Kokemuksia iltatähdestä

Anonyymi-ap

Ennestään lapset 11v ja 15v ja nyt raskaana, uudelle miehelle jonka kanssa seurustelua muutama kuukausi.
Ikää itsellä 39v, jaksaisiko enää vauva aikaa vai mitä ihmettä tässä nyt pitäisi tehdä, kokemuksia?

7

386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paha mun on mennä sanoon jaksakko vauvan kanssa. Mun serkku teki tossa iässä vauvan ja se jakso. Aika tehokas sä oot, kun tossa ajassa vauvan sait aikaseks. Mutta voishan tää olla sille miehelle sellanen tulikaste.

• Anonyymi

Piti vielä sanoa, että mäkin halusin kolmatta lasta, mutta muija tekikin sen sitten toisen miehen kanssa. Mutta asiat vaan menee näin ja pitää ajatella positiivisesti, vaikka siinäkin meinas ensin kaikenmailman inceli ajatukset nousta pintaan. Oon mä sem lapsen nähnytkin, eikä se ruma ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti vielä sanoa, että mäkin halusin kolmatta lasta, mutta muija tekikin sen sitten toisen miehen kanssa. Mutta asiat vaan menee näin ja pitää ajatella positiivisesti, vaikka siinäkin meinas ensin kaikenmailman inceli ajatukset nousta pintaan. Oon mä sem lapsen nähnytkin, eikä se ruma ollut.

Sorry vielä yks kommentti, muta sitten mä lopetan. Eli vaikka mä oon jätetty ja tällänen inceli. Niin mun mielestä on silti kiva kun joillakin se perhe-elämä onnistuu. Että enemmän mua ärsyttäs jos kaikki ois tälläsii surkeita, niin ku mä. Nyt mä keskityn vaan elään noiden ronttien kanssa ja käyn töissä. Vielä kerran sorry, et varmaan halunnu asiaa käsiteltävän tältä kannalta.

• Anonyymi

Miksi et jaksaisi? Ei tarvi ilmeisesti edes yksin hoitaa? Isommat lapset on jo hyvinkin itsenäisiä ja isoin pian aikuinen. Eikä 39v ole vielä ikä eikä mikään. Jotkut saa ensimmäisensäkin vasta reilusti yli 40v., ei nykyaikana mitenkään kummallista.
      Vauva- ja pikkulapsiaika kestää vain hetken, ja muutenkin keski-iässä aika tuntuu kuluvan yhä kiihtyvämmällä nopeudella. Et huomaakaan kun vilauksessa tämä nuorinkin aloittaa koulun ja on pian saman ikäinen kuin nyt isommat sisarukset..

• Anonyymi

Pitää se lapsi, ehdottomasti.

• Anonyymi

Eipäs.

• Anonyymi

Oma valinta kantaa harkita pitää lapsi
      Tai muu valinta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe