkin vasta reilusti yli 40v., ei nykyaikana mitenkään kummallista.
      Vauva- ja pikkulapsiaika kestää vain hetken, ja muutenkin keski-iässä aika tuntuu kuluvan yhä kiihtyvämmällä nopeudella. Et huomaakaan kun vilauksessa tämä nuorinkin aloittaa koulun ja on pian saman ikäinen kuin nyt isommat sisarukset..

• Anonyymi

Pitää se lapsi, ehdottomasti.

• Anonyymi

Eipäs.

• Anonyymi

Oma valinta kantaa harkita pitää lapsi
      Tai muu valinta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe