Kokemuksia iltatähdestä

Anonyymi-ap

Ennestään lapset 11v ja 15v ja nyt raskaana, uudelle miehelle jonka kanssa seurustelua muutama kuukausi.
Ikää itsellä 39v, jaksaisiko enää vauva aikaa vai mitä ihmettä tässä nyt pitäisi tehdä, kokemuksia?

7

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paha mun on mennä sanoon jaksakko vauvan kanssa. Mun serkku teki tossa iässä vauvan ja se jakso. Aika tehokas sä oot, kun tossa ajassa vauvan sait aikaseks. Mutta voishan tää olla sille miehelle sellanen tulikaste.

• Anonyymi

Piti vielä sanoa, että mäkin halusin kolmatta lasta, mutta muija tekikin sen sitten toisen miehen kanssa. Mutta asiat vaan menee näin ja pitää ajatella positiivisesti, vaikka siinäkin meinas ensin kaikenmailman inceli ajatukset nousta pintaan. Oon mä sem lapsen nähnytkin, eikä se ruma ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti vielä sanoa, että mäkin halusin kolmatta lasta, mutta muija tekikin sen sitten toisen miehen kanssa. Mutta asiat vaan menee näin ja pitää ajatella positiivisesti, vaikka siinäkin meinas ensin kaikenmailman inceli ajatukset nousta pintaan. Oon mä sem lapsen nähnytkin, eikä se ruma ollut.

Sorry vielä yks kommentti, muta sitten mä lopetan. Eli vaikka mä oon jätetty ja tällänen inceli. Niin mun mielestä on silti kiva kun joillakin se perhe-elämä onnistuu. Että enemmän mua ärsyttäs jos kaikki ois tälläsii surkeita, niin ku mä. Nyt mä keskityn vaan elään noiden ronttien kanssa ja käyn töissä. Vielä kerran sorry, et varmaan halunnu asiaa käsiteltävän tältä kannalta.

• Anonyymi

Miksi et jaksaisi? Ei tarvi ilmeisesti edes yksin hoitaa? Isommat lapset on jo hyvinkin itsenäisiä ja isoin pian aikuinen. Eikä 39v ole vielä ikä eikä mikään. Jotkut saa ensimmäisensäkin vasta reilusti yli 40v., ei nykyaikana mitenkään kummallista.
      Vauva- ja pikkulapsiaika kestää vain hetken, ja muutenkin keski-iässä aika tuntuu kuluvan yhä kiihtyvämmällä nopeudella. Et huomaakaan kun vilauksessa tämä nuorinkin aloittaa koulun ja on pian saman ikäinen kuin nyt isommat sisarukset..

• Anonyymi

Pitää se lapsi, ehdottomasti.

• Anonyymi

Eipäs.

• Anonyymi

Oma valinta kantaa harkita pitää lapsi
      Tai muu valinta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6634
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3432
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2740
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2408
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1943
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1832
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1660
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1498
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1482
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1442
    Aihe