Kokeeksi muutama kuva...

Anonyymi-ap

Tuossa muutama kuva eri softilla..m

31

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuvassa on aaltoallas, joka on suosikkini, se käynnistetään puolen tunnin välein, pari minuuttia auki niin ihmisiä on enemmänkin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvassa on aaltoallas, joka on suosikkini, se käynnistetään puolen tunnin välein, pari minuuttia auki niin ihmisiä on enemmänkin .

        Yksi lisää nyt suoraan kamerasta aijaa
        https://aijaa.com/BpGKrW


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvassa on aaltoallas, joka on suosikkini, se käynnistetään puolen tunnin välein, pari minuuttia auki niin ihmisiä on enemmänkin .

        Minulla oli 2005 vuonna Nokian N95, liukukantinen puhelin. Nätti liukukantinen puhelin ja kallis siihen aikaan suhteutettuna. Oli yli 500 euroa. Niin huonoa puhelinta ei enää ole olemassakaan.

        Kuuluvuus heikkoa, akku kesti puoli päivää jos puhelinta ei käyttänyt ja kamerakuvat oli surkeita ja pieniä.

        Silti sillä sai parempia kuvia kuin tuolla sinun puhelimellasi. Ota vain yksi hyvä kuva mieluummin kuin surkea sarjaotos. On kuin palaisi kivikaudelle kun noita katselee.

        Sen minun N95 puhelimen varasti riikalainen prostu, mutta soitin jo Riikasta kaverilleni Suomeen että tuo stadiin mulle uusi samanlainen. Näin tapahtui.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli 2005 vuonna Nokian N95, liukukantinen puhelin. Nätti liukukantinen puhelin ja kallis siihen aikaan suhteutettuna. Oli yli 500 euroa. Niin huonoa puhelinta ei enää ole olemassakaan.

        Kuuluvuus heikkoa, akku kesti puoli päivää jos puhelinta ei käyttänyt ja kamerakuvat oli surkeita ja pieniä.

        Silti sillä sai parempia kuvia kuin tuolla sinun puhelimellasi. Ota vain yksi hyvä kuva mieluummin kuin surkea sarjaotos. On kuin palaisi kivikaudelle kun noita katselee.

        Sen minun N95 puhelimen varasti riikalainen prostu, mutta soitin jo Riikasta kaverilleni Suomeen että tuo stadiin mulle uusi samanlainen. Näin tapahtui.

        2010

        Olen joskus moisen Nokian ostanut, tuossa kuva aaloilta https://aijaa.com/5TYh17 pääsen tänne nykyään edullisesti, kun tuota ikäänkun on... Puoleen hintaan, vaimo 600 bahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus moisen Nokian ostanut, tuossa kuva aaloilta https://aijaa.com/5TYh17 pääsen tänne nykyään edullisesti, kun tuota ikäänkun on... Puoleen hintaan, vaimo 600 bahtia.

        Sulla on aika paljon noita prosu kokemuksia, minulla taas ei juurikaan, toki on kiertänyt hampurit, hannoferit, Frankfurtit,volen kyllä käynyt paikoissa mutta palvelut jättänyt käyttämättä, onko sinulla ollut paljonkin yksinäisyys ongelmia

        Kuvien laatu on varsin hyvä, joku tuossa siirrossa mättää en tiedä mikä, eikä pahemmin edes kiinnosta, joten ne on vain epätarkkoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on aika paljon noita prosu kokemuksia, minulla taas ei juurikaan, toki on kiertänyt hampurit, hannoferit, Frankfurtit,volen kyllä käynyt paikoissa mutta palvelut jättänyt käyttämättä, onko sinulla ollut paljonkin yksinäisyys ongelmia

        Kuvien laatu on varsin hyvä, joku tuossa siirrossa mättää en tiedä mikä, eikä pahemmin edes kiinnosta, joten ne on vain epätarkkoja...

        En kerro tätä keljuillakseni, hienoa jos olet ulkoiluttamassa itseäsi vesipuistossa, ulkoilu tekee hyvää mutta kuvasi vaikuttaa olevan taas kerran näytöltä otettuja.

        Tässä kuvassasi jopa näkyy kuvaruudun kehys https://aijaa.com/BpGKrW ja tuo viimeinen kuva on aivan kelvoton.

        Yhdessä kuvassa leveys ja pituusasteet on erikokoisella fontilla ja eri kulmassa kuin kellonaika- ja päivämäärä. Kuvat ovat siis vanhoja ja päivämääräleimat kuviin tulee siitä että otat kuvaruudulta kuvat.

        Ainoa kuva jossa on sijaintitiedot, niin sen pvm on väärennetty. Onko noin vaikeaa kertoa olevansa Suomessa?

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro tätä keljuillakseni, hienoa jos olet ulkoiluttamassa itseäsi vesipuistossa, ulkoilu tekee hyvää mutta kuvasi vaikuttaa olevan taas kerran näytöltä otettuja.

        Tässä kuvassasi jopa näkyy kuvaruudun kehys https://aijaa.com/BpGKrW ja tuo viimeinen kuva on aivan kelvoton.

        Yhdessä kuvassa leveys ja pituusasteet on erikokoisella fontilla ja eri kulmassa kuin kellonaika- ja päivämäärä. Kuvat ovat siis vanhoja ja päivämääräleimat kuviin tulee siitä että otat kuvaruudulta kuvat.

        Ainoa kuva jossa on sijaintitiedot, niin sen pvm on väärennetty. Onko noin vaikeaa kertoa olevansa Suomessa?

        2010

        Tuossa on kuva jonka vaimoni otti omalla kamerallaan, https://aijaa.com/XjnOzD jos sekin on huono vika ei ole kamerassa, noihin epäilyksiisi ei ole tarpeen vastata, mutta voin vakuuttaa että en viitsi netistä mitään kopioida en ole niin lapsellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on kuva jonka vaimoni otti omalla kamerallaan, https://aijaa.com/XjnOzD jos sekin on huono vika ei ole kamerassa, noihin epäilyksiisi ei ole tarpeen vastata, mutta voin vakuuttaa että en viitsi netistä mitään kopioida en ole niin lapsellinen.

        Nuo sinun vainoharhasi on melkoisia, voisit kiinnittää niihin hieman huomiota, otin kuvat kahdella ohjelmalla, toinen xioamin oma sekä toinen kaupallinen, nimeltään procam X...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on kuva jonka vaimoni otti omalla kamerallaan, https://aijaa.com/XjnOzD jos sekin on huono vika ei ole kamerassa, noihin epäilyksiisi ei ole tarpeen vastata, mutta voin vakuuttaa että en viitsi netistä mitään kopioida en ole niin lapsellinen.

        Vanha kuva. Jos kuvat ovat koneellasi , niin mikset postita niitä tiedostoina eikä kuvaruutukuvina? Ruutukaappauksetkin on parempilaatuisia.

        En tiedä mistä tulitikkuaskista katselet noita kuvia vai onko sinulla huonot silmälasit, mutta nuo on otettu kuvaruudulta. Sitä en tiedä miksi.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on kuva jonka vaimoni otti omalla kamerallaan, https://aijaa.com/XjnOzD jos sekin on huono vika ei ole kamerassa, noihin epäilyksiisi ei ole tarpeen vastata, mutta voin vakuuttaa että en viitsi netistä mitään kopioida en ole niin lapsellinen.

        Kerrohan saarikyrpå, miksi yhdessä kuvassasi näkyy näytön kehys ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha kuva. Jos kuvat ovat koneellasi , niin mikset postita niitä tiedostoina eikä kuvaruutukuvina? Ruutukaappauksetkin on parempilaatuisia.

        En tiedä mistä tulitikkuaskista katselet noita kuvia vai onko sinulla huonot silmälasit, mutta nuo on otettu kuvaruudulta. Sitä en tiedä miksi.

        2010

        Tosiaan näköni ei ole enää 100 mutta näen lukulaseillani virheettä, mutta ei mulla ole niitä aina mukana, ihan oikeasti kiinnitä huomiota noihin harhoisisi, minä en ole senssu enkä kopioi mistään näytöltä yhtään mitään,


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­y­­­m­f­o­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17803367b

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ole, mutta puistoon on menty kaksi minuuttia ennen kuvan ottoa ja siinä kuitissa on yksi aikuinen ja yksi naispuoleinen lastenlippu, vai väitätkö että lippu maksetaan poistuessa?
        Miten muut kuvasi on voitu ottaa tänään ennenkuin lippu on ostettu?
        Tämä kuva on otettu tabletin näytöltä joten niin on muutkin. https://aijaa.com/BpGKrW

        Vaimollasi on joku sukulaislikka kylässä jonka vei puistoon, sinä maksoit ja jäit maleksimaan alueelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, mutta puistoon on menty kaksi minuuttia ennen kuvan ottoa ja siinä kuitissa on yksi aikuinen ja yksi naispuoleinen lastenlippu, vai väitätkö että lippu maksetaan poistuessa?
        Miten muut kuvasi on voitu ottaa tänään ennenkuin lippu on ostettu?
        Tämä kuva on otettu tabletin näytöltä joten niin on muutkin. https://aijaa.com/BpGKrW

        Vaimollasi on joku sukulaislikka kylässä jonka vei puistoon, sinä maksoit ja jäit maleksimaan alueelle?

        Lue mitä kirjoitin avauksessa, minä pääsin eläkeläismaksulla 300 bahtia, vaimoni joka oli mukana maksoi 600 bahtia, olet melkoisen harhainen mt-kuntoutuja, kannattaisi varmaan harkita hieman uudelleen hoitosuunnitelmaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue mitä kirjoitin avauksessa, minä pääsin eläkeläismaksulla 300 bahtia, vaimoni joka oli mukana maksoi 600 bahtia, olet melkoisen harhainen mt-kuntoutuja, kannattaisi varmaan harkita hieman uudelleen hoitosuunnitelmaasi.

        Lue mitä kirjoitin:

        -Miten voit ottaa kuvia ennenkuin olet edes puistossa? Katso kellonajat.
        -Miksi kuvassasi näkyy tabletin näytön kehys?
        -Kun vasta menit sinne puistoon, niin miten olet koko ajan täällä palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue mitä kirjoitin:

        -Miten voit ottaa kuvia ennenkuin olet edes puistossa? Katso kellonajat.
        -Miksi kuvassasi näkyy tabletin näytön kehys?
        -Kun vasta menit sinne puistoon, niin miten olet koko ajan täällä palstalla?

        Kyllä katson olen mennyt sinne 11.09 ensimmäinen kuva on otettu 11.21 jossa näkyy jalkani, kuitissa näkyy sormeni, mikä tässä on vaikeaa muuta kuin laiffilan mielenterveysongelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä katson olen mennyt sinne 11.09 ensimmäinen kuva on otettu 11.21 jossa näkyy jalkani, kuitissa näkyy sormeni, mikä tässä on vaikeaa muuta kuin laiffilan mielenterveysongelmat.

        Kello oli Thaimaassa 11:10 joka lukee kuitssa ja postitit kuitista kuvan kaksi minuuttia myöhemmin tänne Suomen aikaa 15:12 mutta olit jo sitä ennen aijannut tänne seitsemän kuvaa ennen lipun ostamista. Katsos kun aikaero on vain neljä tuntia nyt kesäaikaa.
        Tuliko pikkuinen viba?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kello oli Thaimaassa 11:10 joka lukee kuitssa ja postitit kuitista kuvan kaksi minuuttia myöhemmin tänne Suomen aikaa 15:12 mutta olit jo sitä ennen aijannut tänne seitsemän kuvaa ennen lipun ostamista. Katsos kun aikaero on vain neljä tuntia nyt kesäaikaa.
        Tuliko pikkuinen viba?

        Voi luoja näitä juttuja, kuvissa näkyy kellonaika, milloin se on otettu ja kuitista milloin menimme sinne, ne täsmää täysin... outoa porukkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja näitä juttuja, kuvissa näkyy kellonaika, milloin se on otettu ja kuitista milloin menimme sinne, ne täsmää täysin... outoa porukkaa...

        Ja pässi suomen aika on neljätuntia thaimaata jäljessa ei edellä, laiffila pattayan savo rulettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pässi suomen aika on neljätuntia thaimaata jäljessa ei edellä, laiffila pattayan savo rulettaa.

        Jeps. Katsos nyt asiasta tehtaan Hukkapala vaikeneepi ja aloittaa jotain muuta pilkunnussintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pässi suomen aika on neljätuntia thaimaata jäljessa ei edellä, laiffila pattayan savo rulettaa.

        Tein tyhmyystestin. Tällä kertaa selvisit tuosta. Kuvasi ovat silti otettuja näytöltä, paitsi kuittikuva. En keksi mitään hyvää syytä ottaa vanhoja kuvia näytöltä jos on käynyt vesipuistossa samana päivänä.

        Ramayana on Thaimaan suurin vesipuisto. Liput aikuiselta ulkomaalaiselta 999 bahtia. Lapset, vanhukset ja raskaana olevat naiset ilmaiseksi. Siellä voi tehdä muutakin kuin lilluttaa punkeroa paikallaan.


      • Anonyymi

        Veikkaan että -4 tuntia.... Ja olen oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tyhmyystestin. Tällä kertaa selvisit tuosta. Kuvasi ovat silti otettuja näytöltä, paitsi kuittikuva. En keksi mitään hyvää syytä ottaa vanhoja kuvia näytöltä jos on käynyt vesipuistossa samana päivänä.

        Ramayana on Thaimaan suurin vesipuisto. Liput aikuiselta ulkomaalaiselta 999 bahtia. Lapset, vanhukset ja raskaana olevat naiset ilmaiseksi. Siellä voi tehdä muutakin kuin lilluttaa punkeroa paikallaan.

        Hienoa mene sitten sinne reppana, minulle tuo black mountain maksaa 300 bahtia....


    • Anonyymi

      Tuossa on kaikki kuvat mitä olen tänään tuolla ottanut, tuollaista kuvaa missä on kehys ei ole olemassakaan, joten taas joku reppana on hieman editoinut kuviani, lienee laiffila asialla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuossa itse kuva kollaasi https://aijaa.com/kBpiLE

        Äläpäs höpötä. Kello 09:15:20 tässä ketjussa:
        Yksi lisää nyt suoraan kamerasta aijaa https://aijaa.com/BpGKrW

        Ei muilla ole samaa kännykkää ja samaa kuvaa samasta paikasta. Otit tohelo hätäisesti kuvan etkä huomannut että kehys jäi kuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs höpötä. Kello 09:15:20 tässä ketjussa:
        Yksi lisää nyt suoraan kamerasta aijaa https://aijaa.com/BpGKrW

        Ei muilla ole samaa kännykkää ja samaa kuvaa samasta paikasta. Otit tohelo hätäisesti kuvan etkä huomannut että kehys jäi kuvaan.

        Kyllä olen tuon kuvan ottanut kameralla suoraan aijattuna, siksi se ei ole kollaasissa, kaiketi kameran softa on lisännyt kuvaan ylimääräistä, mutta kaikki kuvat on kuvattu ja aijattu tänään vesipuistosta kuvissa on sormeni ja jalkani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen tuon kuvan ottanut kameralla suoraan aijattuna, siksi se ei ole kollaasissa, kaiketi kameran softa on lisännyt kuvaan ylimääräistä, mutta kaikki kuvat on kuvattu ja aijattu tänään vesipuistosta kuvissa on sormeni ja jalkani...

        Huikea softa sulla. Asetusvaihtoehdot:
        -Tiltti
        -Jätetty kotiin
        -Vaseliinia linssissä
        -Tärähtänyt logo ja päiväys
        -Puolet kuvasta sumun peitossa
        -Ylivalottunut, päiväyksestä ei saa selvää
        -Kuvaan ilmestyy efekti jossa kuva on otettu tabletin näytöltä

        Tietokoneasiantuntijalla on erinomaisia softia käytössään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huikea softa sulla. Asetusvaihtoehdot:
        -Tiltti
        -Jätetty kotiin
        -Vaseliinia linssissä
        -Tärähtänyt logo ja päiväys
        -Puolet kuvasta sumun peitossa
        -Ylivalottunut, päiväyksestä ei saa selvää
        -Kuvaan ilmestyy efekti jossa kuva on otettu tabletin näytöltä

        Tietokoneasiantuntijalla on erinomaisia softia käytössään.

        Yksi softa vielä unohtui, -softa jossa temppeli muuttuu lammeksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2067
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      115
      1539
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe