tänään 1.4 ja jatkuu vuoden loppuun ilman saalisrajoitteita. Tarkoitus on vähentää suureksi paisunutta joutsen kantaa reilusti muunmuassa maanviljely vahinkojen välttämiseksi. Myös kyhmyjoutsen kantaa vähennetään ja tavoite on saada koko vieraslaji häviämään rannikkovesistä. Suomen luontoliitto ja birdlife tukevat hankkeita ja ovat yhteistyössä metsästäjien kanssa myymässä joutsenen lihoja muunmuassa ravintoloille joiden tuloilla tuetaan orvoksi jääneiden rusakonpoikasten tarhaushanketta sekä metsästäjille joka seuroihin pakolliseksi tulevat lippusiimat suden kannanhoidollisen metsästyksen tehostamiseksi tulevalle syyskaudelle April Hämäläinen summaa Maaseudun tulevaisuus lehdessä.
Laulujoutsenen kannanhoidollinen metsästys alkaa
Anonyymi-ap
3
478
Vastaukset
- Anonyymi
Nami nami...
- Anonyymi
Totta kyllä on yhtä hyvää kun heinikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620