Onko nämä kaupungin työntekijät näin tyhmiä ja yksinkertaisia että meidän veronmaksajanrahoilla täytyy ostaa kalliit konsultit neuvomaan niitä työnteossa? Raahenseudussahan tämä yksi pomo nimenomaan sanoi näin etteivät itse älyä mitä tekevät oikein ja mitä väärin niin täytyy ostaa konsultti se heille kertomaan. Olisiko jo halvempaa vaihtaa henkilöstö normaaliälyisiin? Ei normaaliälyinen työntekijä tarvitse konsulttia kertomaan miten työ tehdään vaan osaa ihan maalaisjärjellä itse miettiä sen.on se noloa vielä tulla lehteen kertomaan että ” no kun me ei itse älytä täällä mitään niin kyllä meidän täytyy jollekulle maksaa että jos se älyäisi kun me ei älytä itse mitään”.
Veronmaksajainrahoilla tyhmille viisautta
4
231
Vastaukset
- Anonyymi
Noln on.tyhmää sakkia niin ns johtajat kuin reinotkin.konsulltifirma kusettaa eli rahat vie eikä mitään tapahdu.kalliiksi tulee mutta ei se mitään kun porukka on tyhmääkin tyhmempää.jos eivät osaa tajua mitään niin mitä helvettiä kaupungin viroissa tekevät.mutta huom lestagestapo täällä jyllää ja tässä tulos.eli nyt kaikki turhat pois.paljon näitä turhia virkoja on kaupungilla ja nämä ääliöt keksivät vaan lisää.herätkää sillä jeesus on nurkan takana.
- Anonyymi
Reinot kaupungin autoilee ja töitä eivät tee.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178017143
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reinot kaupungin autoilee ja töitä eivät tee.
Viisasta sakkia ja sen huomaa.lestavetoista jeesustelijaa.lisää johtajia vaan niin hyvä tulee ja kajakin housuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421830
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir271936- 35828
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78777Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31719Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10682Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44661Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48646- 43620
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53612