Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀
Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
100
3149
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeksi kun ihastuin niin miehen pakarat oli kuumat kuin keittolevyt .
- Anonyymi
Kuinka kuuman keittolevyn 1,2,3,4,5 vai jopa 6?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kuuman keittolevyn 1,2,3,4,5 vai jopa 6?
Tietysti 6.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti 6.
Pakoputken ympärillä on aina kuumaa, varsinkin, jos on kova kaasuttelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja syö tulista ruokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tykkää kaasutella.
- Anonyymi
Nöpö💥
- Anonyymi
Tummatukkainen, ei pitkä, nomaalivartaloinen ja sellainen pieni mahakumpu saa olla.
- Anonyymi
Pyöreä keskivartalo
- Anonyymi
Lattialämmitys.
- Anonyymi
Pankkikortti
Hänen silmät ja suu. 🤩
- Anonyymi
Säälittää tollanen joka odottaa että 19-vuotias kiinnostusi prinssistä vain sen takia että kertoi ihastuneen tyttöön. Mistä sä tiedät jos hän löytää jonkun nuoremman ja haluaa hänen kanssaa jakaa elämän. Mitä sä saat itse siitä. En usko että ihastuksesi on loppuikänsä sinkku. Ja tuskin haluaa susta ekan loppuelämän rakkauden.
Anonyymi kirjoitti:
Säälittää tollanen joka odottaa että 19-vuotias kiinnostusi prinssistä vain sen takia että kertoi ihastuneen tyttöön. Mistä sä tiedät jos hän löytää jonkun nuoremman ja haluaa hänen kanssaa jakaa elämän. Mitä sä saat itse siitä. En usko että ihastuksesi on loppuikänsä sinkku. Ja tuskin haluaa susta ekan loppuelämän rakkauden.
En usko minäkään sitä. Enhän tiedä, vaikka hänellä koko ajan olisikin joku jo...
Minä en vaan tälle tunteelleni mahda mitään... Minulla ei ole mitään mielenkiintoa kehenkään toiseenkaan. Ei ole ketään sitten... Ja tulee kyllä surullinen olo siitä. Ei ketään tietenkään voi pakottaa tykkäämään toisesta. En sellaistakaan kuvittele.- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
En usko minäkään sitä. Enhän tiedä, vaikka hänellä koko ajan olisikin joku jo...
Minä en vaan tälle tunteelleni mahda mitään... Minulla ei ole mitään mielenkiintoa kehenkään toiseenkaan. Ei ole ketään sitten... Ja tulee kyllä surullinen olo siitä. Ei ketään tietenkään voi pakottaa tykkäämään toisesta. En sellaistakaan kuvittele.Eli sä aiot elää onnetonta elämää sen takia kun et pysty menee eteenpäin. Muttta itepähän haluat kärsiä . Näköjään sä nautit siitä jollain tapaa kun et osaa luovuttaa.
- Anonyymi
Pienet silmät ja olemattomat huulet
- Anonyymi
Pehmeys
- Anonyymi
Hänen sellainen kiltteys ja rauhallisuus mutta hänen silmänsä ennen kaikkea ☺️
- Anonyymi
Sellainen hillitty, luonnollinen miehekkyys.
- Anonyymi
Olipa kuuma kuin juuri uunista tullut rukihinen leipä jossa halkio kova kuin petjäinen silkio.
- Anonyymi
Viboja ja hjuumorii.
Nallekroppa, vois halata - Anonyymi
Katse jolla hän katsoo minua. Se että tietää mitä haluaa ja tekee sen selväksi. Yhteys meidän välillä. Huumori.
- Anonyymi
Tämän nappasin, kun käy yksiin omien tuntemuksieni kanssa. m>n
- Anonyymi
Mkä aloittajan ihastuksessa on kuumaa?
Minulla jäi mieleen silmät, ääntä en kunnolla muista. - Anonyymi
Luonnollisuus, äly. Onhan sillä mukava hymy ja silmätkin nuorella neidolla ;)
- Anonyymi
Kauniit, ystävälliset kasvot
Harmaantuneet hiukset
Vahvat (ei isot) kädet
Rauhallinen olemus
Kuuntelija- Anonyymi
Sisällä kiehuu lemmentuska!
- Anonyymi
Jaa`a, kumpa tietäs. Varmmaan se rauhaLLissuus?
- Anonyymi
Onko huumori hyvä ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko huumori hyvä ei?
Ehkä joskus, sarkasmilla höystettynä? Mutta etellises sä viestissä ei sitä ollut. Oun aika kauan miettinnä mikä tuossa ihmisessä kolahti tahi kolahtaa, en ou viellä piässynnä selevvyytteen?
- Anonyymi
En viehäty pitkistä. Siinä se salaisuus… hysss…
- Anonyymi
Oliko lyhyelle naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko lyhyelle naiselle?
Vähän pidemmälle Miehelle.
- Anonyymi
Varsinkaan sinä!
- Anonyymi
Hymy ja ystävällinen luonne, rohkeus olla oma itsensä.
- Anonyymi
Miehen hymy, nauru, huumori, karisma ja tapa kantaa itsensä. Tuskin näkee itseään aina niin komeana kuin oikeasti on.
Piristävää seuraa. Energia mikä hänestä kumpuaa on mieletöntä ja valaisee tilan. Hänen seurassaan unohtaa ikävät asiat.- Anonyymi
Ja ääni. Voi hyvä luoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ääni. Voi hyvä luoja
Näin äänestyspäivänä se yksi ääni voi ratkaista vaalit!
- Anonyymi
Ja se tapa miten hän käsittelee asioita käsillään. Ne kädet ja se tatsi. 🙊Hypnotisoitu olin silloin heti alussa. Niin ystävällinen ja on sitä kaikille. 😊
- Anonyymi
Korvien väli, korvien väli ja korvien väli. (Pohkeet, pakarat)
- Anonyymi
Pitäisikö tämä tulkita sarkasmina? Korvien väli, vaikka oikeasti pohkeet ja pakarat? Vai ensisijaisesti korvien väli, sekä lisäksi pakarat ja pohkeet?
- Anonyymi
Kummankin jalan isovarpaiden väli kiinnostavaa aluetta. Aina. Joka kerta.
- Anonyymi
Ääni. Karisma.
- Anonyymi
Kokonaisuus. Rauhallinen olemus ja ajoittain pilkahteleva kiivas temperamentti. Ääni, ulkonäkö. Katse
- Anonyymi
Eli joku ihan kilari
- Anonyymi
Jumala tietää mitä ajattelen. Ei ole salaisuuksia häneltä. Siksi jos kaipaa, niin pitää sekin tehdä siivosti.
- Anonyymi
No voithan kertoa siivosti mistä pidät hänessä?
- Anonyymi
Aika pelottavia ajatusratoja sulla. Et ole oikeasti uskova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pelottavia ajatusratoja sulla. Et ole oikeasti uskova
Mikäs sinua tuossa pelottaa? Sekö että en "kaipaa" naista kirjoittamalla kuinka himoitsen häntä? Itselläsi on omituisia ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sinua tuossa pelottaa? Sekö että en "kaipaa" naista kirjoittamalla kuinka himoitsen häntä? Itselläsi on omituisia ajatuksia.
Ps. Se joka päättää kuka on uskova ja kuka ei, löytyy taivaasta, ei sinun päätöksellä kukaan ole mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voithan kertoa siivosti mistä pidät hänessä?
Varmaan hän on tosi lempeä, rakastaa aivan mahdottomasti, huolehtii ja on uskollinen. Mutta en tiedä varmasti mitään.00
- Anonyymi
Itse tietää. Tai jos ei tiedä, kysyy.
- Anonyymi
Ainakin koska se osaa luetella mun ominaisuuksia vaikka väitettiin ettei edes tunneta.
- Anonyymi
She is so hot, Me so not.
Konrasti, epic..- Anonyymi
Älä oo tuommoinen mökö-örkki
- Anonyymi
En osaa sanoa mitään yksittäistä, kaikki hänessä varmaankin saa haluamaan. Jokin.
- Anonyymi
Et sä halunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä halunnut.
Mistä sä noin päättelet? Niin väärässä oot kyllä. Aivan väärässä.
- Anonyymi
Oikeestaan melkeinpä kaikki, mutta varsinkin tyytyväinen hymy. Aivan ihana nainen on hän.
- Anonyymi
Kannattaa pitää siis tyytyväisenä, what ever it takes
- Anonyymi
Minä olen ihastuksissa useampaan tyttöön. Heissä on yhteistä vähäinen ikä, siro rakenne, suuret ja pyöreät leikkisät silmät.
- Anonyymi
Ja kuinka vähäisestä iästä on kyse?
- Anonyymi
Kerro näin meidän kesken
- Anonyymi
Silmät. Vartalossa on useita kohtia, joista pidän. Siis rakenne miellyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät. Vartalossa on useita kohtia, joista pidän. Siis rakenne miellyttää.
Oletko hevosta ostamassa tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hevosta ostamassa tms?
ahhhahahaa 😂
- Anonyymi
Kuumaa huumaa. se on tästä lähtien salaisuus.
- Anonyymi
Ei tarvitse mun takia pidätellä. Tehdään palstajako. Jää sinä tänne ja minä menen tuonne toiselle palstalle.
- Anonyymi
Haluan sua niin paljon.
- Anonyymi
Samoin☺️
- Anonyymi
Kokonaisuus päästä varpaisiin ja liikkui jotenkin ketterästi.
- Anonyymi
Miehessä johon ihastuin on pitkä ja harteikas sekä hiukan partaa ja seksikäs leuka. Olemus on hilpeä ja karismaattinen johon sekoittuu sopivasti rauhallisuutta.
- Anonyymi
myös täällä oon ihastunut ,mutten tunne häntä en tiedä kuinka voisin tutustua häneen..
en haluaisi tungetella.mikä nevoksi
- Anonyymi
Tummat hiukset ja salaperäiset silmät.
- Anonyymi
Kun kuuntelee kuumaa tulee kuuma.Koklakkaa.
- Anonyymi
Pipari uuni aina valmiina . . . .
- Anonyymi
Uskoisin että hän sen itse tietänee jos ei tiedä ni ei voi mitään
- Anonyymi
Ei mikään. Kuumaa.
- Anonyymi
Miehen koko olemus: Nauravat silmät, hurmaava olemus/hymy, ääni, pehmeät kädet, urheilullisuus, huumori, ominaistuoksu…
- Anonyymi
Se on kokonaisuus
- Anonyymi
Kyllä juuri niin
- Anonyymi
Ne oli nämä feremonit vai mitä ne oli. Siitä on aikaa n.30 vuotta en ymmärrä miten joku voi tuntua niin oikealta.
Täytyy katsoa löytääkö tiede siihen selitystä.
Täysin mahdollista että olen vain psyykkisesti sairas.- Anonyymi
Kyllä sinulla mies vaan jokin identiteettikriisi selvästi on, et ole transnainen mutta et mikään mieskään, vaan sukupuolilarppaava tolvana, jonka päämäärä on luoda naisista yksioikoista kuvaa. Miesten kirjoittama viihdeteollisuus toimii siihen mädätykseen varmaan edelleen yhtä hyvin
- Anonyymi
Lempeys.
Vaikka ei ole edennyt, ei hermostu.- Anonyymi
Taidat olla nainen joka haaveilee miehestä koska muuten tää on varmaan vitsi. Mitä seurannut niin tuntuu että juuri ne raivopäiset muijat on niitä joiden ympärillä miehet parveilee.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen ja ystävällinen persoona.
- Anonyymi
😂👍🙏
- Anonyymi
Tuo on tosi hyvä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂👍🙏
Sinulle varmaankin pumpattava nukke? Sopiva luonne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂👍🙏
Miten tää oli jotenki tuttuu 🤔🤔👍🏻😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tää oli jotenki tuttuu 🤔🤔👍🏻😂
Hymiöt nyt on 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymiöt nyt on 😊
☺️☺️☺️☺️☺️ Nii.
- Anonyymi
Lantion seutu, yhdellä tutulla vanhemmalla naisella, plus muutakin hyvää...
- Anonyymi
Siis kiinteä.
- Anonyymi
Kirjoitellut ylemmäs hänestä jo asioita tänne mutta hänessä vain on sitä jotain. Ihan hirmu kuuma mies. Hän jo tietää miten seksikäs on 🔥😂 on tullu kerrottua.
Ja ihana miespyllykin. Just hyvä kroppa mun mielestä vaikka vähän epävarma itsestänsä välillä onkin salaa. Masusta tykkään kans. 😚 Tummat hiukset. Aivan sairaan ihana hymy ja ääni. Edelleen se ääni.
Häntä ajatellessa alkaa aina..... Krhm. Olemme melko saman ikäisiä.
Ja kyllä. Pantas mielellään toisiamme. - Anonyymi
Lennokas jalan liike, hyvä sopusuhtainen rakenne, älykäs katse, ei potki eikä pure.
- Anonyymi
"Kukaan ei saa tietää." 2777 katselukertaa tällä langalla tosin ;D. Leikkisyys ja positiivisuus saa minut haluamaan häntä + hän on tietysti duunattavan näköinen.
- Anonyymi
Sytyn empaattisista ja välkyistä silmistä.
- Anonyymi
Se olemus, se on juurtunut muistiin. Ja katse/silmät älykäs ja vilkas katse. Silmistä , silmänliikkeistä näki että on älykäs, mutta yhtälailla näkee, että katse on terävä ja tarvittaessa pistäväkin. Silmien perusteella ei välttämättä mikään "joviaali ilmiö" ( kenen biisistä? En muista). Varmasti vaikea tapaus epäilemättä 😁🤭
- Anonyymi
Saa tietää:). Sisäinen kauneus. Koko ihminen on vaan niin käsittämättömän kaunis. Ei saa tuijottaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2412922
- 591462
- 981447
- 801128
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)176994- 60948
- 78920
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40870Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja304822Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239760