Otan käyttöön uuden nimimerkkini joka kuvastaa paremmin Nato vastaisuuttani ja katkeruuttani maamme puolustusvoimia kohtaan missä urakehitykseni tuhottiin, hah hah haaa!!!...
JK Aino Lyydia Kallio eli Moskovan Tiltu oli suomalaissyntyinen neuvostoliittolainen radiokuuluttaja, joka levitti talvi- ja jatkosodassa sotapropagandaa suomalaisille sotilaille. Hänestä tuli Suomessa kyseenalainen kuuluisuus. Wikipedia
Syntyi: 1903 (ikä 120 vuotta), Hämeenlinna
Kokkolan Kingsi on nyt Perhon Tiltu
23
640
Vastaukset
- Anonyymi
Ressu tietää kyllä mistä kirijottaa ja turkin presitentti lukee tätä sivustoa.
- Anonyymi
Myös Putin lukee ja arvostaa Tosirealistin kirjoituksia, maailman kaikki johtajat käyvät täällä lukemassa Tosirealistin kirjoituksia, eivät lue muiden siis mutta Tosirealistin kyllä
Tämän kirjoitin Kajaanin suomi24palstalle mutta samalla muistin ettei oma kuvani ollut esillä aluevaaleissa, hah hah haaa!!!...
Totta. Kokkolan SDP häpeää Marinia. Urpilaisen Kari ja veljeni eivät kehtaa naamaansa näyttää kaupungilla. Ja onko tuo yksi SDP:n naisedustaja tosiaan tyttäremme ikäinen. Kuvassakin näyttää kuin olisi ollut jo kaksi kautta eduskunnassa. Miksi hän ei esiinny "kokovartalokuvassa"...- Anonyymi
Kuka Perhon Tiltun veljistä asuu Kokkolassa?
- Anonyymi
Keijo tai Veijo mutta ne ei varmasti halua että kukaan tietää sukulaisuudesta tähän Perhon Tiltuun.
- Anonyymi
Stoltenberg onnitteli presidentti Niinistöä historiallisesta hetkestä
Naton pääsihteeri Jens Stoltenberg on keskustellut presidentti Sauli Niinistön kanssa ja onnitellut häntä historiallisen hetken johdosta. Asiasta lausunnossaan kertoneen Stoltenbergin mukaan Suomen liittyminen Natoon tekee sekä Suomesta että Natosta vahvemman.
Hän lisäsi Twitterissä odottavansa innolla, että Suomen lippu nostetaan lähipäivinä salkoon Naton päämajalla Brysselissä.
Stoltenberg sanoi myös toivovansa, että pystyy toivottamaan Ruotsin Naton täysjäseneksi mahdollisimman pian.
– Kaikki jäsenet ovat samaa mieltä siitä, että Ruotsin ratifiointiprosessin saattaminen päätökseensä on kaikkien etu, pääsihteeri lisäsi.
Turkin parlamentti ratifioi viime yönä Suomen Nato-jäsenyyden yksimielisesti, minkä myötä kaikki 30 Naton jäsenmaata ovat nyt ratifioineet Suomen jäsenyyden.- Anonyymi
Hah, Turkin parlamentti on vain pelkkä orjajoukko. Presidentti Erdogan päättää.
Turkki ja Venäjä eivät hyväksy (ratifioi) Suomen ja Ruotsin NATO- jäsenyyttä.
Vituttaako, hah hah haaa!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, Turkin parlamentti on vain pelkkä orjajoukko. Presidentti Erdogan päättää.
Turkki ja Venäjä eivät hyväksy (ratifioi) Suomen ja Ruotsin NATO- jäsenyyttä.
Vituttaako, hah hah haaa!!!...Ressusta paistaa aivan käsittämätön tyhmyys. Venäjä ei enää nykyjohtoineen ole mikään mahtimaa. Erdogan myös arvioi että tapaminen putinin kanssa saattaa tapahtua huhtikuun lopulla 27.4. jolloin Suomi on jo Naton täysjäsen. Todennäköisenä myös pidetään että "tapaaminen" hoidetaan etäyhteyden kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, Turkin parlamentti on vain pelkkä orjajoukko. Presidentti Erdogan päättää.
Turkki ja Venäjä eivät hyväksy (ratifioi) Suomen ja Ruotsin NATO- jäsenyyttä.
Vituttaako, hah hah haaa!!!...No niin ihanaa että rakkaus voittaa ja kaikki palaa omiin maihinsa kiltisti. Suomi on jo ollut Natossa myös ruotsi mutta nyt viimeisteltiin asia .
- Anonyymi
Kyllä asia on loppuun käsitelty jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressusta paistaa aivan käsittämätön tyhmyys. Venäjä ei enää nykyjohtoineen ole mikään mahtimaa. Erdogan myös arvioi että tapaminen putinin kanssa saattaa tapahtua huhtikuun lopulla 27.4. jolloin Suomi on jo Naton täysjäsen. Todennäköisenä myös pidetään että "tapaaminen" hoidetaan etäyhteyden kautta.
Hyvin ennustettu ja tiedetty! Pesee ressukan ennustelut paskakaivoon.
- Anonyymi
Yksi "Teuvan Tiltuista" oli Inkeri Virtanen ja olen tavannut hänen poikansa pojan Emil Virtasen, hän oli matkaoppaana Petroskoissa.
- Anonyymi
Venäjän kieli on niin vaikeaa että mielellään pysytään Suomen kielessä ja kaikilla kristityillä on sama Jeesus apostolit vain oppeja on erilaisia tai tapoja kulttuuria. Mutta ortodoksit on aina vähän syrjinyt muita kristittyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän kieli on niin vaikeaa että mielellään pysytään Suomen kielessä ja kaikilla kristityillä on sama Jeesus apostolit vain oppeja on erilaisia tai tapoja kulttuuria. Mutta ortodoksit on aina vähän syrjinyt muita kristittyjä.
Inkeriläisissä on joukossa venäläisiä oikeasti rikollisia. Virolaisissa myös. Toiset vaan on pahoja toiset ei.
- Anonyymi
Voitko jakaa heitä rikollisiin ja muihin. Ei kannata puhua sellaista mitä ei pysty todistamaan.
- Anonyymi
Putin voitti vaalit aivan kuten ennustin, hah hah haaa!!!...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514