Älkää ihmetelkö, että Elisa nostaa liittymien hintoja

Anonyymi-ap

Älkää ihmetelkö, että Elisa Oyj nostaa jatkuvasti törkeän paljon liittymien hintoja (viimeksi 11 e/kk > 16 e/kk), koska jollain on ahneen toimitusjohtajan palkka maksettava.

Elisa Oyj:n toimitusjohtajan palkka on 140 000 e/kk. Luit oikein.

SATANELJÄKYMMENTÄTUHATTA EUROA PER KUUKAUSI.

11

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      9 euroa on edelleen hinta pysynyt vuoden takaisesta:)

    • Anonyymi

      Joo, ihan hirveästi nousi Elisan tämän 150 Mbit/s valokaapeliyhtydenkin hinta. Aivan järkyttävää,korotus vie asiakkaat suoraan konkurssiin ja leipäjonoon. Korotus oli nimittäin niinkin mieletön kuin jotain 20 sentin paikkeilla kuukaudessa. Aivan hirveää!! Hinta on nyt hirveä riistohinta, jotain 10 euron paikkeilla kuukaudessa. Törkeää!!

      • Anonyymi

        Totta, 4 puhelinta, yleensä maksu on olut noin 44 e, eikä koskaan yli 50 e.


    • Anonyymi

      Pikkusen vippaa tuo summa. Vuosipalkka on minun tietojeni mukaan vuonna 2022 ollut 641640 euroa, joka kuukausiin pilkottuna tarkoittaa noin 54 tonnia kuussa. Toki sekin on ihan helvetisti liikaa.

    • Anonyymi

      Ei tuo aloittajan liittymän hinta 16€ ole mikään paha. Vaikka se olisi 25€ niin se olisi kohtuullinen. Itsellä on ollut viimeaikoina vain Telia ja DNA liittymiä ja Telia ilmoittaa laskussa käytetyn puheen, viestien ja datan määrän. Sinäänsä nykyiset rajattomat liittymät on älyttömiä. Itse olen asettanut tietyn määrän johon vertaan käyttöä koska rajaton on älytön. Tuhat minuuttia tai viestiä saati giga tiedonsiirtoa on monella hyvin kaukana. Tuskin edes 500 menee. 3600 on kuukaudessa rajaton.

      • Anonyymi

        Yli 20 kun mennään niin on kallista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 20 kun mennään niin on kallista

        No on, mutta Telia lienee ainoa joka ilmoittaa käytetyt minuutit ja viestit. Mutta niinkuin sanoin niin rajattomassa liittymässäkin kannattaa suhteuttaa käyttö johonkin muuhun kuin 3600 minuuttiin tai viestiin. Minulla oli aiemmin 600 ja suhteitan lukuun 600 yksittäisesti ja yleisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on, mutta Telia lienee ainoa joka ilmoittaa käytetyt minuutit ja viestit. Mutta niinkuin sanoin niin rajattomassa liittymässäkin kannattaa suhteuttaa käyttö johonkin muuhun kuin 3600 minuuttiin tai viestiin. Minulla oli aiemmin 600 ja suhteitan lukuun 600 yksittäisesti ja yleisesti.

        Ja niistäkin pääsee eroon Whatsappin avulla. Ilmaiset soitot ja viestit


    • Anonyymi

      Lapsien älypuhelin liittymät pitäisi laittaa poikki, että oppivat leikkimään ensin!👶

    • Anonyymi

      Aloittaja Älä hyöksy korotusta, niin eivät nosta. Kokoelevat van 1- 2 vuoden välein.

    • Anonyymi

      Samoin Elisa Oyj.n ahneus on saanut henkilökohtaisen täyttymyspisteen n.20.n vuoden liittymän käytön jälkeen.
      Operaattori ,käsittääkseni ja omien komemukseni mukaan , keskittää tuotekehityksen päätavoitteinaan maksujen maksimoiminen ja kaikkien toimintojen "koukuttavaan"toisistaan riippuvaisuuksiin ,jolloin joitain toimintoja on mahdoton käyttää ilman kalliita, toisia sidonnaisuuksia.
      Laskutuksessa en tiedä toista yritystä jolla laskuista voi veloittaa paperilasku 4,90 ja sähköpostilasku 0,99 kappeleelta. Tämä mielestäni johtaa suoravelotusten lisääntymiseen ja yhtiön kulujen vähenimiseen jonka pitäisi näkyä myös edullisempina hintoina kuluttajille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe