IS haukkui uuden Toyotan pystyyn

Anonyymi-ap

" Toyota Aygo X on kaikin puolin vaatimaton esitys.

valmistuskustannusten minimointi lyö läpi lähes kaikessa – niin materiaalien laadussa, suorituskyvyssä kuin tekniikassa. Edullisuus korostuu ja maistuu joka suhteessa.

auton halpuus lyö läpi kaikkialla. Muovit ovat kovaa tai vielä kovempaa laatua.

Ja kehtaavat vielä pistää hinnaksi tällaiselle reilusti yli 20.000€


https://www.is.fi/autot/art-2000009472758.html

54

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta tojota aygo, niin saat muovikassin kaupan päälle.

    • Anonyymi

      Tutulla on tommonen ns kolmosautona. Onhan se liian kallis tommoiseksi mutta kun ajoin sillä kerran kun tuttu lainas sitä kun oma auto oli taas lapsilla lainassa reissussa (iso 4x4 maasturi) niin kyllä oli helppo ja näppärä liikkumaväline tuo toyota. En oikein tuota is lehden itkemistä jostain hiton laatumuovi kovuus itkupursketta noteeraa,ilmeisesti joku nulikka hipsteri joka ei ymmärrä oikeasta elämästä mitään. Oli ihan kelpo selkeä koppi liikkumiseen. Motariko on elämän mittari? Menee se motarilla ihan sähkölelujen seassa 100kmh jolla ehtii ihan hyvin. Sähköleluista sen verran että rivian kyllä kiinnostaa. Tojo on hintava pikkuautoksi mutta taitaa toimia kokoajan ja se onkin tärkeämpi juttu kuin onko kynsitestin muovi kovaa yhy yhy tyrsky yhyy.

      • Anonyymi

        Tuo on uutuus, tuskin sinulla ja tutuillasi on siitä kokemusta? Muut tekee samaan rahaan parempia autoja, siitä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on uutuus, tuskin sinulla ja tutuillasi on siitä kokemusta? Muut tekee samaan rahaan parempia autoja, siitä on kyse.

        Juurikin näin. Kaikilla autoilla kyllä pärjää ja kaikissa piikiautoissa on kovamuovia mutta miksi maksaisi ylihintaisesta tojosta kun muut tekevät parempia autoja samalla rahalla?


      • Anonyymi

        Jos lähestulkoon samalla hinnalla saa kauppakassin, citymaasturin sekä mukavan ja tilavan matka-auton jossa on yhtä pieni tai jopa pienempi kulutus niin ehkä kuitenkin valitsen sellaisen.

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/volkswagenin-uusi-kompakti-crossover-on-sulava-ja-tilava/8f44d542-381d-4c72-aadd-c643615aaf04


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lähestulkoon samalla hinnalla saa kauppakassin, citymaasturin sekä mukavan ja tilavan matka-auton jossa on yhtä pieni tai jopa pienempi kulutus niin ehkä kuitenkin valitsen sellaisen.

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/volkswagenin-uusi-kompakti-crossover-on-sulava-ja-tilava/8f44d542-381d-4c72-aadd-c643615aaf04

        Aygo on kuitenkin aito TOYOTA. Se merkitsee paljon. Toyotat on tunnetusti kestäviä, viattomia ja pitkäikäisiä. Ne eivät ruostu ranskalaisten autojen tapaan. Nämä huomioiden Aygo voikin olla kalliimpi kuin muut. Se on silti edullinen laatuun nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aygo on kuitenkin aito TOYOTA. Se merkitsee paljon. Toyotat on tunnetusti kestäviä, viattomia ja pitkäikäisiä. Ne eivät ruostu ranskalaisten autojen tapaan. Nämä huomioiden Aygo voikin olla kalliimpi kuin muut. Se on silti edullinen laatuun nähden.

        Toyota on se joka ruostuu. Ranskalaiset eivät ole ruostuneet enää 80-luvun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aygo on kuitenkin aito TOYOTA. Se merkitsee paljon. Toyotat on tunnetusti kestäviä, viattomia ja pitkäikäisiä. Ne eivät ruostu ranskalaisten autojen tapaan. Nämä huomioiden Aygo voikin olla kalliimpi kuin muut. Se on silti edullinen laatuun nähden.

        Näitä tojohihhuleita löytyy Suomesta aivan ylivoimaisesti eniten. Maksavat tojiologosta törkeää ylihintaa ja saavat avstineeksi luokkansa huonoimpia autoja. Jokaisessa autovertailussa tojot ovat sijoilla ynnämuut.

        Mutta eipä tojohihhulille riitä se että maksaa ylihintaa tojostaan. Sen lisäksi tojohihhuli on onnesta soikeana kun saa viedä kottikärryillä rahaa marmoritiski-huoltoon kaksi kertaa niin usein kuin paremmilla autoilla ajavat.

        Mikä tässä kansassa on vikana että just tänne on kerääntynyt tämän lahkon koko Euroopan osuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä tojohihhuleita löytyy Suomesta aivan ylivoimaisesti eniten. Maksavat tojiologosta törkeää ylihintaa ja saavat avstineeksi luokkansa huonoimpia autoja. Jokaisessa autovertailussa tojot ovat sijoilla ynnämuut.

        Mutta eipä tojohihhulille riitä se että maksaa ylihintaa tojostaan. Sen lisäksi tojohihhuli on onnesta soikeana kun saa viedä kottikärryillä rahaa marmoritiski-huoltoon kaksi kertaa niin usein kuin paremmilla autoilla ajavat.

        Mikä tässä kansassa on vikana että just tänne on kerääntynyt tämän lahkon koko Euroopan osuus?

        Monelle on kestävyys ja viattomuus tärkeitä. Toyotat on ylivoimaisesti kestävimpiä autoja ja niissä ei koskaan ole mitään vikoja. Ne lähtevät käyntiin oli pakkasta miten paljon tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aygo on kuitenkin aito TOYOTA. Se merkitsee paljon. Toyotat on tunnetusti kestäviä, viattomia ja pitkäikäisiä. Ne eivät ruostu ranskalaisten autojen tapaan. Nämä huomioiden Aygo voikin olla kalliimpi kuin muut. Se on silti edullinen laatuun nähden.

        Senkö vuoksi edellisestä käytetyistä Aygoista pyydettiin aina kovempaa hintaa kuin Sitikan C1:stä tai Pösön 107:sta. Kuitenkin kyse oli saman tehtaan samalta linjalta ja samoista osista tehdyistä autoista. Vain onko niissäkin panttimaksu mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelle on kestävyys ja viattomuus tärkeitä. Toyotat on ylivoimaisesti kestävimpiä autoja ja niissä ei koskaan ole mitään vikoja. Ne lähtevät käyntiin oli pakkasta miten paljon tahansa.

        Hihii, kuitenkin palataan ensimmäisenä ja pienimmillä kilometreillä.
        Toyotan maine tehtiin Suomessa 70-luvulla Lada kautena ja vielä 80-luvulla se oli yksinkertaisena ja lisävarusteista riisuttuna kohtuullisen luotettava kun vertaa sen aikaisiin Morris Marinaan, Horizoniin,Simcaan jne.... 90-luvulle tullessa Toyota jäi kaikista muista jälkeen ja sen halpuutus 2000-luvulla on tehnyt siitä yhden heikommista ja ruostuvimman auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aygo on kuitenkin aito TOYOTA. Se merkitsee paljon. Toyotat on tunnetusti kestäviä, viattomia ja pitkäikäisiä. Ne eivät ruostu ranskalaisten autojen tapaan. Nämä huomioiden Aygo voikin olla kalliimpi kuin muut. Se on silti edullinen laatuun nähden.

        Nimen omaan se on Toyota. Hyvin tietää ettei kovin kummoista tule saamaan ja puutteet on vain hyväksyttävä. Saattavat ne pitkäikäisiä olla mutta eivät kilometrejä kestä.


      • Anonyymi

        Jos toi maksais 10-15 k€ ei olisi ongelmaa. Reilu 20 k€ on aivan liian paljon tosta halpis-kippanasta! Samalla rahalla saa myös Autoja!


    • Anonyymi

      Kovamuovit on vain jäävuoren huippu ja yksi asia missä toyota on halpuuttanut. Laiska ja janoinen kone, äänieristys puuttuu, surkea ergonomia...
      Lista on pitkä.

    • Anonyymi

      Eli tuttua ja turvallista tojopapoille. Tunnistavat omakseen kun heikko vapari kiljuu jaksamisensa äärirajoilla ja rengasmelu kuuluu ohuen pohjan läpi sisälle. Takana jonon ensimmäiset tööttäilee että menepä pappa eähetkeksi pysäkille puhaltamaan niin jono pääsee ohi.

    • Anonyymi

      Onneksi sitä ei ole pakko ostaa. Samalla rahalla voi ostaa vähän käytetyn Yariksen. Yaris. Se on paljon parempi kulkine ja muistuttaa jo autoa. Vie bensaakin vähemmän.

    • Anonyymi

      Kerran vuosia sitten olen ajanut vuokratulla Aygolla Milanosta Genovaan motaria pitkin. Loppumatkalla syttyi keltainen moottorin häiriövalo eikä käynyt tyhjäkäyntiä enää kuin 2 sylinterillä. Soitto lähimpään vuokraamoon ja auto vaihtoon.

    • Anonyymi

      Siinäpä taas sitä laatu badge engineeringiä Toyotalta. Samaa euro paskaa toyo logoilla. Täydestä menee asioista pihalla oleviin suomalaisiin. Niinkuin Toyon huutava hybridi tekniikka. Hah!

    • Anonyymi

      Kummasti noinkin pieni Toyota herättää suunnatonta kateutta.
      Sitä ei lakkaa ihmettelemästä.

      • Anonyymi

        Et tainnut lukea tuota artikkelia? Sehän mahdollisimman halvasti rakennettu kikotin josta pyydetään törkeää ylihintaa.
        Kateus kuule pitää ansaita, sääliä saa kuka vaan.

        Tuossa tojossa tai tojossa ylensäkään ei ole mitään jolle länsiautolla ajava voisi olla kateellien.


      • Anonyymi

        Sinä varmaan kuulut siihen ryhmään, joka ei ymmärrä Aygon ja Proacen olevan ranskalainen auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmaan kuulut siihen ryhmään, joka ei ymmärrä Aygon ja Proacen olevan ranskalainen auto.

        Onko tuo uusi Aygo ranskalainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo uusi Aygo ranskalainen?

        Suunniteltu Ranskassa mutta ei enää täysin Citikka niinkuin edellinen sukupolvi.
        Toyota vetäytyi yhden askeleen taaksepäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmaan kuulut siihen ryhmään, joka ei ymmärrä Aygon ja Proacen olevan ranskalainen auto.

        Aygo tehdään Tsekissä. Samassa tehtaassa, jossa aikaisemmin tehtiin myö Citroen C1:stä ja Peugeot 107. SIttemmmin ranskalaiset lopettivat noiden pienten autojen valmistuksen ja möivät koko tehtaan Toyotalle.
        Proace on puhtaasti Stellantiksen paku, jota myydään monella merkillä dieselinä ja sähköautona. Aito ranskalainen.


    • Anonyymi

      Harry Kuurio haukkui IS:ssä aikoinaan myös uusimman RAV4 hybridin paskaksi, rumaksi ja ettei kiihdy tarpeeksi lujaa. Kuurio on VW-konsernin mies.

    • Anonyymi

      Aygo, eikä muidenkaan merkkien pikkuautot ole myyneet kovin hyvin. Ovat lähinnä pizzakuskien suosiossa. Kaikenlisäksi Tojota hinnoitellut aygonsa liian kalliiksi.

      Melkein samalla hinnalla saa VW konsernin malleista tilavan kaupunkimaasturin jossa on tilaa koko perheelle.

      • Anonyymi

        VW konsernin tekeleet eivät ole lähellekään yhtä laadukkaita kuin Toyota Aygo. Laatu tuppaa maksamaan, siksi Aygo on hieman kalliimpi. VW konsernin tekeleitä saa alvariinsa viedä hinurin lavalla korjaamolle, mutta Toyotat on lähes ikuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW konsernin tekeleet eivät ole lähellekään yhtä laadukkaita kuin Toyota Aygo. Laatu tuppaa maksamaan, siksi Aygo on hieman kalliimpi. VW konsernin tekeleitä saa alvariinsa viedä hinurin lavalla korjaamolle, mutta Toyotat on lähes ikuisia.

        Tottakai, se Citroën muuttuu heti laatu autoksi, kun vaihdetaan Toyota logo keulaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW konsernin tekeleet eivät ole lähellekään yhtä laadukkaita kuin Toyota Aygo. Laatu tuppaa maksamaan, siksi Aygo on hieman kalliimpi. VW konsernin tekeleitä saa alvariinsa viedä hinurin lavalla korjaamolle, mutta Toyotat on lähes ikuisia.

        Tojotassa maksaa se wc pöntön logo. Ei laatu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW konsernin tekeleet eivät ole lähellekään yhtä laadukkaita kuin Toyota Aygo. Laatu tuppaa maksamaan, siksi Aygo on hieman kalliimpi. VW konsernin tekeleitä saa alvariinsa viedä hinurin lavalla korjaamolle, mutta Toyotat on lähes ikuisia.

        VW konsernin autot ovat paljon laadukkaampia kuin Toyotan kötöstykset. Siksi niillä ajetaan paljon enemmän. Toyotaa hinataan eniten:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17571662/suuri-adacin-tiellejattamistilasto-julkaistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW konsernin tekeleet eivät ole lähellekään yhtä laadukkaita kuin Toyota Aygo. Laatu tuppaa maksamaan, siksi Aygo on hieman kalliimpi. VW konsernin tekeleitä saa alvariinsa viedä hinurin lavalla korjaamolle, mutta Toyotat on lähes ikuisia.

        Samalla hinnalla saa jo VW Polon. Onhan se kuitenkin aivan eri luokan auto. Käytettyinäkin löytävät uuden omistajan muutamassa päivässä, nopeinpana Supmessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai, se Citroën muuttuu heti laatu autoksi, kun vaihdetaan Toyota logo keulaan.

        ehei poju, toyota tehdään eri linjastossa...valkoiset hansikkaat kädessä japanialaiset kokoavat, selvin päin. japaniasta tuodaan denson sähköt...citikan kokoavat punkku känniset baskeri päät jotka puhuu käsillään ja tulee sekundaa....


    • Anonyymi

      Samaan hintaan saa Sandero Stepwayn tehokkaamman version. 110 heppaa, kunnon maavara ja kaupan päälle muhkea turbon vääntö. Perus-Sandero irtoaa muutaman tonnin halvemmalla ja sekin on auto Aygoon verrattuna.

    • Anonyymi

      Nyt en ymmärrä tota iltasuolen ja palstatrollin kitinää! Reilu 21000 € on just hyvä hinta uudesta luotettavasta Toyotasta!

    • Anonyymi

      Sketsisarja Moderneissa miehissäkin nauretaan sille nössölle Avensis-miehelle joka vie perhettään viikonloppuna Toyota-liikkeeseen syömään grillimakkaraa. Toyotistit ovat myyneet Keltaisessa Pörssissä tyylitajunsa tarpeettomina.

      • Anonyymi

        Täytyy katsoa. Kaikille tojotisteille nauretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy katsoa. Kaikille tojotisteille nauretaan.

        Niin, se Avensis mies meni autoonsa aina kädelle, on se Toyota toisille niin kuuma pakkaus! Netistä Modernit miehet saa näkymään, kandee katsoa. Voi vaikka sen jälkeen katsoa rakasta aasialaistaan ihan toisin silmin!😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se Avensis mies meni autoonsa aina kädelle, on se Toyota toisille niin kuuma pakkaus! Netistä Modernit miehet saa näkymään, kandee katsoa. Voi vaikka sen jälkeen katsoa rakasta aasialaistaan ihan toisin silmin!😂

        Skodamies yhtyi skoodan pakoputkeen. Mikäs siinä, mieltymyksethän ne ovat itäskoodailijoillakin. Modernit löytää netistä sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodamies yhtyi skoodan pakoputkeen. Mikäs siinä, mieltymyksethän ne ovat itäskoodailijoillakin. Modernit löytää netistä sen.

        Ai, onko Tsekki itäisempi kuin itä- aasialainen Toyota?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onhan se hyvä että on sentään jonkinmoinen brändi kun itse auto on täysin surkea. Hidas meluisa bensarosvo jossa joka paikassa näkyy mahdollisimman halvalla tekeminen. Ja päälle tietysti luokkansa kallein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä että on sentään jonkinmoinen brändi kun itse auto on täysin surkea. Hidas meluisa bensarosvo jossa joka paikassa näkyy mahdollisimman halvalla tekeminen. Ja päälle tietysti luokkansa kallein.

        Aivan, Coca Colakin on huippu brändi, vaikka se on epäterveellistä sokeri kuraa tai aspartaami myrkkyä joka on monissa maissa kielletty.

        Toyota ei ole edes luotettava ollut 20 vuoteen oikeissa mittauksissa ja tutkimuksissa Euroopassa. Valittujen palojen kyselyssä ja meikäläisessä katsastustilastossa menestyy, mutta ne on vain lähinnä huumoria.


    • Anonyymi

      Aygon pitää olla todella surkea kun jopa IS haukkuu noin lyttyyn auton ensitestissään. Yleensä noissa toistellaan lähinnä valmistajan mainostekstejä ja kehutaan ympäripyöreästi kaikkia autoja, ettei mainostulot kärsisi, mutta nyt taitaa tuote olla niin surkea ettei moraali anna valehdella niin reilusti?

    • Anonyymi

      Kamalaa kateutta Toyotaa kohden jälleen.

      • Anonyymi

        Juu, huonot arvostelut sitä kateutta lisää aina, hihii!
        Et ole ihan terävin Tero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, huonot arvostelut sitä kateutta lisää aina, hihii!
        Et ole ihan terävin Tero.

        Ei voi olla kovin terävä jos fanittaa ylihintaisia laiskoja melupesiä. Se on Toyotan puumerkki vähän joka mallissa.


    • Anonyymi

      "Kunnon moottoritievauhtiin yltämisajankohtaa kannattaa selailla viikkokalenterista. Ahtamattoman moottorin kaikki 72 hevosvoimaa huutavat hoosiannaa vaikka joulu meni jo, samalla kun Toyotan pikkupata yrittää piiskata itsestään kaiken irti CVT-vaihteiston kesytettäväksi."🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Suomi liittyy länsimaiseen puolustusliittoon, ovatko toyotistit nyt kovin kallella kypärin?

      • Anonyymi

        Aivan varmasti!


    • Anonyymi

      Aygo sopii vain.....no en keksi mihin.

      • Anonyymi

        Vitseihin.


    • Anonyymi

      Tuollakin Toyotalla ajetaan vielä vuonna 2058.

      • Anonyymi

        Se on paalattu kun 120 tkm on ajettu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2889
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2184
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe