Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
Kuinka paljon on
128
1383
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olla Veen kanssa vielä sextailtu. 🫢
😎- Anonyymi
Eikä sextailla jos se on se mikä ratkaisee päätöksesi
- Anonyymi
Kattele vaan pårnåa iha rauhas himas
Pukille et tuu ikinä pääsee kenenkaa.
Niksun kans sänkyhommia ihan tarpeeksi 😘
Toiset saa, toiset ei 😜
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Nonni. Tää oli tässä. Lähen vetämään ja ei oo pelkoa, takas en tuu. Älkää vaivautuko kirjottamaa, en lue täält enää tätä saissee
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Mietin, voisitko kestää kauemmin kuin pari minuuttia 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonni. Tää oli tässä. Lähen vetämään ja ei oo pelkoa, takas en tuu. Älkää vaivautuko kirjottamaa, en lue täält enää tätä saissee
🚬👩🏻🦳😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sextailla jos se on se mikä ratkaisee päätöksesi
Aloitus on minusta aika vaikea kysymys siksi, kun tuntemukset/ halu, aistimukset ja ajoitus ei aina kohtaa? Ensivaikutelma voi olla kaikki, mulle heti nyt? Sitten tulee suvanto vaihe, ku haluaa vain olla yhdessä toisen kanssa, sen jälkeen tulee ehkä halu sitoutua, kun huomaa toisen merkitykselliseksi ja tärkeäksi itselle, jota ilman on vaikea olla? Yhdessä sopiminen ilman suurempia riitoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Toi ei tainnu tajuu sun vttuiluu noilla emojeilla...
- Anonyymi
Jos ei seksi toimi, niin ei toimi suhdekaan
- Anonyymi
Paikankoko ilmeisen tärkeä
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Toi on yleensä niin monelle, et seksi maistuu paremmalle, kun tuntee toisen paremmin ja pystyy luottamaan toiseen. Jolloin on paremmin läsnä tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on yleensä niin monelle, et seksi maistuu paremmalle, kun tuntee toisen paremmin ja pystyy luottamaan toiseen. Jolloin on paremmin läsnä tilanteessa.
Näinhän se menee.
- Anonyymi
Sillon ei auta muu ku ero. Vain tyhmä jää tuollaiseen suhteeseen.
- Anonyymi
Kyllähän se vaikuttaa. En anna kauheesti pisteitä siitä et mies on ollut jokin kiertopalkinto. Vähän inha ajatus et kotikaupungin ja viereisen kaupungin kaikki lähes samaa ikää olevat olis käynyt paneen läpi.
Eikä se nyt hirveen luotettava kumppani oo jos tarvii jatkuvasti vaihtuvia sänkykumppaneita. Kyllästyy helposti sitten parisuhteessa kun olis tarjolla vaan yks sänkykumppani ja silläkin välillä hetkiä ettei pysty/halua. (Menkat, kipee, väsynyt, töissä jne)
Kyllä mä tietty arvostan et pidempiä suhteita on ollut ettei nyt ihan neitsyt siis poikuus tallella oo. Sillä mun mielestä se viestii siitä että on olemassa taitoja ylläpitää pidempää parisuhdetta ja on pitkäjänteisyyttä siihen. Pitkissä suhteissa kun vaaditaan sosiaalisiataitoja ja sinnikkyyttä.
Pelkissä yhden illan jutuissa ei vaadita kun housut alas ja sohasu ja hyvästi. Sen osaa sosiaalisesti huonompikin impulsiivinen persoona
T: Karoliina - Anonyymi
Todella paljon merkitystä
- Anonyymi
Se on varmasti houkutus, mutta luulen kuitenkin että ihmiset arvostavat muutamia muita piirteitä vielä enemmän, rakastua ei voi pelkkään seksiin. Ja seksin voi helposti korvata mutta muita avuja ei.
- Anonyymi
Seksiä pitäisi ainakin olla suhteessa
- Anonyymi
On se tärkeää, ihan kikkelin koosta lähtien. Sellaisen jättipotin kun löytää missä kaikki on kohdallaan niin irti en päästä ikinä.
- Anonyymi
Minkä kokoinen pitää olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kokoinen pitää olla?
Kiinnostaa vain yksi koko..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa vain yksi koko..
....ISO.....
- Anonyymi
ei niin merkitystä
- Anonyymi
Pelkkään seksiin ei kannata kumppanin valinnassa keskittyä. Sen oikean kun löytää silloin seksi on todella namia m>n
- Anonyymi
Se on juuri noin.
- Anonyymi
Pitää olla sossun täti. Muita ei pysty panee.
- Anonyymi
Seksi on minulle tärkeää, ja olen hyvin seksuaalinen ihminen. Itselleni seksin tulee olla vähintään hyvää, mieluiten tajunnanräjäyttävää. Mutta sitähän nyt ei voi automaattisesti kukaan tietää mistä kukin tykkää. Opetella voi sitten yhdessä, ja yleensähän kai seksi paranee sitä mukaa, mitä paremmin toisen tuntee.😊
- Anonyymi
On naisia jotka vaatii hyvää seksiä ja usein, syyttää sitten miehiä impotenteiksi kun mies on haluton, nainen luulee olevansa hyvä pano mutta todellisuudessa miehen halut on tallella, mutta nainen vain huono sängys niin ei tee mieli just sen naisen kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On naisia jotka vaatii hyvää seksiä ja usein, syyttää sitten miehiä impotenteiksi kun mies on haluton, nainen luulee olevansa hyvä pano mutta todellisuudessa miehen halut on tallella, mutta nainen vain huono sängys niin ei tee mieli just sen naisen kanssa!
Öö, okei. Miten tämä liittyy edelliseen kommenttiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Hyvin sanottu! Olen tavannut monta tälläistä miestä jotka ovat valittaneet vastaavasta tilanteesta ja halunneet intohimoisen suhteen siinä sivussa minun kanssani. Monet ovat palanneet takaisin todeten ettei seksi ole muiden kanssa toiminut ja on ollut ikävä yhteisiä intiimejä hetkiämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen nainen on huono sängyssä? Makaa lahnana? Jos ei makaa niin onko hyvä sängyssä?
- Anonyymi
Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan ☝️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan ☝️
Tuossa tilanteessa kannattaa sitten vain hoidella itse itsensä. Eihän siinä ketään muuta tarvita.
- Anonyymi
Jos alkaisin seurustella, niin en tiedä. Jos toista rakastaa, niin kai voi olla joustava.
Mutta kyllä se on kamalaa, jos mies ei millään opi, erektio on huono ja laukeaa ihan heti. 11 vuotta on pitkä aika tumpelon kanssa. - Anonyymi
Ei merkitystä. Rakastuin syvästi vaikka ei olla vielä edes suudeltu.
Jos kaksi tykkää toisistaan oikeasti, niin se heijastuu kyllä sitten makkarinkin puolelle. Ja jos molemmat haluaa miellyttää toista, ajan kanssa parista kuoriutuu yhteensopiva sex machine. 😎- Anonyymi
Voiiih 😍
- Anonyymi
Seksiä ei voi ajatella "valmiiksi" ennen toiseen osapuoleen tutustumista.
Mutta sen kyllä huomaa, jos/kun vastapuolen kanssa sovitaan seksuaalisesti yhteen.
Sitä toista haluaa niin että päässä sumenee - ja kun se on molemminpuolista, kyyti on hurjaa.
Omakohtaisesti sanon, että olisi ihanaa, jos nainen kestäisi pidempään kuin viisi minuuttia tai mieluiten pystyisi saamaan useamman kerran peräkkäin.
En nimittäin ole "kolmen minuutin muna" -osastoa vaikka en mitään kahden tunnin katkeamatonta jyystöäkään käsitä.
Sopivan kyllä tuntee ja huomaa. Itse olen huomattavasti keskimääräistä paremmin varustettu niin pituus- kuin myös paksuuspuolella.
En kuitenkaan mikään Jurassic Park -monsteri, mutta "Herrajumala, ei toi mahdu" ja vastaavaa kommenttia tilanteessa on kuultu useammalta naiselta (mahtui kuitenkin ja kivaa oli).
Mutta pelkkä seksuaalinen yhteensopivuus ei yksin riitä. Pitäisi olla myös yhteensopivat ajatusmaailmat muutenkin - vaikkakaan ei välttämättä samanlaiset. Erilaisuus täydentää toistaan - mutta vastakkaisuus ja joustamattomuus tuhoaa helposti orastavan suhteen.- Anonyymi
Jos ei ole isompi kuin se normi 3,5 kiloinen vauva, niin kyllä mahtuu.
- Anonyymi
Toivottavasti et ole kaivattuni. Vaikutat epäkiinnostavalta kehuskeluillasi.
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole isompi kuin se normi 3,5 kiloinen vauva, niin kyllä mahtuu.
Niin no, keisarinleikkauksia tehdään usein syystä, ettei vauva mahdu ulos....
Naisetkin ovat välineidensä puolesta erikokoisia.
Se, mikä toiselle on "Ooh miten ihanan iso", on toiselle "ok" tai "isompiakin on kokeiltu".
Yllättävän usein olen törmännyt tavarastaan tiukkoihin naisiin useammin kuin "luola" -osastoon. Itse asiassa todella väljää on tullut poljettua vain kerran.
Mutta ihan hyvä sekin oli, sekä nainen että minä olimme molemmat lopussa oikein tyytyväisiä :).- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Guben fantasiaa ja lässytystä. Käppänä vetelee nyt vaan siihen liukastettuun kintaaseen ja pysyy siellä studiossaan mähmöissään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiitos samoin, olen mies enkä ole kiinnostunut miehistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiitos samoin, olen mies enkä ole kiinnostunut miehistä.
Nainen kyllä olen. Ja kaivattuni on mies.
- Anonyymi
Mies_Linnunradalta kirjoitti:
Se, mikä toiselle on "Ooh miten ihanan iso", on toiselle "ok" tai "isompiakin on kokeiltu".
Yllättävän usein olen törmännyt tavarastaan tiukkoihin naisiin useammin kuin "luola" -osastoon. Itse asiassa todella väljää on tullut poljettua vain kerran.
Mutta ihan hyvä sekin oli, sekä nainen että minä olimme molemmat lopussa oikein tyytyväisiä :).Voi kuule, silloin on normaalisti kyse synnytyksen pysähtymisestä tai vaikka sikiön virheellisestä asennosta, ei vaginan venymisen mahdottomuudesta. 😂
P.S. Et varmaan itse tajua kuinka vastenmielistä on, että kuvailet aktia "polkemiseksi". 🤮 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule, silloin on normaalisti kyse synnytyksen pysähtymisestä tai vaikka sikiön virheellisestä asennosta, ei vaginan venymisen mahdottomuudesta. 😂
P.S. Et varmaan itse tajua kuinka vastenmielistä on, että kuvailet aktia "polkemiseksi". 🤮Niin no.. mä synnytin 2 kk sitten alatiesynnytyksen. Vauvani painoi 2,5 kg mutta silti tarvittiin välilihan leikkausta että mahtui ulos minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no.. mä synnytin 2 kk sitten alatiesynnytyksen. Vauvani painoi 2,5 kg mutta silti tarvittiin välilihan leikkausta että mahtui ulos minusta.
Väliliha leikataan lähestulkoon kaikilta naisilta liiallisen verenvuodon takia, kun jos sitä ei leikata. Pälli mies joka yrittää leikkiä taas naista 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no.. mä synnytin 2 kk sitten alatiesynnytyksen. Vauvani painoi 2,5 kg mutta silti tarvittiin välilihan leikkausta että mahtui ulos minusta.
Joillakin niin. Pitkät naiset ovat unelma synnyttäjiä minulle sanottiin jo esikoista odottaessani että hyvin tulee menemään koska omaan synnyttäjän lantion ja olen pitkä. Synnärillä kuopustani synnyttäessä oli viereisessä huoneessa nainen joka joutui hätäsektioon kun ei vaan mahtunut vauva lantionluista. Minulla kaikki meni hyvin joskin nopeasti ja rytinällä. Ulkoisesti joku olisi voinut ajatella meistä ihan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väliliha leikataan lähestulkoon kaikilta naisilta liiallisen verenvuodon takia, kun jos sitä ei leikata. Pälli mies joka yrittää leikkiä taas naista 😂
Nykyään väliliha leikkuuta koitetaan välttää viimeiseen saakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Se ei ole mikään jokaiselle tehtävä juttu.
Outoo että naisena esiintyvä mies joka syyttää muita miehiksi ei tiedä tätä.
Itse synnytin siis 2 kk sitten ja voin kertoa ettei oo vielä kauheemmin tehnyt mieli seksiä.
Alapäässä tikkejä ja välillä nopeampi kävely tekee ilkeän vihlasevan repäsy kivun alapäähän. Verta vuosi ensin todella paljon ja synnärillä jääsiteitä pöksyihin haaroihin että leikkauskohdan turvotus ja kipu helpottas.
2 kk siis ei oo seksiin pystynyt kun alapäässä leikkaushaava paranemassa.
Eli nyt ne joille seksi tärkeintä olis jo pettäny mua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Se ei ole mikään jokaiselle tehtävä juttu.
Outoo että naisena esiintyvä mies joka syyttää muita miehiksi ei tiedä tätä.
Itse synnytin siis 2 kk sitten ja voin kertoa ettei oo vielä kauheemmin tehnyt mieli seksiä.
Alapäässä tikkejä ja välillä nopeampi kävely tekee ilkeän vihlasevan repäsy kivun alapäähän. Verta vuosi ensin todella paljon ja synnärillä jääsiteitä pöksyihin haaroihin että leikkauskohdan turvotus ja kipu helpottas.
2 kk siis ei oo seksiin pystynyt kun alapäässä leikkaushaava paranemassa.
Eli nyt ne joille seksi tärkeintä olis jo pettäny muaJep. Paljon tsemppiä sulle. On mullakin leikattu aikanaan. Onhan sitä seksiä monenlaista ei pelkästään muna pillu*n. Kaikille ei tietysti heti maistu. Jotkut ei halua ennen jälkitarkastusta ollenkaan toinen taas haluaa.Omaan tahtiin.
- Anonyymi
Mutta ihan hyvä sekin oli, sekä nainen että minä olimme molemmat lopussa oikein tyytyväisiä :).Voi olla tiukkoja monta lasta synnyttäneitä ja löysiä neitsyitä. Kaikki kokeneet miehet tietää tämän. Anatomia ja palautuminen vaikuttaa, ei hetkelliset venytykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten koiteta😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten koiteta😂
Kyllähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten koiteta😂
https://www.terveyskyla.fi/naistalo/synnytys/synnytystapa-alatie-vai-keisarileikkaus/mahdollisia-alatiesynnytykseen-liittyvia-haittoja
”
Välilihan leikkaus tai repeämä.
Nykyisin välilihaa ei pääsääntöisesti leikata, ellei se ole aivan välttämätöntä. Jos välilihaa kuitenkin on jouduttu leikkaamaan, voi haavakipuun tarvita lääkettä joidenkin päivien ajan. Joskus istuminen voi olla vaikeaa synnytyksen jälkeen. Jos välilihan leikkaushaava tai repeämä tulehtuu, toipuminen voi pitkittyä.” Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule, silloin on normaalisti kyse synnytyksen pysähtymisestä tai vaikka sikiön virheellisestä asennosta, ei vaginan venymisen mahdottomuudesta. 😂
P.S. Et varmaan itse tajua kuinka vastenmielistä on, että kuvailet aktia "polkemiseksi". 🤮No, kuvaillaan sitä sitten vaikka nimellä "coitus", "yhdyntä" tai "penetraatio".
En kyllä varmaan pystyisi nauramatta ryhtymään toimeen, jos nainen pyytäisi "yhdyntää" tai penetraatiota.
Rakastelu on asia erikseen, mutta satunnaisen kumppanin kanssa ei voi puhua rakastelusta, koska rakkautta sellaisessa ei ole.
Toisekseen - rakastelu ja seksi ovat paljon muutakin kuin työntymistä ja vastaanottamista.
Tulpattoman mopon polkeminen muuten kuulostaa huvittavalta - eikä sitä voi olla mielessään yhdistämättä tilanteeseen, jossa nainen on mitoiltaan huomattavasti miestä suurempi erogeenisten alueidensa osalta.
Onko nyt parempi? Aion kyllä vastakin käyttää toimituksesta juuri sitä nimitystä, mikä mieleen sattuu juolahtamaan.
Itse olen naisten suusta saanut kuulla ties mitä nimityksiä kyseiselle toimitukselle ja polkupyörän tai tulpattoman mopon käyntiin "polkeminen" on kyllä hyvin korrekti ilmaisu naisten sanomisiin verrattuna.
Mutta säästän sinut aivoinfarktilta enkä listaa niitä tähän.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee ettet oo synnyttäny. Ei mulla mitää leikattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee ettet oo synnyttäny. Ei mulla mitää leikattu
Sama juttu, ei ole leikattu ja palautui hyvin synnytysten jälkeen. Kai se on yksilöllistä ja joillakin on luonnostaan paikat synnytykseen sopivat.
- AnonyymiUUSI
Mutta ihan hyvä sekin oli, sekä nainen että minä olimme molemmat lopussa oikein tyytyväisiä :).Kyllä se mahtumunen liittyy naisen luustoon ja se taas ei mitenkään vaikuta seksiin.
- Anonyymi
Ei hirveästi eikä ulkonäkökään niin tärkeä, sisäinen kauneus tärkeintä.
- Anonyymi
Miksi tämä on ikävä-palstalla? Kuuluu nyt kyllä johonkin ihan muuhun ryhmään.
- Anonyymi
Koska palstalla on noin 70 prosenttia porukasta sellaisia, jotka eivät ole mitään järjen jättiläisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska palstalla on noin 70 prosenttia porukasta sellaisia, jotka eivät ole mitään järjen jättiläisiä.
Ja sen huomaa tämän aloituksen vastauksista.
- Anonyymi
Olisi hyvin tärkeää, mutta vaikea löytää rakkautta ja hyvää seksiä saman miehen kanssa.
- Anonyymi
Seksuaalisuus ja seksuaalinen jännite on tärkeää, seksi sellaisenaan ei ole olennaista henkiselle yhteydelle, mutta se tulee olemaan mahtavaa ensimmäisinä mainitsemieni lopputuloksena. Seksi itsessään on enemmän vetovoiman toteuttamista kuin sen luomista. Siinä varmasti toki löytää vielä enemmän vetovoimaa, joka ei aiemmin ole tullut ilmi.
- Anonyymi
Hyvä vastaus
- Anonyymi
Jos on pitkään ollut iliman, niin oishan tuo hyvä, että toimis ja olis vetovoimoo magneetin lailla. Paranis vaan tutustuessa.
- Anonyymi
Jos nainen on viehättävä niin panettaa. Jos nainen ei oo viehättävä ei paneta.
- Anonyymi
En ymmärrä kysymystä. En todellakaan.
- Anonyymi
Jos heppi ei toimi, ni sit ei toimi. Onhan niitä leluja, mitä voi käyttää. Johan tässä on oltu jo muutenkin ilman seksiä vuosikaudet joten ihan sama, kuhan saan hänet🤗😘🥰😍
- Anonyymi
Ilman seksii se on vain kaverisuhde
- Anonyymi
Kyllä se sillä tavalla vaikuttaa, että täytyy olla kemiaa. Sitten rakkaan kanssa seksi on hyvää.
- Anonyymi
Kyllä kehot oppii keskustelemaan. Luulenpa et jopa helpommin kuin sanallinen keskustelu.
- Anonyymi
Hyvin sanottu 🩷
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä, koska me emme voi alkaa parisuhteeseen. On vain kaipuu ja ikävä. Seksiä on ollut aina kyllä parisuhteissani loppuun asti melko paljon.
- Anonyymi
Miun pippeli on 6cm erektiossa ja laukean 2 sekunnissa. Harvoin kuitenkaan edes toimii erektio. Ei naisille kelpaa. Nää seksi asiat on niille jotka on hyvillä geeneillä syntyneet.
- Anonyymi
Mulle kelpaa kyl❤️
- AnonyymiUUSI
En ole samaa mieltä, se on kiinni mentaliteetista. Nykyään on vaativat puheet ja kaikenlaisia monitoimintavatkaimia joiden vuoksi tuskin mikää nyrkkiä pienempi herättää kovaa kiinnostusta monissa niihin tottuneissa. Pillut on erilaisia, jotkut tosi herkkiä. Olen sitä mieltä, että dildot ja tiukat tekopillut tai liika puristaminen pilaa luonnollisen yhdyntähalun ja nostaa toiveita ihan liiallisiksi. Jossei tavallinen seksi rakkaan ihmisen kanssa riitä, niin on päässä vikaa. Itse tyydytän itseäni yhdellä sormella, joskus vaan klitorista ja hyvin menee ja olen hyvin seksuaalinen ja eroottinen ihminen. Iso ei kiinnosta varsinaisesti, mutta koolla ei itselle merkitystä. Näen seksileikit jännityksenhakuisuutena ja mielenterveysongelmina jotka projjsoidaan seksikäyttäytymiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole samaa mieltä, se on kiinni mentaliteetista. Nykyään on vaativat puheet ja kaikenlaisia monitoimintavatkaimia joiden vuoksi tuskin mikää nyrkkiä pienempi herättää kovaa kiinnostusta monissa niihin tottuneissa. Pillut on erilaisia, jotkut tosi herkkiä. Olen sitä mieltä, että dildot ja tiukat tekopillut tai liika puristaminen pilaa luonnollisen yhdyntähalun ja nostaa toiveita ihan liiallisiksi. Jossei tavallinen seksi rakkaan ihmisen kanssa riitä, niin on päässä vikaa. Itse tyydytän itseäni yhdellä sormella, joskus vaan klitorista ja hyvin menee ja olen hyvin seksuaalinen ja eroottinen ihminen. Iso ei kiinnosta varsinaisesti, mutta koolla ei itselle merkitystä. Näen seksileikit jännityksenhakuisuutena ja mielenterveysongelmina jotka projjsoidaan seksikäyttäytymiseen.
Aisii 😄
- Anonyymi
Ihminem joka vastaa tähän että "tärkeää", ei ole koskaan rakastanut ketään enempää kuin itseään tai on katkeroitunut eikä enää osaa rakastaa.
- Anonyymi
höpö höpö! Ollaan kaikki seksuaalisia olentoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastava ihminen laiminlyö omat itsekkäät haluamisetkin. Miehenä, vahvan rakastumisen kokeneena, voin sanoa, että mieskin, kunnolla rakastuessaan, on valmis vaikka vuosien selibaattiin saadakseen sen jota rakastaa. Kun ihminen turmelee itsensä seksuaalisuudessa, hän kadottaa kyvyn rakastaa tuolla tapaa. Kokenut olen tämänkin. Toivoisin itse saavani takaisin sen rakastumisen minkä nuorena koin. Paras tunne on se kun toisen vuoksi oma henkikään ei ole kallis.
Seksuaalisuus ei muuten ole mikään tarve. Mistä tiedän? Siitä kun jos ihminen on nälissään ja illman suojaa, se "tarve" katoaa. Jos se olisi tarve, se ilmenisi yhtä tärkeänä kuin nuo muutkin. Suomessa asiat on vaan liian hyvin liian monilla, niin eivät osaa eivätkä välitä rakastaa ja tuhlaavat aikaansa helppoon seksuaalisuuteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastava ihminen laiminlyö omat itsekkäät haluamisetkin. Miehenä, vahvan rakastumisen kokeneena, voin sanoa, että mieskin, kunnolla rakastuessaan, on valmis vaikka vuosien selibaattiin saadakseen sen jota rakastaa. Kun ihminen turmelee itsensä seksuaalisuudessa, hän kadottaa kyvyn rakastaa tuolla tapaa. Kokenut olen tämänkin. Toivoisin itse saavani takaisin sen rakastumisen minkä nuorena koin. Paras tunne on se kun toisen vuoksi oma henkikään ei ole kallis.
Seksuaalisuus ei muuten ole mikään tarve. Mistä tiedän? Siitä kun jos ihminen on nälissään ja illman suojaa, se "tarve" katoaa. Jos se olisi tarve, se ilmenisi yhtä tärkeänä kuin nuo muutkin. Suomessa asiat on vaan liian hyvin liian monilla, niin eivät osaa eivätkä välitä rakastaa ja tuhlaavat aikaansa helppoon seksuaalisuuteen.Selvästi jollekin muullekin on Maslow tuttu. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan! Se menee just noin!
- Anonyymi
En epäile hetkeäkään, etteikö se puoli sujuisi hemmetin hyvin, koska on intohimoa. Joten kyllä sillä on merkitystä. Jos se nyt jostain syystä sujuisikasn, niin sitten pitäisi vähän harjoitella.
Ilman vetovoimaa tuskin alkaisin suhteeseen kenenkään kanssa.- Anonyymi
Näin juuri.
- Anonyymi
Just noin se menee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just noin se menee!
❤️❤️
- Anonyymi
Ilman vetovoimaakin voi löytää hyviä asioita kun asennoituu oikein 🤪
- Anonyymi
Ei seksillä ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Demiseksuaalin ei ole helppo löytää kumppania, joka olisi sopiva hänelle. Siksi ajattelen että ystävyyssuhde riittää minulle.
- Anonyymi
Itse en pystyisi tällaiseen suhteeseen
- Anonyymi
Kyllä hyvä seksi kuuluu parisuhteeseen. Se mitä se kenellekin tarkoittaa ja pitää sisällään, on persoonakohtaista. Minusta seksi on tapa rakastaa ja olla yhteydessä, se on tärkeää. Mutta toki vain yksi osa kokonaisuutta.
- Anonyymi
On sillä sen verran että olen valinnut ja valitsen edelleenkin kumppanikseni vain vastakkaisen sukupuolen edustajia. Tunku on lesbopuolella kob´va, mutten ole onneksi edennyt pussaamista pidemmälle.
Sekin tyyppi, jonka kanssa usei pussailtiin kännissä, inhotti minua aina kun en ollut juonut, vaikka muuten oli kiva kaveri. Jos siinä pussailijana ja hinkkaajana olisi ollut mies, niin oltaisiin oltu alle minuutin ilman vaatteita. :I
Tällä yritän sanoa että olen tosiaan 100% hetero, koska kännissä olen todella estoton ja tuolloin myös aina valmis. Nylyään harkintaa on enemmän. ;D- Anonyymi
Nylyään on nykyään. :D
Lisään tähän vielä, että yli sadassa seksisuhteessa miehiin ei seksi ole aina ollut se tutustumisen edellytys. Ensi kertaa tutustuessa ilman muuta myös ulkonäkö vaikuttaa, en ole lähtenyt tutustumaan syvemmin henkilöihin joiden ulkonäössä on jotain joka pistää vastaan. Itse suhteessa on niin paljon muutakin kuin pelkkä seksi. Minun paras seurustelukumppanini oli erittäin hyvä sängyssä, mutta kaikki muut seikat puolsivat sitä miksi viihdyin niin hyvin tämän ihanan miehen seurassa. Hän osasi sanoittaa tunteensa erinomaisesti, oli hellä ja huomaavainen ja lisäksi älykäs.
Edelleenkin mietin, miksi ihmeessä jätin hänet. Jos tapaisimme vielä ja hänkin olisi vapaa niin uskon että meidän kesken jääneelle suhteelle voisi olla jatkoa. <3
- Anonyymi
Toiset ovat seksuaalisempia kuin toiset ja ideaali olisi löytää kumppani joka tässäkin asiassa olisi yhteensopiva.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus! Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Mikä ratkaisuksi jos ei ole yhteensopiva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Kannattaa puhua kumppanin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Kannattaa puhua kumppanin kanssa.
Mutta jos se ei tuo mitään muutosta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sovittaa johonkin toiseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä se ei tuo muutosta, korkeintaan hetkeksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen haluaa kahdesti päivässä ja toinen kerran kuussa niin onhan siinä kyllä soviteltavaa. Itse selvitän alusta asti, että on samanlaiset halut. Jos on suurta rakkautta mutta seksi ei toista kiinnosta niin tokihan sitä voi rakkauden vuoksi siihen tyytyä. Ei ole ollut suhdetta jossa ei olisi ollut samanlaiset halut, joten en tiedä millainen suhde seksitön tai vähäinen määrä sitä on.
- Anonyymi
Kautta maailman rantain on blondi ollut ja on edelleenkin se miehiä kiinnostavin ja yleisin seksisymbooli.
- Anonyymi
En ole blondi mutta uskon että jokaiselle löytyy kiinnostuneita. Tietty tyyppi kiinnostaa minuakin mutta rakkaudessa ei ole väliä minkä näköinen tai kokoinen mies on. Se onkin lopulta mysteeri mikä sen rakastumisen aiheuttaa.
- Anonyymi
Minä aion ainakin hankkia sitä itselleni jostain.
- Anonyymi
Kyllä minulle korvieväli on se juttu. Kaiken muun voi sitten yhdessä opetella.
- Anonyymi
Ei kumppani ainesta, jos seksiä ei ole.
- Anonyymi
Näin. Ikävintä se, kun joskus oli ja nyt ei enää
- Anonyymi
Jonkun verran.
Ei se jokapäiväistä ajateltavaa välttämättä ole.- Anonyymi
Ei sen tartte tietenkään olla jokapäiväistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen tartte tietenkään olla jokapäiväistä.
Saattais kyllä olla. Mutta eihän se aina mahdollista vaikka haluja olisi.
- Anonyymi
Kevät on saanut aikaan, sen että haluan rakastua. Jos kaikin puolin sopiva löytyy, silloin seksillä ja muullakin läheisyydellä on merkitystä aika paljon. Kaikenlainen läheisyys sitoo paria syvemmin yhteen.
- AnonyymiUUSI
Minulla vähän sama fiilis keväästä. En ole saanut itseäni vielä ulos tutkailemaan tarjontaa mutta suunnitelmissa on.
- Anonyymi
Nytten kajahti sexillä kello pohjolassa, junasta ei kukaan ole erehtynyt: "Metro". Se on kuule pornoruudun takaa voidaan mittaa ottaa molemmin puolin sexi hakuisten - sukupuoli eheytyshoitoa ei haeta, tirkistely kokeneimmin ajassa ennekuin pornoruutu tuuditti eurooppalaiset toteamaan, ei ole olemassakaan tirkistelijöitä, vaan näytäntöön ovat menettäneet aikansa; puoliso vaatii liikaa katselu aikaa ja on yli kaiken ...? Ennätätkö naida koskemattoman, mutta koskemattoman naiminen on vastuullista, on monilukuinen parin käyttö ja parin vaihto sanktioitu? Parin valitsen sexillä? Parin valitsen sexillä? My girl, oletko valmis? My sex? My lover? My money? Shalla we dalla? You and me like it ...? Sex? Sex? Sex? Sex? Sex? Sex? Sex? Sex? "NASSA/VIXI"
- Anonyymi
tarkka aika ja paikka ja ikäni; kysäistiin keppiä, mutta kumppanini ovat naimisissa nykyään kaikki, oliko oikein - onko oikein, parin valitsee minun puolesta naisesukupuoli - sexillä eritoten merkityksellinen, en puolustuslinjalla sitten kun vain kuntoudun, en aio jakaa eukkoni sexillä kenenkään eukolle, enkä ukolle, enkä sikiämisen maailmankaikkeudessa, TÄRKEÄ SE SEXI
- Anonyymi
Taidat elää puutteessa kun kyselet muiden seksielämästä...
- AnonyymiUUSI
On meitä muitakin puutteessa eläviä.
- Anonyymi
Kokonaisuutena vähäinen hyvin pieni todennäköisyys ettäkö seksikään toimisi jos ei suhde toimi muutoinkaan mutta itselleni si taas tärkeä osa toimivaa parisuhdetta
- Anonyymi
SEXUALINEN VALITSI MINUT PUOLISONI VALITSI MINUT ON ROOPE ANKAN SUKUPIIRIIN SIJOITTUVA MILLA MAGIA TYYPPINEN, LUOVUN MAHDOLLISUUDESTA IINEKSEN KANSSA JA EN STUBBAILE, MUTTA SEXIXXXXXXXXXXSTINEN ON SUJUVAA TIETÄMÄTTÖMIEN KÄYDÄ, KOKEMAANKAAN EI OLE AIHETTA HAKEUTUA, NÄES NÄPIT POLTTAA SELLAISESSA
- Anonyymi
sexi on mitä puolisosi sinussa hakke
- Anonyymi
sexillä vaatturilla naisella raha homma hoidella mannekiinina mutta rahattoman miehen unessa ei rahat riitä ja matkustaminen on ensi arvoisen ja kunnian maailmassa - sex- sex -sex with mysewlf, enevhere thevere
- AnonyymiUUSI
Kihlsrömmi neuvos pitään köytöstä yllä harrastaessa...
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan puhunut naisasioistani ja seksitouhuista ulkopuolisille. Minusta ne ovat aina kahdenvälisiä asioita. On kuitenkin myös niitä, jotka kertovat omista jutuistaan, jopa nimeltä mainiten. Minusta se on ollut aina vastenmielistä.
- AnonyymiUUSI
En yleensä puhu seksiasioistani muille, mutta yleisellä tasolla olen käytännönläheinen intiimissä suhteessa.
- AnonyymiUUSI
Nyt kun olen ollut kolme vuotta parisuhteessa, jossa saa päivittäin syliä, hellää vain olemiseen perustuvaa ydinkosketusta siinä missä kuumaa haluavaa hamuamista, käsitykseni seksistä on laajentunut ja muuttunut. Yksin eläessäni seksin tarve ja ihmisen kaipuu oli pakottava. Nyt kun saan yhteyttä, olen vapautunut rennompaan ja ajattelen seksistä ihan eri tavalla kuin ennen. Se on osa kokonaisuutta. Sidos, yhteys, taika, syvä olemassaolon täyteys ja jotain mihin ei yksin pääse.
- AnonyymiUUSI
Ihana
- AnonyymiUUSI
Kyllähän sillä alkuvaiheessa on väliä. Seksiasioissa pitäisi olla suht samoilla linjoilla, niin määrän kuin myös mieltymysten suhteen. Muutoin riski siihen, että asiassa tulee jatkossa ongelmia, on moninkertainen. Eli siis juu, kyllä seksin pitää sujua, jotta suhteesta kanssani tulisi pitkäkestoinen. Kaikkia toisen mieltymyksiä ei tietenkään heti alkuun tiedä, mutta kyllä sen huomaa heti, jos toisella on mieltymyksiä ja tapoja, jotka eivät itseä miellytä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6428616Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3583327Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4522357- 1291383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151295Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091231- 941147
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66959