Keskustelun avausten mukaan joillakin on muodostunut mielikuva Dacian omistajista henkilöinä. Kuulemma käyvät perjantaisin ja lauantaisin Alkossa, kärsivät ripulista, ovat vähään tyytyväisiä jne. On se taito muodostaa henkilöstä mielikuva sen mukaan, minkälaisella autolla ajaa.
Analyytikkoja palstalla
22
700
Vastaukset
- Anonyymi
No kun tyhjäntoimittajilla ei ole muuta tekemistä ja kukaan muukaan ei heille maksa palkkaa niin täytyy sitten väikkyä täällä ja koettaa päteä itselleen kelpaamalla tavalla !
- Anonyymi
Ne avausten tekijät tuskin ajavat minkäänlaisella autolla. Ehkä lukevat autolehtiä ja uneksivat hevosvoimista.
- Anonyymi
Ne avausten tekijät tuskin ajavat minkäänlaisella autolla........Mopomiehiä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne avausten tekijät tuskin ajavat minkäänlaisella autolla........Mopomiehiä !
Renault miehiä!
- Anonyymi
Lisäksi me Dacialla ajavat olemme köyhiä ja sivistymättömiä. Haluamme ajaa uudella autolla, vaikka vanhoja on häkit täynnä.
- Anonyymi
Lisäksi me Dacialla ajavat olemme köyhiä ja sivistymättömiä.......Daciamiehet elävät rahapussin kanssa tasapainossa ja heille kouluissakin opetettiin aikanaan että uteliaisuus ei kuulu sivistykseen mutta te köyhät ja vähemmän sivistykset vielä kyttäilette kauppojen ja Alkon nurkalla miten toiset elää elämäänsä . Ne vanhat autot odottaa siellä teitä joilla ei ole varaa ostaa uutta ja saatte varmaan vielä 5 vuoden kayttöturvan samaan rahaan. Ei muuta kuin pussihousut jalkaan ja kaupoille !!
- Anonyymi
Voisi vuokrata Dacia ja käydä maikkulassa pesäpallotreeneissä. Eräs sian silmät omaava juntti voisi toimia hyvänä treeninä.
- Anonyymi
Anteeksi, mutta en ymmärtänyt tekstiä. Olen sivistymätön dacisti.
- Anonyymi
Huvittavaa että dacistien ainut puolustus joka asiaan on että on pakko olla autoton kun ei tykkää dacioista. Minkälainen hullu pitäisi olla että polkupyöräpellenä autofoorumeilla kirjoittelisi. Ei täällä sentään vammaisia olla.
- Anonyymi
Daciaaaa mun riemurasiaaaaaa
- Anonyymi
Kyllä tuollaiset kommentit herättävät epäilyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuollaiset kommentit herättävät epäilyksiä.
Minkälaisia epäilyksiä kommentti herättää. Kerroppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia epäilyksiä kommentti herättää. Kerroppa.
Ehkä sittenkin vammaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia epäilyksiä kommentti herättää. Kerroppa.
Kirjoitetaan "kerropa", ei kerroppa!
- Anonyymi
Dacian huono puoli on ettei se sovellu Econ kohotukseen.
- Anonyymi
Niin miettikäähän sitä että ekuja säästyy kun ostaa Dacian mutta egon kohotukseen siitä ei ole.
- Anonyymi
On lähinnä säälittävää yrittää kohottaa egoa jonkun automerkin avulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On lähinnä säälittävää yrittää kohottaa egoa jonkun automerkin avulla.
Minä nostatan ekoani auton avulla. Hähähähä siihen ei Daciakuski pysty. Ei millään hähähähähähä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nostatan ekoani auton avulla. Hähähähä siihen ei Daciakuski pysty. Ei millään hähähähähähä
Sulla onkin lyhyt pippeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla onkin lyhyt pippeli.
Se tavataan "egoani", ei ekoani!
On se vaikeaa!
- Anonyymi
On se siis vaikeaa olla trollinakin ,,kun sitten pitäis vielä tietääkkin jotain !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483