Eppujen Paras levy on.. ?

Anonyymi-ap

No kommenttia. Pistäkääs TOP 3.

17

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1.aknepop
      2.Maximum jee jee
      3.Akun tehas

      aknepop; sisältää eeppistä musakamaa jossa laatu edellä menty ja universaalit biisit joihin yhdistyy hieman kotikutoista menoa ja soitto on tosi eeppistä se miten ne soittaa instrumentteja.

      Maximum jee jee= sama pätee tähänkin kuten esikoiskiekkoon eli laatu edellä menty ja eeppisyyttä kerrassaan palijo!

      Akun tehdas; alkoi jalostaa enemmän hittejä tällä julkaisulla tinkimättä laadusta(joskus voi käydä niin hullusti että kun hittejä aletaan takoa niin tingitään laadusta) ja biisimateria on komiaa luokkaa sillä laatu edellä menty. Erityishuomio rumpalille jonka nopeat tempovaihdokset on hunajata korvilleni.

    • Anonyymi

      1. Maximum jee jee
      Kehittyneempi versio Aknepopista. Parhaat Eppujen kitarasoundit ja tähän levyyn kyllästyminen lienee mahdotonta.

      2. Valkoinen kupla
      Kaikki biisit hyviä omalla tavallaan, vaikka aiheet ovat melko samantyylisiä. Fiilisten luonti tällä levyllä maagisella tasolla.

      3. Kahdeksas ihme
      Kliseinen valinta, mutta liian vahva kokonaisuus jäämään top-kolmosen ulkopuolelle. Sisältää myös mielestäni bändin parhaan kappaleen: Voi kuinka me sinua kaivataan.

      • Anonyymi

        valkoinen kupla ;

        parhaimmillaan maaginen = en saa mielestä sinua (huikeaa kitarapornoa! ja progetyylistä kitarointia)

        huonoimmillaan = tappavan tylsä = muutama kappale



        maximum jee jee;
        nasta levy kokonaisuudessaan että aknepopin jälkeen punk-jutuista vielä pijettiin osittain kiinni. Kuolleet kakarat, kaljanlanttauslaulu, njet njet ja pidetään ikävää lempparihetkeni.



        Kaheksas ihme;
        kumma kyllä en omista tätä levyä enkä edes puoliakaan lebvyn biiseistä kuunnellu että se vuonna 85 on kyl huipputekstin omaava loistava biisi.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi kirjoitti:

        valkoinen kupla ;

        parhaimmillaan maaginen = en saa mielestä sinua (huikeaa kitarapornoa! ja progetyylistä kitarointia)

        huonoimmillaan = tappavan tylsä = muutama kappale



        maximum jee jee;
        nasta levy kokonaisuudessaan että aknepopin jälkeen punk-jutuista vielä pijettiin osittain kiinni. Kuolleet kakarat, kaljanlanttauslaulu, njet njet ja pidetään ikävää lempparihetkeni.



        Kaheksas ihme;
        kumma kyllä en omista tätä levyä enkä edes puoliakaan lebvyn biiseistä kuunnellu että se vuonna 85 on kyl huipputekstin omaava loistava biisi.

        Osta se levy. Vinyylinä ja kasarina. Soitin kanssa, jos ei ole soitinta.

        En mikään formaattihuru alkuunkaan ole, mutta kyllä tämä alkuperäinen master ainakin no-fi-vehkein ja perus-Kosseista osuu kohdittain paremmin kuin CD-lana.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Osta se levy. Vinyylinä ja kasarina. Soitin kanssa, jos ei ole soitinta.

        En mikään formaattihuru alkuunkaan ole, mutta kyllä tämä alkuperäinen master ainakin no-fi-vehkein ja perus-Kosseista osuu kohdittain paremmin kuin CD-lana.

        ....Toki digilläkin pärjää. Enkä kyllä mistään levyistä paljon yli pariakymppiä maksaisi. Ehkä guruhepsien kannattaisi ennen miettiä kunnon (uus-)painoksia kuin spessunyhtelyitä... Jos bisneksen elossa ja henkevänä haluaa pitää. Toki kunhan v_en...


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        ....Toki digilläkin pärjää. Enkä kyllä mistään levyistä paljon yli pariakymppiä maksaisi. Ehkä guruhepsien kannattaisi ennen miettiä kunnon (uus-)painoksia kuin spessunyhtelyitä... Jos bisneksen elossa ja henkevänä haluaa pitää. Toki kunhan v_en...

        ...Mutta levyjen osto kyllä myös hyvin yksinkertaisesti loppuu, jos/kun tarpeeksi ynseäksi saatte kaiken hilattua. Väh. hevissä näin kai jo onkin. Vielä kun kunnollisia, laadukkaita uusintoja ei ihmishinnoin saada, niin yöt vaan harrastukselle...


    • Anonyymi00005

      En tierä onko paras mut mieluisin ainakin ja enitenkuunnelluin on aku ja köyhät pojat että paan ton levyn ussein stereoni CD-aukkoo.

    • Anonyymi00006

      Suomimusan "Paras Iron Maiden -levy". Upeaa.

      1. Kahdeksas ihme
      2. Rupisia riimejä
      3. Valkoinen kupla

      Näin se vaan menee - olen pahoillani, kaikki pahastuneet. Mitään elämäntarinoita tai muutakaan ala perustella. Kuunnelkaa v-u itse.

      Sen verran kuitenkin, että Elävänä Euroopassa mainitaan erikseen, koska livelevyt ovat omassa kategoriassaan.

    • Surkea toisten biisejä soittava juntti bändi

      • Anonyymi00007

        No no, omia biisejä kuitenkin enimmäkseen. Elvisjunteilla vertailuna oli silloinkin purkka valmiiks yhtä purtua kuin huonosti mussutetut lyricsit.


      • Anonyymi00008

        Tässä on isänmaallisuudesta pohjimmiltaan kyse, ja sehän tulee Saksasta, aika halvalla jopa.


    • Anonyymi00009

      Vihreän joen rannalla on jotenkin vähän kuin muiden biisi, mutta sekin niin helwetin hienosti, ettei voi valittaa yhtään.

      Tässä viitattiin varmaan äänitaidetta vaivaavaan toistoon ja kiertoon yleisemmin.

      • Todella paska kappale


      • Anonyymi00010
        Lapuan-nössö kirjoitti:

        Todella paska kappale

        No se voi tietty olla.

        Juuri mietin, että Vesku Loirihan nuo tekstitkin monet runoili jo aikoinaan.


      • Anonyymi00011
        Lapuan-nössö kirjoitti:

        Todella paska kappale

        Mikäs nyt on sitten kovaa kamaa, tai miksei Uppo maistu?

        Ei mikään pakko tietty ole. Sairasta jos kaikki tykkäisi. Vähän kuin Vuonna '85 Dingosta, ennen lehdistön vapausrintamaa. Joo mutta se oli toinen juttu...


      • Anonyymi00016
        Lapuan-nössö kirjoitti:

        Todella paska kappale

        Tää olikin joku piilopingviini, no ei ihme. Äkänen ku mikä muttei saanu kiekasua suusta.

        Jos lempibändi on vaikka Dumma Leatherman, niin se on fine. Ei nyt vaan tarvi maailman parhaaseen poppibiisiin purkaa. Tai sekään kyllä haittaa. Reilly!


    • Anonyymi00012

      Itselle tämä taas on jotenkin harvoja muumioita, jotka saattaa vahingossa vähän lujemmin ja äkemmin tykkiäkin. (Leskinen olisi kai toinen, jos eläisi bändeineen.) En tiedä, miksi näin on - tai kyllähän sen tietääkin. Huvittavaa silti, tavallaan.

      Vähän pelottaa mennä poraamaan tuonne keikoille. Ehkä yritettävä selvittää asia valmiiksi. Ei siellä ole kunnon lasejakaan kuitenkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe