Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan haluaa olla toisen kanssa enemmän kuin mitään, mutta jokin vielä jarruttelee.......
Voisiko olla jopa niin
80
1435
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi hyvin mahdollisesti olla juuri näin. Mut et ole hän, et ole koskaan hän.
- Anonyymi
Ei. Hän ei halua olla kanssani ollenkaan.
- Anonyymi
Ei hän ole minulle mitään.
- Anonyymi
Silti trollaat palstalla ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti trollaat palstalla ??
Totta munassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta munassa
Mihin tähtäät sillä, jos saa udella miesoletettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tähtäät sillä, jos saa udella miesoletettu?
Udella saa mut ei suudella.
- Anonyymi
Niin, näin arvelen sinulla olevan. Itse oon kyllä ihan valamis.
- Anonyymi
Ei kiinnosta ihmiset jotka veivaa edes takaisin, saamatta mitään takaisin omille efforteille
- Anonyymi
Ei me kyllä välttämättä olla vaikka haluttaisiin olla
- Anonyymi
Ei multa en ole valamis mihkään. Mutta kyllähän se niin on että menoa sitä ei tiedä sitten että mihkä😅 päätäpahkaa kaislikkoon todennäköisesti mutta onko silläkään mitään väliä joko suossa allikossa tai kaislikossa.
- Anonyymi
Haluan heittäytyä! Ei pelota yhtään.
- Anonyymi
🩷🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩷🩷
😊
- Anonyymi
Tietysti se on näin. Me huijataan itseämme, jos kuvitellaan muuta. Me ei kumpikaan pystytä nytkään lopettamaan tätä, saati sitten jos tutustuttaisiin paremmin, kosketettaisiin toisiamme, halattaisiin, suudeltaisiin... Missä vaiheessa toinen sanoisi ei? Ei missään.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Alan hyrrää pelkästään näistä sanoista.
- Anonyymi
Joopa joo
- Anonyymi
Juuri näin. Se olisi menoa sitten m>n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo
Haluatko tarkentaa, että mikä tässä palstasedän monologinsa täytekommentissa on nyt se höpö höpö, kertomusten tuottaja?
- Anonyymi
Se on ap juurikin näin.
- Anonyymi
Näin itsekin koen, mutta on toki mahdollista, että hän vain testailee ja haluaa saada toisen sekaisin.En ihan täysin usko, että olisi tosissaan ja toisaalta toivon, että olisi...
- Anonyymi
Haluaa saada toisen sekaisin? Tiedätkö että niitä tunteita on hyvin vaikea näyttää toiselle jos toinen ei ole vastaanottavainen, ymmärrän kyllä mistä se johtuu, mutta pikkuhiljaa jo toivoisi että voisi lopettaa pelleilyt ja puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Koska kumpikin kuitenkin sitä haluaisi! Prkele. Kirjoitin nyt niin kuin hänelle, kaikella rakkaudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaa saada toisen sekaisin? Tiedätkö että niitä tunteita on hyvin vaikea näyttää toiselle jos toinen ei ole vastaanottavainen, ymmärrän kyllä mistä se johtuu, mutta pikkuhiljaa jo toivoisi että voisi lopettaa pelleilyt ja puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Koska kumpikin kuitenkin sitä haluaisi! Prkele. Kirjoitin nyt niin kuin hänelle, kaikella rakkaudella.
Niin, on ihmisiä, jotka nauttii kun saa toisen ihastumaan itseensä ja osaavat vedellä oikeista naruista ja esittää, että toinen on niin ihana jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, on ihmisiä, jotka nauttii kun saa toisen ihastumaan itseensä ja osaavat vedellä oikeista naruista ja esittää, että toinen on niin ihana jne.
Ja sitten on ihmisiä jotka ihan oikeasti tykkää siitä toisesta ihmisestä, eivätkä harrasta omaksi huvikseen satuttamista vaikka käytös ollutkin joskus prseestä.
- Anonyymi
Ei normaali tervejärkinen ihminen leiki tai testaile toisen tunteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei normaali tervejärkinen ihminen leiki tai testaile toisen tunteilla.
Kuka on normaali ja kuka ei, mistä senkin aina tietää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en osaa sanoittaa ajatuksiani tähän tosta asiasta, enkä halua omaa viimeaikaista kokemustani mihinkään nettiin kirjoitella.
Mutta opin että rakastuneena/ihastuneena näkee juuri niitä juttuja toisessa jotka haluaakin nähdä. Eli en missään nimessä kuvittele että joku on leikkinyt tunteillani. Ei tulisi mieleenkään. Mutta kun näet ja koet muka niitä juttuja, jotka ovat vain ystävällisyytä toiselta, tai katse joka on ihan normaali jollekin toiselle, se ruokkii sitä tunnetta toiseen entisestään. Sen verran pidän itseäni kuitenkin hyvänä ihmistuntijana että en minäkään olisi rakastunut, jos eräs ei olisi niin ihana ihminen. - Anonyymi
Mä ihastuin siihen erääseen ihmiseen vaikka se on ollut välillä melko perseestäkin. Sellaisena kuin on. Koska en ole epärealistinen. Ei se tunne tai himo häntä kohtaan ole mihinkään mennyt. En silti usko, että hän oikeasti haluaa yhtään mitään.
Sen verran olen elämän koulima, että ei tulisi häneltä enää mikään yllätyksenä. Ehkä korkeintaan se puoli jonka näkisin vain jos riisuudumme tai olisimme yhdessä mitä ei tapahdu.
T. Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en osaa sanoittaa ajatuksiani tähän tosta asiasta, enkä halua omaa viimeaikaista kokemustani mihinkään nettiin kirjoitella.
Mutta opin että rakastuneena/ihastuneena näkee juuri niitä juttuja toisessa jotka haluaakin nähdä. Eli en missään nimessä kuvittele että joku on leikkinyt tunteillani. Ei tulisi mieleenkään. Mutta kun näet ja koet muka niitä juttuja, jotka ovat vain ystävällisyytä toiselta, tai katse joka on ihan normaali jollekin toiselle, se ruokkii sitä tunnetta toiseen entisestään. Sen verran pidän itseäni kuitenkin hyvänä ihmistuntijana että en minäkään olisi rakastunut, jos eräs ei olisi niin ihana ihminen.Inhimillistä ja sinänsä sääli, koska toinen ei juuri ajattele mitään ja itse on onnensa kukkuloilla kun toinen on kohtelias ja kiltti yms. 🙄
Mutta eipä se perseestä olokaan tarkoituksella mitään hyvää tee. Päinvastoin, se satuttaa ja varsinkin jos toinen muuttuu sellaiseksi yhtäkkiä.
Olkaa omia itsejänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali ei ole ainakaan se henkilö, joka mälvää näitä mielikuvia palstan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ihastuin siihen erääseen ihmiseen vaikka se on ollut välillä melko perseestäkin. Sellaisena kuin on. Koska en ole epärealistinen. Ei se tunne tai himo häntä kohtaan ole mihinkään mennyt. En silti usko, että hän oikeasti haluaa yhtään mitään.
Sen verran olen elämän koulima, että ei tulisi häneltä enää mikään yllätyksenä. Ehkä korkeintaan se puoli jonka näkisin vain jos riisuudumme tai olisimme yhdessä mitä ei tapahdu.
T. NainenMiksi kirjottelet iso mies itsestäsi proosaa kolmannessa persoonassa? Se mies sitä miestä önnö nöö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjottelet iso mies itsestäsi proosaa kolmannessa persoonassa? Se mies sitä miestä önnö nöö
Mees höpönassu nuq! Tekis varmaan hyvää sun aivosoluille, vai tunnetko olevasi tarinankerronta moodissa näin illansuussa? sivust
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mees höpönassu nuq! Tekis varmaan hyvää sun aivosoluille, vai tunnetko olevasi tarinankerronta moodissa näin illansuussa? sivust
Onko minun kirjoitus jotenkin ristiriidassa sinun stoorien kanssa sieltä sivusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten on ihmisiä jotka ihan oikeasti tykkää siitä toisesta ihmisestä, eivätkä harrasta omaksi huvikseen satuttamista vaikka käytös ollutkin joskus prseestä.
Voi kilon vttu mitä tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kilon vttu mitä tekstiä.
Kilin* mut jooh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilin* mut jooh
Meinaatko verkkoteppo loukkaantua kollektiivin puolesta kun huomautin tekstin narsistisesta sävystä?
- Anonyymi
Pelkään heittäytyä, koska en halua tehdä sitä yksin.
- Anonyymi
Hänen ei tarvitse yksin sitä tehdä, täällä mä olen. Hänelle ja hänen ja hypätään yhdessä.
- Anonyymi
Muista aina, että mun tunteet sua kohtaan ei muutu, ne on ja pysyy. Tämä on niin ihmeellinen side ja kemia meidän välillä. Ja nyt ei jarrutella vaan yritetään järjestää tapaaminen ihan lähiaikoina. Saatko sen aikaiseksi? 🩷🥳🙏
- Anonyymi
Mä saan aikaiseksi vaikka kuun taivaalta! Jos haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä saan aikaiseksi vaikka kuun taivaalta! Jos haluan.
En tartte kuin sinut rinnalleni. Kaipaan sua hitsin paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tartte kuin sinut rinnalleni. Kaipaan sua hitsin paljon!
Kaipaan miestä vtusti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan miestä vtusti
No ole oma itsesi sitten palstasetä ja tule sieltä kaapista. Sitähän tämä sinun naisena esiintyminen on täällä palstalla- miesten kisuttelua vailla mieltä
- Anonyymi
En pelkää ollenkaan, eikä mikään muukaan jarruta. Olen valmis heti kun hän on valmis.
- Anonyymi
Oikeaa puhetta 👍
- Anonyymi
En kyllä mitään aloittaisi yksin mutta sääli joitain jotka oikeasti tykkää. Elämä on todella lyhyt eikä ole ihan sama kenen kanssa sen viettää ja miten. Sen lopun elämän. Miettinyt joka päivä pahinta sellanen että yrittää kitkuttaa sellasen kanssa jonka tietää olevan täysin väärä. Ei hyvää päivää! Aina olen sitä mieltä että elä miten hyvänsä mutta pääasia että pystyt seisomaan tekemisien ja sanomisiens takana. Selkä suorana siis!
- Anonyymi
Just noin pitääkin ajatella 🙏🩷😘mä vaan huhuilen missä mun kaivattu täällä on auts
- Anonyymi
Ei hyvää päivää vaan sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää päivää vaan sulle
Älä muuta sirkuta palstasedälle, tulkku🥱
- Anonyymi
Tunteet joo. Mutta mikä on oikein?
- Anonyymi
Rakkaus kaikki kaikessa ja mikään ei saa mennä sen edelle🩷🙏😘
- Anonyymi
Nainen nyt on aikamme. Ei odotella enää
- Anonyymi
No mä oon kohta siellä. Laita vesi porisee
- Anonyymi
Viestii soittoo ehdotuksii tapaamisii?
- Anonyymi
Jarruttelee tosiaan. Monikin asia. Mutta en voisi koskaan tehdä mitään mikä loukkaa ketään.
- Anonyymi
Ihastuksesikin piereskelee ja käy kakalla. ❤️
- Anonyymi
Onneksi. Ummentusvaivainen kaasupallo olisi huomattavasti vaikeampi rakastaa 😂
- Anonyymi
Onko tämä sinulle vielä uusi asia sisäistää, palstasetä?
- Anonyymi
Mun puolelta ei ole kyse siitä. Kaikki kyllä jännittää, mutta ei jarruta, siihen muut syyt.
- Anonyymi
Näin se taitaa olla kun kohtaa sen sielunkumppanin joku viisasteli joskus
- Anonyymi
Taitaa olla kaksoisliekitys rakas 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla kaksoisliekitys rakas 😉
Älä palstasetä vaan aloita taas sitä liäkkipiereskelyä, weeteet triggeröityy nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä palstasetä vaan aloita taas sitä liäkkipiereskelyä, weeteet triggeröityy nääs
😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Mä en usko noihin ns totaali heittäytymisiin tai jalat alta vieviin rakkauksiin ne yleensä päättyy ennen pitkää katkeruuteen ja koviin kipuihin jotka on aiheutunu sen seurauksena että ihastui rakastui mielikuvaan ja jätti tutustumatta ihmiseen jonka kanssa oli hetken kenties onnellinen
- Anonyymi
En minäkään usko. Minun täytyy tutustua ensin uuteen ihmiseen kunnolla, sitten vasta tunteet voivat syventyä.
- Anonyymi
No se selviää sillä onko hän mennyt liittoon ja hankkinut perheen sinun hakiessa rohkeutta heittäytyä. Toiset kun luulee että toisella asiat samoin kun itsellä mutta totuus onkin sitten se että valmiimpi osapuoli on liitossa ja hommannut lapsia
- Anonyymi
Hyvä arvaus!! Varmasti näin voi olla useinkin, riippuu niin monesta seikasta. Ja ikä sekä ehkä muut tulevaisuuteen ja tähän hetkeen liittyvät asiat saattavat mutkistaa suhteen aloitusta. Mutta aikuisilla ihmisillä ei pitäisi olla suurempia esteitä heittäytyä suhteeseen, vaikka tietäisi sen olevan syvää ja täynnä rakkaudellisia kokemuksia. Silloin ihminen on valmis, antamaan itsestään sen minkä itsekin suhteestaan haluaa, rakkautta ja ymmärrystä sekä hetkiä jotka tahtoo itsellensä ja toiselle suoda. Usein jos joku jarruttelee suhteen alkamista, on epävarmuus omista ja ehkä toisenkin tunteista, silloin ne kannattaa selvittää ensimmäisenä, suhteessa on tärkeintä tietää ja tuntea että tuo toinen arvostaa ja rakastaa minua aidosti, ujosti ja häpeilemättömästi. Silloin kun tietää itsensä ja toisen tähän kykenevään ja tahtovan, ei kannata hukata hetkeä vaan tarttua siihen kuin hukkuva pelastusrenkaaseen, koska ne ovat harvinaista herkkua, rakkauden seuraavaa mahdollisuutta saattaa joutua odottamaan hyvin pitkään jos se löytyy enää koskaan. Rakastuessa kaikki on hyvin helppoa ja luontevaa, se siitä tekeekin niin hauskaa ja samalla hyvin voimakkaiden tarpeiden täyttymistä.
https://www.youtube.com/watch?v=sjH5Yume6ZY - Anonyymi
Kaikki on vielä mahdollista jopa sekin että....
- Anonyymi
Ei kyllä ole. En roiku enää löysässä hirressä.
- Anonyymi
Toivon että näin on.
- Anonyymi
Jooo
- Anonyymi
Ei, miehellä toisen naisen kanssa jotain meneillään, niin eipä siinä.
- Anonyymi
joo maailmassa aabrahamin ja iisakin ja jaakobin osoittavat miten se menee, minulla ohimennyt, suoraan sanoen tässä kaipaa naisen seuraa, eikä heittäytymistä, ese on silleen, jos tarkoita?
- Anonyymi
joo ja maailmassa minun osassani on ollut tilaisuus kiertää sexualisuus käyttöön yksinäisen miehen
- Anonyymi
Heittäydyn mieluiten sohvalle
- Anonyymi
Shes just not that into you
- Anonyymi
Hitaasti mielummin
- Anonyymi
Ex kiusaajille tulee tehdä kuten Heinosellekkin kävi ja kiusaaja naisia hakattava takaraivoon
- Anonyymi
Minulle täysin vieras tapa ajatella!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289