Analyytikkoja palstalla

Keskustelun avausten mukaan joillakin on muodostunut mielikuva Dacian omistajista henkilöinä. Kuulemma käyvät perjantaisin ja lauantaisin Alkossa, kärsivät ripulista, ovat vähään tyytyväisiä jne. On se taito muodostaa henkilöstä mielikuva sen mukaan, minkälaisella autolla ajaa.

22

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kun tyhjäntoimittajilla ei ole muuta tekemistä ja kukaan muukaan ei heille maksa palkkaa niin täytyy sitten väikkyä täällä ja koettaa päteä itselleen kelpaamalla tavalla !

    • Anonyymi

      Ne avausten tekijät tuskin ajavat minkäänlaisella autolla. Ehkä lukevat autolehtiä ja uneksivat hevosvoimista.

      • Anonyymi

        Ne avausten tekijät tuskin ajavat minkäänlaisella autolla........Mopomiehiä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne avausten tekijät tuskin ajavat minkäänlaisella autolla........Mopomiehiä !

        Renault miehiä!


    • Anonyymi

      Lisäksi me Dacialla ajavat olemme köyhiä ja sivistymättömiä. Haluamme ajaa uudella autolla, vaikka vanhoja on häkit täynnä.

      • Anonyymi

        Lisäksi me Dacialla ajavat olemme köyhiä ja sivistymättömiä.......Daciamiehet elävät rahapussin kanssa tasapainossa ja heille kouluissakin opetettiin aikanaan että uteliaisuus ei kuulu sivistykseen mutta te köyhät ja vähemmän sivistykset vielä kyttäilette kauppojen ja Alkon nurkalla miten toiset elää elämäänsä . Ne vanhat autot odottaa siellä teitä joilla ei ole varaa ostaa uutta ja saatte varmaan vielä 5 vuoden kayttöturvan samaan rahaan. Ei muuta kuin pussihousut jalkaan ja kaupoille !!


    • Anonyymi

      Voisi vuokrata Dacia ja käydä maikkulassa pesäpallotreeneissä. Eräs sian silmät omaava juntti voisi toimia hyvänä treeninä.

      • Anonyymi

        Anteeksi, mutta en ymmärtänyt tekstiä. Olen sivistymätön dacisti.


    • Anonyymi

      Huvittavaa että dacistien ainut puolustus joka asiaan on että on pakko olla autoton kun ei tykkää dacioista. Minkälainen hullu pitäisi olla että polkupyöräpellenä autofoorumeilla kirjoittelisi. Ei täällä sentään vammaisia olla.

    • Anonyymi

      Daciaaaa mun riemurasiaaaaaa

      • Anonyymi

        Kyllä tuollaiset kommentit herättävät epäilyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuollaiset kommentit herättävät epäilyksiä.

        Minkälaisia epäilyksiä kommentti herättää. Kerroppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia epäilyksiä kommentti herättää. Kerroppa.

        Ehkä sittenkin vammaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia epäilyksiä kommentti herättää. Kerroppa.

        Kirjoitetaan "kerropa", ei kerroppa!


    • Anonyymi

      Dacian huono puoli on ettei se sovellu Econ kohotukseen.

    • Anonyymi

      Niin miettikäähän sitä että ekuja säästyy kun ostaa Dacian mutta egon kohotukseen siitä ei ole.

      • Anonyymi

        On lähinnä säälittävää yrittää kohottaa egoa jonkun automerkin avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On lähinnä säälittävää yrittää kohottaa egoa jonkun automerkin avulla.

        Minä nostatan ekoani auton avulla. Hähähähä siihen ei Daciakuski pysty. Ei millään hähähähähähä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nostatan ekoani auton avulla. Hähähähä siihen ei Daciakuski pysty. Ei millään hähähähähähä

        Sulla onkin lyhyt pippeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla onkin lyhyt pippeli.

        Se tavataan "egoani", ei ekoani!
        On se vaikeaa!


    • Anonyymi

      On se siis vaikeaa olla trollinakin ,,kun sitten pitäis vielä tietääkkin jotain !!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe