Lausunto: 02/0BJ

Anonyymi-ap

Työllistymistä edistävä palvelu on päättynyt 10.02.2023. Työvoimapoliittinen lausunto 11.02.2023 lähtien toimitetaan erikseen tai myöhemmin.
Perustelut
Uravalmennus päättynyt 10.02.2023.

Mitä tuo tarkoittaa? Olin uravalmennuksessa 10.2 saakka eikä kela suostu enää maksamaan tt-turvaa tuon 10.2 jälkeen.

6

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sinulla lukee te-toimiston Oma asiointi-sivulla. Onko uusi lausunto siellä odottamassa mahdollisesti kuittamistasi?
      Lukeeko siellä, että työnhakusi on voimassa?
      Ellei selviä, ole yhteydessä te-virkailijaasi.
      Kela odottaa tuota uutta lausuntoa, maksamista varten.

• Anonyymi

Oma asioinnissa lukee niin kuin aina ennenkin että Työnhakusi on voimassa. Missään ei ole mitään uutta mikä vaatisi kuittaamistani.

Sen uravalmennuksen olisi ollut alunperin tarkoitus jatkua 10.3 asti, mutta sovin vetäjän kanssa että se loppuisi minun osaltani jo 10.2. Ymmärtääkseni vetäjä ilmoitti siitä työkkäriin. Ilmoitin kelaan myös ne päivät kun olin uravalmennuksessa 10.2 asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma asioinnissa lukee niin kuin aina ennenkin että Työnhakusi on voimassa. Missään ei ole mitään uutta mikä vaatisi kuittaamistani.

Sen uravalmennuksen olisi ollut alunperin tarkoitus jatkua 10.3 asti, mutta sovin vetäjän kanssa että se loppuisi minun osaltani jo 10.2. Ymmärtääkseni vetäjä ilmoitti siitä työkkäriin. Ilmoitin kelaan myös ne päivät kun olin uravalmennuksessa 10.2 asti.

"Sen uravalmennuksen olisi ollut alunperin tarkoitus jatkua 10.3 asti, mutta sovin vetäjän kanssa että se loppuisi minun osaltani jo 10.2."

Kyseessä on kieltäytyminen TE-toimiston järjestämistä palveluista, josta seuraa maksuton omavastuuaika (karenssi).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sen uravalmennuksen olisi ollut alunperin tarkoitus jatkua 10.3 asti, mutta sovin vetäjän kanssa että se loppuisi minun osaltani jo 10.2."

Kyseessä on kieltäytyminen TE-toimiston järjestämistä palveluista, josta seuraa maksuton omavastuuaika (karenssi).

Tätä vähän arvelinkin. Olisivat kuitenkin voineet ilmoittaa asiasta.

• Anonyymi

No ei tietenkään maksa ennekuin työkkäri lähettää Kelaan työvoimapoliittisen lausunnon 11.02.2023 lähtien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3681
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1638
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      27
      1385
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1262
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      19
      1058
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1053
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1011
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      90
      999
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      116
      940
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      775
    Aihe