Lausunto: 02/0BJ

Anonyymi-ap

Työllistymistä edistävä palvelu on päättynyt 10.02.2023. Työvoimapoliittinen lausunto 11.02.2023 lähtien toimitetaan erikseen tai myöhemmin.
Perustelut
Uravalmennus päättynyt 10.02.2023.

Mitä tuo tarkoittaa? Olin uravalmennuksessa 10.2 saakka eikä kela suostu enää maksamaan tt-turvaa tuon 10.2 jälkeen.

6

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sinulla lukee te-toimiston Oma asiointi-sivulla. Onko uusi lausunto siellä odottamassa mahdollisesti kuittamistasi?
      Lukeeko siellä, että työnhakusi on voimassa?
      Ellei selviä, ole yhteydessä te-virkailijaasi.
      Kela odottaa tuota uutta lausuntoa, maksamista varten.

      • Anonyymi

        Oma asioinnissa lukee niin kuin aina ennenkin että Työnhakusi on voimassa. Missään ei ole mitään uutta mikä vaatisi kuittaamistani.

        Sen uravalmennuksen olisi ollut alunperin tarkoitus jatkua 10.3 asti, mutta sovin vetäjän kanssa että se loppuisi minun osaltani jo 10.2. Ymmärtääkseni vetäjä ilmoitti siitä työkkäriin. Ilmoitin kelaan myös ne päivät kun olin uravalmennuksessa 10.2 asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma asioinnissa lukee niin kuin aina ennenkin että Työnhakusi on voimassa. Missään ei ole mitään uutta mikä vaatisi kuittaamistani.

        Sen uravalmennuksen olisi ollut alunperin tarkoitus jatkua 10.3 asti, mutta sovin vetäjän kanssa että se loppuisi minun osaltani jo 10.2. Ymmärtääkseni vetäjä ilmoitti siitä työkkäriin. Ilmoitin kelaan myös ne päivät kun olin uravalmennuksessa 10.2 asti.

        "Sen uravalmennuksen olisi ollut alunperin tarkoitus jatkua 10.3 asti, mutta sovin vetäjän kanssa että se loppuisi minun osaltani jo 10.2."

        Kyseessä on kieltäytyminen TE-toimiston järjestämistä palveluista, josta seuraa maksuton omavastuuaika (karenssi).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sen uravalmennuksen olisi ollut alunperin tarkoitus jatkua 10.3 asti, mutta sovin vetäjän kanssa että se loppuisi minun osaltani jo 10.2."

        Kyseessä on kieltäytyminen TE-toimiston järjestämistä palveluista, josta seuraa maksuton omavastuuaika (karenssi).

        Tätä vähän arvelinkin. Olisivat kuitenkin voineet ilmoittaa asiasta.


    • Anonyymi

      No ei tietenkään maksa ennekuin työkkäri lähettää Kelaan työvoimapoliittisen lausunnon 11.02.2023 lähtien.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2772
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2076
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe