Viikonlopun ratoksi tehdastyöläinen Hukkapala, hän jota ruokkii maatalouslomittaja kun on kiireinen valokuvaeditointiensa kanssa, on ryhtynyt tekemään tyhmyystestejä vaihteen vuoksi 24/7.
Olisi syytä kuitenkin testata oma tyhmyytensä puolueettomalla ja ammattitaitoisella testaajalla.
TYHMYYSTESTI.
18
182
Vastaukset
- Anonyymi
Hauska seurata tätä Raxipossujen keinosiementäjän valokuvaoireiluja Hukkapalalla antamatta arvosteluidensa tueksi yhtä ainutta omaa korkealaatuista valokuvaa.
- Anonyymi
älä nyt antoihan se silloin sen poreammekuvan pattyalta joka todellisuudessa oli hua hinistä jonkin firman myyntiesitteestä, onhan se aijannut paljonkin mm. kattiloita ja possoja, terveenä sitä ei tosin voi millään muotoa pitää...
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17803898m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Uskomattoman upeita tuoreita kuvia vesipuistosta kiitos! Todella mahtava softa! Mistä niitä saa jossa tuollainen superzoomi? https://aijaa.com/XjnOzD
- Anonyymi
Niin, Junttilasta kun haaveilee olevansa thaimaassa niin tarvitsee supertsuumin, mutta saahan sitä thaimaafiilistä katsellessa toisten kuvia ja ajatella thaimaassa asuvia 24/7 myös unissaan ja hereillään 24/7 PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA ..... siis vain silloin kun on niska limassa tehdasduunissa.
- Anonyymi
Tuo on kyllä otettu vaimonoí iphonella, siis tuo kuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Junttilasta kun haaveilee olevansa thaimaassa niin tarvitsee supertsuumin, mutta saahan sitä thaimaafiilistä katsellessa toisten kuvia ja ajatella thaimaassa asuvia 24/7 myös unissaan ja hereillään 24/7 PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA ..... siis vain silloin kun on niska limassa tehdasduunissa.
Taitaapi olla niin että numball on ainoa joka on todellisuudessa thaimaassa.
- Anonyymi
Onko kuvassa verkon koho?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä otettu vaimonoí iphonella, siis tuo kuva.
Tuo iphone on kylläkin torilta ostettu 500 patin piraatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapi olla niin että numball on ainoa joka on todellisuudessa thaimaassa.
Jos on oikeast thaimaassa niin ei roiku täällä aamusta iltaan.
- Anonyymi
Gokkelis gikkelis... kuuluuko valkoinen kaskelotti myna-affeniin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö ostin sen kaksi vuotta sitten 20 vuotis hääpäivä lahjasi, outoa sinänsä että kuva täällä on ihan ok, tosin olen hieman kaukana, mutta hyvin tarkka, tuo kirjoitus, aijattu kuva on selvästi huonompi kuten myös minun kameralla otetut, aijattuna... eli kamera ei ole syyllinen, mielenkiintoinen ajatus tuli mieleen pitääpä tutkia, hieman tarkemmin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on oikeast thaimaassa niin ei roiku täällä aamusta iltaan.
Sinähän sen pattayan savossa tiedät kuka on suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kiinalainen piraatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö ostin sen kaksi vuotta sitten 20 vuotis hääpäivä lahjasi, outoa sinänsä että kuva täällä on ihan ok, tosin olen hieman kaukana, mutta hyvin tarkka, tuo kirjoitus, aijattu kuva on selvästi huonompi kuten myös minun kameralla otetut, aijattuna... eli kamera ei ole syyllinen, mielenkiintoinen ajatus tuli mieleen pitääpä tutkia, hieman tarkemmin....
Iphone nelosella sai jo parempia kuvia ja se julkaistiin vuonna 2010.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iphone nelosella sai jo parempia kuvia ja se julkaistiin vuonna 2010.
Kyllä tuolla iphonella tulee hyviä kuvia niitä on satoja, joten huuhaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuolla iphonella tulee hyviä kuvia niitä on satoja, joten huuhaa...
Zumba ja Bumba eivät tunne toisiaan, mutta molemmat puolustaa raivoisasti aivan selkeitä feikkikuvia. Parempi olisi kun kertoisit unohtaneesi kameran kotiin kuin että alat väittämään että tässä on kyseessä softa https://aijaa.com/BpGKrW joka lisää palasen likaista näytön kehystä kuvaan erikoistehosteena.
Milloinhan keksitään softa joka lisää sormen linssin eteen erikoistehosteeksi? Ostin vaimolle uskomattoman kuvan ja hän on ottanut sillä satoja uskomattomia kuvia. Tässä kuvassa on kärppä https://aijaa.com/ILAb1I
- Anonyymi
Voin vakuuttaa että... en viitsi netistä mitään, kopioida en ole niin lapsellinen, mutta kattilassani asuu senssu ...räps räps... ja hän kopioi, mutta minä en kopioi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 491005
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856