kawasaki kx 80cc

kawarulettaa

Mikä kawasakissa siinä edessä on se ihmeen joku jäähdutys systeemi?? Siis siinä eturenkaan ja moottorin välissä se ihmeen joku jäähdytysjuttu??

Ja paljo kandeis maksaa kawasaki kx 80cc:stä jonka vm on 91 ??

Ja saako tollase kawan rekkariin?

Ja paljo sellane kawasaki 80cc kulkee?? onko ärhäkkä???

8

2551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peli

Kawa on vesijäähdytteinen, joten moottoriveden jäähdytin siinä edessä on. Rekisteriin sitä ei saa ja kulkemisesta sanoisin, että vähintäänkin riittävästi.

Hinnasta senverran, että minulla on myynnissä vastaava hintaan 650€. Kaikki kulutusosat vaihdettu, jonka jälkeen ei ole paljonkaan ajettu. Eli uutta renkaat, mäntä ketju/ratas paketti sekä etuiskarit huolettu. Loistopeli Espoossa. Rengaskoko 14 /17.

• kawarulettaa

• sopivasti
        kawarulettaa kirjoitti:

Lähetä puhelinnumeros sähköpostiini: [email protected]

Lähetin puhelinnumeron sähköpostiisi. Soittele. Kawa on tosi asiallisessa kunnossa.

• sikalaosasto on meille
        sopivasti kirjoitti:

Lähetin puhelinnumeron sähköpostiisi. Soittele. Kawa on tosi asiallisessa kunnossa.

olen katellut parin kuukauden ajan ja kyselly joka paikasta mitä kannattaisi pyytää kawasaki kx 80 vm 90 ja minulle sanottu että 1000 e niistä saa aika helposti jos on hyvässä kunnossa itelläni on myynnissä ja kyllä sitä on kyselty ja pari tulossa kattomaanki

• kylläh

oli ainaki toi mun kaverin 80cc kx kawa iha helveti ärhäkkä, ja meni se jonkun 100-120

• koiruus

Kyllä on hinnat kovia nykypäivänä. itse ostin liikkeestä vuonna 1994 80cc kawan joka oli silloin 5 vuotta vanha pyörä. maksoi muistaakseni 4500 markkaa. samoista pyöristä pyydetään tuplahintoja nyt yli 15 vuotta myöhemmin.

• KawaPoiju12

Totta iskäni osti saman kawan aika lailla samaan hintaan
        Ja itse sain naapurilta tuollaisen vehkeen taitaa olla 2000 mallia ja ilmaiseksi.

• 18+11

Tottakai sen saa rekisteriin, Mitä se tulee maksamaan on vaikea sanoa. Päästötodistus VTT:ltä ja se niin monta kertaa että menee tänpäivän arvoihin. Maksu peritään joka kerta. Sitten vielä tyyppihyväksyntä suomeen ja liikenteeeen. Valot, peilit yms. on pikkujuttu. Kevarihan se on joten A1 ehkä se fiksuinta olisi rekisteröidä jolloin saisi ajaa 16vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe