Kokemuksia iltatähdestä

Anonyymi-ap

Ennestään lapset 11v ja 15v ja nyt raskaana, uudelle miehelle jonka kanssa seurustelua muutama kuukausi.
Ikää itsellä 39v, jaksaisiko enää vauva aikaa vai mitä ihmettä tässä nyt pitäisi tehdä, kokemuksia?

7

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paha mun on mennä sanoon jaksakko vauvan kanssa. Mun serkku teki tossa iässä vauvan ja se jakso. Aika tehokas sä oot, kun tossa ajassa vauvan sait aikaseks. Mutta voishan tää olla sille miehelle sellanen tulikaste.

• Anonyymi

Piti vielä sanoa, että mäkin halusin kolmatta lasta, mutta muija tekikin sen sitten toisen miehen kanssa. Mutta asiat vaan menee näin ja pitää ajatella positiivisesti, vaikka siinäkin meinas ensin kaikenmailman inceli ajatukset nousta pintaan. Oon mä sem lapsen nähnytkin, eikä se ruma ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti vielä sanoa, että mäkin halusin kolmatta lasta, mutta muija tekikin sen sitten toisen miehen kanssa. Mutta asiat vaan menee näin ja pitää ajatella positiivisesti, vaikka siinäkin meinas ensin kaikenmailman inceli ajatukset nousta pintaan. Oon mä sem lapsen nähnytkin, eikä se ruma ollut.

Sorry vielä yks kommentti, muta sitten mä lopetan. Eli vaikka mä oon jätetty ja tällänen inceli. Niin mun mielestä on silti kiva kun joillakin se perhe-elämä onnistuu. Että enemmän mua ärsyttäs jos kaikki ois tälläsii surkeita, niin ku mä. Nyt mä keskityn vaan elään noiden ronttien kanssa ja käyn töissä. Vielä kerran sorry, et varmaan halunnu asiaa käsiteltävän tältä kannalta.

• Anonyymi

Miksi et jaksaisi? Ei tarvi ilmeisesti edes yksin hoitaa? Isommat lapset on jo hyvinkin itsenäisiä ja isoin pian aikuinen. Eikä 39v ole vielä ikä eikä mikään. Jotkut saa ensimmäisensäkin vasta reilusti yli 40v., ei nykyaikana mitenkään kummallista.
      Vauva- ja pikkulapsiaika kestää vain hetken, ja muutenkin keski-iässä aika tuntuu kuluvan yhä kiihtyvämmällä nopeudella. Et huomaakaan kun vilauksessa tämä nuorinkin aloittaa koulun ja on pian saman ikäinen kuin nyt isommat sisarukset..

• Anonyymi

Pitää se lapsi, ehdottomasti.

• Anonyymi

Eipäs.

• Anonyymi

Oma valinta kantaa harkita pitää lapsi
      Tai muu valinta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 488
      7250
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2558
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1854
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1738
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1135
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    Aihe