Mikä kawasakissa siinä edessä on se ihmeen joku jäähdutys systeemi?? Siis siinä eturenkaan ja moottorin välissä se ihmeen joku jäähdytysjuttu??
Ja paljo kandeis maksaa kawasaki kx 80cc:stä jonka vm on 91 ??
Ja saako tollase kawan rekkariin?
Ja paljo sellane kawasaki 80cc kulkee?? onko ärhäkkä???
kawasaki kx 80cc
8
2545
Vastaukset
- Peli
Kawa on vesijäähdytteinen, joten moottoriveden jäähdytin siinä edessä on. Rekisteriin sitä ei saa ja kulkemisesta sanoisin, että vähintäänkin riittävästi.
Hinnasta senverran, että minulla on myynnissä vastaava hintaan 650€. Kaikki kulutusosat vaihdettu, jonka jälkeen ei ole paljonkaan ajettu. Eli uutta renkaat, mäntä ketju/ratas paketti sekä etuiskarit huolettu. Loistopeli Espoossa. Rengaskoko 14 /17.- sopivasti
kawarulettaa kirjoitti:
Lähetä puhelinnumeros sähköpostiini: [email protected]
Lähetin puhelinnumeron sähköpostiisi. Soittele. Kawa on tosi asiallisessa kunnossa.
- sikalaosasto on meille
sopivasti kirjoitti:
Lähetin puhelinnumeron sähköpostiisi. Soittele. Kawa on tosi asiallisessa kunnossa.
olen katellut parin kuukauden ajan ja kyselly joka paikasta mitä kannattaisi pyytää kawasaki kx 80 vm 90 ja minulle sanottu että 1000 e niistä saa aika helposti jos on hyvässä kunnossa itelläni on myynnissä ja kyllä sitä on kyselty ja pari tulossa kattomaanki
- kylläh
oli ainaki toi mun kaverin 80cc kx kawa iha helveti ärhäkkä, ja meni se jonkun 100-120
- koiruus
Kyllä on hinnat kovia nykypäivänä. itse ostin liikkeestä vuonna 1994 80cc kawan joka oli silloin 5 vuotta vanha pyörä. maksoi muistaakseni 4500 markkaa. samoista pyöristä pyydetään tuplahintoja nyt yli 15 vuotta myöhemmin.
- KawaPoiju12
Totta iskäni osti saman kawan aika lailla samaan hintaan
Ja itse sain naapurilta tuollaisen vehkeen taitaa olla 2000 mallia ja ilmaiseksi.
- 18+11
Tottakai sen saa rekisteriin, Mitä se tulee maksamaan on vaikea sanoa. Päästötodistus VTT:ltä ja se niin monta kertaa että menee tänpäivän arvoihin. Maksu peritään joka kerta. Sitten vielä tyyppihyväksyntä suomeen ja liikenteeeen. Valot, peilit yms. on pikkujuttu. Kevarihan se on joten A1 ehkä se fiksuinta olisi rekisteröidä jolloin saisi ajaa 16vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389