Kuka nyt niitä pöpöjä haluaa kun. Mulla on ennestään poikia ja nyt lisäksi puolivuotias tytär. Aloin eilen miettiä, että miten nämä potatushommat eroaa äänestyskopissa tytöllä poikien vastaavista. Siis tyttöhän pitää pyyhkiä joka kerta, tuli paljon tai vähän, toisin kuin poika, eikö? (joo, olen kujalla, myönnetään :-D ) Mut kun sit sanotaan, että pyyhkiminen pitäis tehdä aina edestä taaksepäin, ettei pöpöt kulkeudu pyllystä pimpin puolelle, niin miten se potalla onnistuu? Siis sehän istuu siinä tiiviisti, eikä sitä kättä saa takakautta pyyhkimään? Ja jos nostat lapsen ylös, niin pissaa valuu jaloille ja muutenkin koko paikka on supummassa. Eli miten se tehdään? Ehkä olen varmaan vähän hidas, kun en keksi. Ihme, että omat paikkani saan kuivailtua :-D
Luetuimmat keskustelut
- 1381541
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5381361Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581164Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172822Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va233756- 55749
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26655- 49647
- 52640
- 74573