70 000 duunaria vuosittain ajautuu köyhyysloukkuun, kun palkat ja niiden korotukset eivät riitä laskuihin. Kiitos tästä kuulu kepuvihervasemmsiton bimboille, noille suurille talousneroile, joiden talosyopit ovat Turkista Ja Venetzuelasta.
Marinin hallitus ajaoi maan inflaatioon, kun sitä ei kannattanut kenenkään pelätä. Sen vuoksi nyt
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sentään ihan kaikkea "ansiota" Marinille. Kyllä siinä on ollut kepu, RKP ja vihervassarit mukana. Kaikki nämä ovat ilmeisesti oikein kilpailleet siitä kuka keksii kurjimmat olot työssä käyvälle kansanosalle.
Olisko nyt kuitenkin koko maailma siinä inflaatiossa, täytyy aika bimbo olla jos kuvittelee yhden ihmisen pystyvän moiseen. Nyt alkaa realisoitua tämä viherhömpän aiheuttama kilpailukyvyn romahdus ja kotitalouksien ostovoiman romahdus. Tuskin seuraava hallitus saa edes suuntaa käännettyä, kun hoitavat omia bisneksiään kansan rahoilla.
- Anonyymi
Piilotyöttömät töihin valtion joutilaat 680 000 virkamiehet harjan varteen aamulla klo 6 ei tarvitse sen jälkeen fysikaalista hoitoa laardit tippuu huomaamatta
- Anonyymi
Suomen inflaatio onEU kärkeä ja sitä Marin ja vasemmsito ei ole pitänyt muuna kuin hyvän asiana. Miksi? Aivan täysin yli ymmärryksen menevä ajatus. Ainoat jotka kärsivät inflaatiosta ovat nimenomaan köyhät, palkansaajat ja vähävaraiset. Ja inflaatiota ei kulemma kannata pelätä eikä velkaantumista? Nyt nähdään seurauset tästä politiikasta ja viehervasemmiston talous"neroudesta". Ei infallatiosta kärsi omistajat, sijoittajat, eivät edes yritysten johtajisto. Päin vastoin. Omistusten arvo nousee, samoin sijoitusten arvo pitkällä aikavälillä ja johtajat kyllä osaavat huomioida palkkansa yksiöllisesti infaaltion ja sen muutokset huomioiden.
Uskomaton moka, Suomen kepuvihevasemmisto ajoi omistajien, suurpääoman ja johtajien etuja enemmän kuin kukaan porvarihallitus olsi märimmisssä unissaan kuvitellut. - Anonyymi
Sipilän IHIME KIKYILYY JOUTUU MAKSAA KANSA VUOSIKYMMENII ,ISE JÄTTI MAKSAMATTA VELKANSA KUN OTTI LAINAA 20 000000 MILJOONAA ROISTO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437