Suolahti irti Äänekoskesta

Anonyymi-ap

Kaupunginjohtaja onkin jo valmiina ja talouden hoidatte talouden sitten festareilla ja muovi-öljyllä. Äänekoski voisi kustantaa Paatelan sillan räjäytyksen niin saatte mesota ihan rauhassa siellä.

20

993

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suolahti voi rauhassa kylpeä kommunismissaan.Virtanen päämiehenä voi maksaa itse sen salin vuokrauksen.

• Anonyymi

Suolahti ja äki kumpikin yhtä surkeita tuppukyliä

• Anonyymi

Oohh kokkeli nokka kilahti

• Anonyymi

ensin yhdistyivät ja sitten pitää erottaa. varmaankin aina kun kaupunginjohtaja vaihtuu niin on erilaiset näkemykset asioista.

Joskus... on todella kauan aikaa kun Äänekosken baareissa, oli joku tyttökaveri sielläpäin tuli käytyä Markus ja Sirius... Siriuksesta jäi jännästi mieleen Sinikka joku tyttö se oli

Sirkuksen eli Siriuksen Sinikka, juttuja tyttöjen kanssa.

• Anonyymi

Aika hyviä muistoja... markus ja sirkus... mutta se Siriuksen yläpuolella oleva juttu, olin linja-autoilla liikkellä, otin kaljatuopin ja lainasin jotain iltalehteä ja terassila nautin kylmää olutta bussia odotellessa ja luin iltalehteä

• Anonyymi

Vain unelmissas onneton

• Anonyymi

Mitä sinä kosketon äänekoskelainen mauvut,suolahti lainehtii aina kesäisin.missä se teijän koski on. Historian kertomuksissa..läääp.

• Anonyymi

Onko S:lahdessa vielä asbestin torjunta Firmaa ? Entä V. Mäkinen ?

• Anonyymi

Veke Mäkinen tietääkseni Konnevedellä.

• Anonyymi

Vaaleissa äänet meni jokseenkin puoliksi vasemmisto vastaan oikeisto ettei me kaikki täällä Suolahdessa komunisteja olla.

• Anonyymi

Vasen,vasen,armeijassa marssittiin aina vasenmalle.
        Tasapuolisuuden vuoksi olisi pitänyt mennä myös oikealle.

• Anonyymi

Rikkaan Konneveden kanssa olis kannattanut aikoinaan liitto tehdä jos ollenkaan.

• Anonyymi

Niin Pankkikin K:vedeltä ,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin Pankkikin K:vedeltä ,

"Tosi on " sanoi entinen pankkimies .......

• Anonyymi

Jos sen kansantalon voisi myydä kaupungille.Tekisi siitä hotellin suolahtisalin vieraille.

• Anonyymi

Suolahtisali on hyvässä huudossa,älkää HÄVITTÄKÖ sitä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suolahtisali on hyvässä huudossa,älkää HÄVITTÄKÖ sitä !

Sali on homeinen eikä kaupungin tarvii sille mitään tehdä, kun se ei sitä omista.

• Anonyymi

Suolahden voisi siirtää Venäjälle kaikkine kommunisteineen ja ongelmineen.

• Anonyymi

Kannatan kunnaliseroa. Suolahdesta ei ole kuin ongelmia. Sivistys on paatelan sillan toisella puolen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6818
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      49
      1083
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe