Elämääsi miten pian
Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi
119
1460
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään?
- Anonyymi
Uskon että pystyn venyttämään asiaa useilla vuosilla eteenpäin.
- Anonyymi
Jäät kyllä ilman, onnea joka tapauksessa.
- Anonyymi
Heti nyt.
- Anonyymi
Voi rakas! Nytkö??
- Anonyymi
No, vaikka heti jos tuo hyla maitoa litran ja paketin pikapuuroa mukanaan🤔
- Anonyymi
Pikapuuro on pahasta
- Anonyymi
Kirjoitat niin mummosti että jo sillä erottaa sinut helposti kaikista nuorista. Silti kuvittelet korviesi välissä niin et se sun kohtees luulee sua hänen kaivatuks.
- Anonyymi
Hän unohtuu kun löydän sen oikean rakkauden.
- Anonyymi
Kiva juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu.
Kumpikin pois palstalta ja elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin pois palstalta ja elämään.
Paraskin puhumaan, tuttuja netistä etsivä raskas nuohoaja. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraskin puhumaan, tuttuja netistä etsivä raskas nuohoaja. Sivusta
En koskaan lähestyisi häntä. Hän olisi väärä minulle. Ainoa oikea mahdollinen minulle asuu eri maassa.
- Anonyymi
Hänet koska tahansa! 🥳🙏🩷
- Anonyymi
Voidaan nähdä milloin vain ja keskustella.
Ei häntä voi ottaa, kun ei itse halua.- Anonyymi
Kaikilla sama tauti eli onkelma että kukaan ei teitä halua.
- Anonyymi
ehkä vuoden kuluttua aikasintaan voi edes harkita
- Anonyymi
niin vauvaa, sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin vauvaa, sivusta
-sivusta
Eikun muuttavat vauva-palstalle
- Anonyymi
en koskaan mitään kaivattusivittuvattujasi!
- Anonyymi
Hmmm vattuja🤤
- Anonyymi
Vaikka heti 🥰
- Anonyymi
30 vuoden päästä vois hyvinkin onnistua 🤔
- Anonyymi
M-naisen voisin ottaa heti.
- Anonyymi
Samoin ,aluksi matalalla profiililla en häpeä häntä ei siitä kyse.En halua että kumpikaan millään lailla vahingoittuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ,aluksi matalalla profiililla en häpeä häntä ei siitä kyse.En halua että kumpikaan millään lailla vahingoittuu.
todellakin näin,sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
todellakin näin,sivusta
🩷…
- Anonyymi
Nätisti sanottu. Kaikkea hyvää teille 💕
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään aikarajaa, mutta hänellä voi olla.
- Anonyymi
Nyt heti.
- Anonyymi
Otin jo sukan pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin jo sukan pois.
Sitten paita pois...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin jo sukan pois.
Mutta ethän ole vielä täällä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin jo sukan pois.
Minäkin otin jo sokan pois. Tervetuloa.
- Anonyymi
Aika selväsanaisesti olen antanut ymmärtää että on tervetullut elämääni milloin vain.
- Anonyymi
No en vttu ole ymmärtänyt.
- Anonyymi
Hyvä kysymys!! Usein ihmisillä on järjestettäviä asioita tai muuten selvitettäviä kuvioita joiden takia tarvitsee hieman aikaa, että voi aloittaa suhteen. Mutta jos on jo odottanut "häntä", käy aloitus todella nopeasti koska ihminen on valmistanut itsensä ja olosuhteensa rakkauden tuomalla nopeudella. Ja tärkeintä on saada toinen omaan hellään huomaansa ja elämäänsä turvaksi. Ja onhan siellä herännyt kaipuu myös vastakkaiseen sukupuoleen, yhteiset hetket ja retket. Usein se on lähinnä ilmoitusluontoinen asia mikäli suhde ja tunteet ovat kohdallaan.
- Anonyymi
Eksänauraisi sulle hän on nimenomaan sitä mieltä että toiselta ihmiseltä ei pidä odottaa saavansa turvaa vaan pitää yksin pärjätä. Aloin miettimään tota todella ja tajusin miksi musta on tullu niin saata*** kova enkä osaa päästää ketään edes lähietäisyydelle . Pitää oikeesti tajuta nyt että toi aivopesu on historiaa ja turvan hakeminen toisesta parisuhteessa on normaalia. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksänauraisi sulle hän on nimenomaan sitä mieltä että toiselta ihmiseltä ei pidä odottaa saavansa turvaa vaan pitää yksin pärjätä. Aloin miettimään tota todella ja tajusin miksi musta on tullu niin saata*** kova enkä osaa päästää ketään edes lähietäisyydelle . Pitää oikeesti tajuta nyt että toi aivopesu on historiaa ja turvan hakeminen toisesta parisuhteessa on normaalia. Sivusta
Miten joku voi ajatella noin. Turvan hakeminen parisuhteesta on todellakin normaalia. Siinä voi olla eroja miten kukin käytännössä toimii suhteessa ollessaan. Se riippuu persoonasta.
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitettu. Itse vähän hätähousu. Jos toinen vaan tuntuu oikealta niin uskon että asiat loksahtaa paikalleen ja etenis nopeasti🙏😘⚓
- Anonyymi
Heti voisin ottaa elämääni. Esim. yhteenmuutto vähän myöhemmin.
- Anonyymi
Joo. Aikaisintaan ensvuonna!
- Anonyymi
Juuri nyt sopii oikein hyvin, loistavasti.
- Anonyymi
Onko kiire?
- Anonyymi
Miksi gallupsedällä olisi kiire?
- Anonyymi
Sinun kanssa ei ole mihinkään kiire. Nyt jo uudet kuviot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kanssa ei ole mihinkään kiire. Nyt jo uudet kuviot.
❤️😘
- Anonyymi
Ei kyllä kuuluisi muille tää mutta........
.... Kaikki on jo mietitty ja järjestetty sillein että senkus vaan tulee kotiin.... 💗 - Anonyymi
Ei kyllä kuuluisi muille tää mutta........
.... Kaikki on jo mietitty ja järjestetty sillein että senkus vaan tulee kotiin....
💗 - Anonyymi
Olen valmis tapaamisiin vaikka heti. Suunnitellaan sitten missä ja miten jatketaan
- Anonyymi
Milloin vain. Ei olisi mitään esteitä.
- Anonyymi
Vaikka heti🩵🩷❤️
- Anonyymi
Ei ole esteitä.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Hän on jo elämässäni. Enempää kuin mitä nyt on, ei onnistuisi.
- Anonyymi
Jos kaivattuni sanoisi noin, poistuisin kyllä hänen elämästään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaivattuni sanoisi noin, poistuisin kyllä hänen elämästään...
Et tiedä kuinka paljon hän on elämässäni ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä kuinka paljon hän on elämässäni ☺️
No jos olette pariskunta jo, niin sitten vähän outoa kirjoitella täällä. Jos ette ole pariskunta, niin tuohan tarkoittaa että ette koskaan tule olemaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos olette pariskunta jo, niin sitten vähän outoa kirjoitella täällä. Jos ette ole pariskunta, niin tuohan tarkoittaa että ette koskaan tule olemaankaan.
Ei kai täällä kaikki olla sen takia että halutaan parisuhteeseen? Itse en ole ollut koskaan parisuhteessa enkä aio koskaan ollakaan☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai täällä kaikki olla sen takia että halutaan parisuhteeseen? Itse en ole ollut koskaan parisuhteessa enkä aio koskaan ollakaan☺️
Minä olen ollut parisuhteessa ja haluan toisen parisuhteen, vaikka en ole enää nuori. Kaipaan yhdessä asumista ja yhteistä tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut parisuhteessa ja haluan toisen parisuhteen, vaikka en ole enää nuori. Kaipaan yhdessä asumista ja yhteistä tekemistä.
Toivottavasti löydät sellaisen joka haluaa samaa ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään että myös mies olisi vanhempaa ikäluokkaa, koska ikäiseni miehet ovat parhaita mahdollisia parisuhdekumppaneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään että myös mies olisi vanhempaa ikäluokkaa, koska ikäiseni miehet ovat parhaita mahdollisia parisuhdekumppaneita.
Onnea etsintään ☺️👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea etsintään ☺️👍
Kiitos!
- Anonyymi
Heti P- miehen.
Tumma Mn - Anonyymi
En. Laitoin illalla miehelle viestin ja se on siinä. Ähäkuuti luulee, että itken perään.
- Anonyymi
En, kun en tiedä edes hänen nimeään. Tummatukkainen lyhyt mies.
- Anonyymi
Suunnilleen päivän varoajalla. Muiden kanssa ei liikkuisi ihan niin nopeasti, jos joku sattuisikin löytymään.
- Anonyymi
Ihmisiä ei "oteta" omaan elämään 😂
- Anonyymi
Viimeistään kun töitä onnistun saamaan ni ei tarvi kiukutella ettei rahat riitä mihinkään noi niiku omasta puolestani mu jos ei se toista haittaa että olen toistaiseksi työtön ei sillä ole mulle merkitystä siitä huolimatta asiasta pitää keskustella ennen kun toinen päätöksiä tekee sen kummemmin suuntaan tai toiseen
- Anonyymi
Et tule saamaan ikinä töitä. Sen tiedän. Kärvistele köyhä rotankolossas
- Anonyymi
Kukaan aikuista .miestä ala elättään!
- Anonyymi
No ensi viikolla, jos hän vaan haluaa. Mutta en tiedä mitä hän haluaa minusta vai haluaako yhtään mitään. Veikkaan jälkimmäistä. Mutta aion kertoa tunteeni hänelle ensi viikolla. Sittenhän sen näkee mitä hän ajattelee ja jos hän tuntee samoin niin sitten voidaan yhdessä miettiä että mitä tehdään asialle.
- Anonyymi
Kerrotko hänelle pääsiäisenä? Tiedätkö missä hän viettää pääsiäisen?
- Anonyymi
Ei se sua halua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sua halua
Tiedän tämän. En ole osallistunut tähän keskusteluun. Mutta kiitos tiedosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko hänelle pääsiäisenä? Tiedätkö missä hän viettää pääsiäisen?
Kerron ennen pääsiäistä. Aion kertoa alkuviikosta jos näen häntä silloin. Mut todennäköisesti näen. En tiedä missä viettää pääsiäistä.
- Anonyymi
Heti pystyisin.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Aivan heti. Jos aamulla nähdään, puhutaan tämä selväksi. Kummatkin herkillä toisiimme. Tule samaan aikaan, samaan paikkaan kuin yleensä aamulla. Olet komea mies.
- Anonyymi
Hetimiten.. 😍🤗
- Anonyymi
En ole varattu, eli kyse olisi vain aikatauluista ja järjestelyistä.
- Anonyymi
Sitten kun kelit lämpeää.
- Anonyymi
En pystyisi enkä tiedä haluaisinko edes.
- Anonyymi
Mikset?
- Anonyymi
Tämä on ihan yksipuolista, joten ei edellytä toimenpiteitä 😏
- Anonyymi
Hän kaivattuni kyllä osaa itsekin kysyä ja kertoa tilanteestaan. Nyt joku kyselee psta.
- Anonyymi
Mieluiten eilen tai muutama kuukaus sitten jo :-D
- Anonyymi
Voi unohtaa tämän.
- Anonyymi
Pusui mies soittele
- Anonyymi
Vaikka heti tietty!
- Anonyymi
Ollaanhan me toistemme elämissä nytkin. On sekin jotain, että saa nähdä toista ja jutella.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
The eternalia, my autobiografia + identification, I shouting yoy my lord
- Anonyymi
<Joo?
- Anonyymi
Hän olisi kyllä tervetullut elämääni ihan tällä sekunnilla.
- Anonyymi
Hän on naimisissa oleva mies,joten jätäppä rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on naimisissa oleva mies,joten jätäppä rauhaan!
Vapaa hän on🩵🩶
- Anonyymi
viikonvaihde ja kuinka .... entäs työhön valmistuminen, olen alkaneena en ole hakenut, mutta ohjauduin, olen ammattitaidoton sekohdekuvasto/kohdekuvasto - kohdekuvat ja minun alkaneena ja loppu sanoo /likviditeetti - The Lord? Help shouting!työntekijä /olen miespuolinen/ en harrasta mitää erilaistumissa, en
- Anonyymi
Vuosien päästä?
- Anonyymi
SE VAATIMUSTEN MITTASUHTEINEN NAINEN - MISSÄS OLET - HIIPPAILE VAIN YÖSSÄ AIKAAN JOS TUNNUSTAT MINUT KAIVATTUNI - OLEMME VARMASTI HETI MIES JA NAIS KAIVATTUNI OTTANEET TOISEMME VAIKKA HETI ELÄMÄÄMME TOISILTAMME JA AIKAAMME - KAIVATTUNI NAINEN.
- Anonyymi
LOISTAN NAISTEN SUHTEEN JA EN EPÄILE - JUMALA ANNATKO LUVAN - MUISTETAAN NÄMÄ AABRAHAMIN IISAKIN JAAKOBIN - SUKUA? OLEMME PARATIISI - HETI - UNOHDAMME IKÄÄNTYMISEMME - JUMALA OLEMME YKSIN - NIMIMERKILLÄ: "NASSA JA VIXI"
- Anonyymi
MENEE NÄÄS NÄIN MINÄ SINULLE KAIVATTU TULEN HOITOON HETI
- Anonyymi
Totta kai, niin rajusti kuin haluaa.
- Anonyymi
vaikka pystyisin niin älä irtisanoa itseäsi näistä usemman kiinnostuksen mahdollisista
- Anonyymi
ON NÄES SELLAISTA MUN KEHÄSSÄ KETUT NE NÄES JA MUUT ELÄVÄT EI ME OLLA MUITAKAAN VOITU SIVUUTTAA VOI MENNÄ SITEN ETTEMME PÄRJÄÄ MUIDEN NIMETTYJEN KILPAILUISSA
- Anonyymi
HÄN ON ELÄMÄSSÄNI JO EI POISTU POISTETTUJEN POISTAMATTOMIEN TEKSTIEN MYÖTÄ EIKÄ RAAMATUN MYÖTÄ SAA MINUT MILLOIN HALUAA JA MITÄ MISSÄ MILLOIN
- Anonyymi
Sitä päivää ei taida koskaan tulla, ei vaikka voittaisin 50 miljoonaa eurojaskasta...on kyllä rahamiesten perään mutta ei ole parisuhdeihmisiä..siksi.
- Anonyymi
No jonkin aikaa.
Haluaisitko lukio-tytön elämääsi....?
Voisi tulla mahdollisimman piankin.
...liikuhhan kaupungilla , voidaan vaikka nähdäkkin vuoden sisään.
Kaipaan myös kavereita.
Olisit semmoisenakin hyvä.
Minulle:). - Anonyymi
Olisihan se mukavaa lähteä nytkin vaikka pienelle kävelylle tonne auringonpaisteeseen. 😓
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Otettaisiin lentoliput jonnekin 🛫
- Anonyymi
Ovet lukossa
- Anonyymi
Jii naisen ottaisin heti jos saisin
- Anonyymi
Nii mäki ottaisin.
- Anonyymi
Jutellut mieheni kanssa tästä, koska olen sairastumatta niin hän saa kohta etsiä tai vaikka hakea uuden kun tilanne vaatii ihan luvalla
- Anonyymi
Liittyykö tämä kysely jotenkin vaaleihin?
T. vaikka liittyisikin....
https://m.youtube.com/watch?v=BsaXDmObEB0 - Anonyymi
Vaalikuume kohta 80 c
- Anonyymi
jospa me kesällä halitaan… 🤤💦
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223