Hyvä PS. Suomi kuntoon!
Ps näyttää voittavan vaalit
18
649
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17802706g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Ps laittoi suomen liitoon, suorastaan syöksykierteeseen.
Kannatus hs-gallupissa 02/2025 tasoissa kepun kanssa.
Vahvan hallituksen leikkaukset ovat alkaneet Purra.
Hallituksen yhteinen kannatus sentään 40 %.
Uutisen välitti: Suomen Uutiset (ps)
Siis luotettava media, ei valeuutinen.- Anonyymi
E...e...en kommentoi ! Paitsi kankkulan kaivolla. Persetuntumalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E...e...en kommentoi ! Paitsi kankkulan kaivolla. Persetuntumalla.
KATAJA katajainen kansamme kataja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kapsahti kakka petaajaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sampo keskusta listoilla valtuustoo nyt on kaivolla rauma toin perää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sampo keskusta listoilla valtuustoo nyt on kaivolla rauma toin perää
Nyt on rampolla sauma.
- Anonyymi
Suomi kuntoon! Mutta minkälaiseen kuntoon? Aika huonossa hapessa alkaa Suomineito olla pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Rumpin tukijoille elon tuskia.
Kaksi vuotta ja suomi on tosi kunnossa. Rapakunnossa.
Jos pikkuperä"miehen" pumppu kestää. Purran kyytiä, meinaan. - Anonyymi
Jos persut voittaa vaalit, minä suutun. Ja minä kun suutun, siinä on sellanen tiukka tilanne sekä sähköä ilmassa !
Kaikki käypi nauramaan, kun minä suutun.- Anonyymi
minä kun suutun revin liivistä hihat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä kun suutun revin liivistä hihat
Tuo on miehen puhetta !
Anteeksi, monisukupuolisen jämäkkä kannan otto.
Kun käyttää liivejä.
- Anonyymi
Purra, alkaa olla aika kun hallituksen toimet alkaa. Purra, milloin hallituksen toimet alkaa, Purra. Persu laittaa suomen kuntoon ! Persu pettää poikkeuksetta, kepu ainoastaan aina.
- Anonyymi
Persut ovat jo laittaneet Suomen kuntoon. Kansa kaikkivoipa kilpaa hurraa, ai kuinka kivaa ! Lökkäpöksyt paljaine persevakoineen ovat vihdoin pistäneet suomen nousuun. Vielä nuapurkunnan pääpersu kannustaa kuntoa hoitamaan. Siis muiden, ei lökkäpöksy persujen. Eli aina muiden vika. Klur-ps.
- Anonyymi
Kepu pääsee parantaa tohmiksen palveluja parin kuukauden kuluttua.Niinhän se on hoitanut kuluneena aikanakin.Tulos on nähtävissä oma napa etusijalla.
- Anonyymi
Kyllä ps nähtiin vaaleissa äänestin ensimmäistä ja viimeistä kertaa kokoomuksen juoksukoirat.
- Anonyymi
Muistakaa kuitenkin aluevaalissa pirsu perhonen, joka lentää kukasta kukkaan.
Päivänkakkaraan ! - Anonyymi
Tekis totella hyvää, jos hiukka purisit kaulaani sekä pöyhisit upeata tukkaani, sano riikka partnerille.
Mihinkäs nyt lähdit kesken kiihkeimmän session ?
Hakemaan tekohampaitani sekä tehosekotinta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4372829Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?2512350- 641929
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3261474Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1651308Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751162- 931097
Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121047K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81017- 101858