Minä en jaksa kuunnella enää sitä kun kaveri jankuttaa minulle vieläkin siitä, kun en joskus 10 vuotta sitten vielä tiennyt että jos esim. joku Eeva-niminen menee naimisiin Eeva-sukunimisen kanssa, hänestä voi tulla Eeva Eeva, mutta ristimänimeksi tällaista ei voi antaa. En ollut ajatellut edes asiaa aikaisemmin. Tiesin tuon, että Eeva Eeva ei voi olla ristimänimi, joten ajattelin sen perusteella, että sellaista ei voi ottaa, jos menee naimisiin. Sitten hän tämän perusteella ajatteli, että en tietäisi, miten äänestyksessä toimitaan. Eli kun en ole tiennyt kaikkia päivänselviä asioita. Miksei periaatteessa kuitenkin voisi olla sellaista lakia, joka tuon kieltäisi? Hyvä tietysti, ettei ole vaan että kukin saa vapaasti valita aikuisena nimensä, mutta miksi sitten kuitenkaan lapselle ei saa tuota antaa?
Minä en enää jaksa!
9
119
Vastaukset
- Anonyymi
No siksi juuri, ettei lasta kiusattaisi sen takia. Jos aikuisena haluaa tehdä itsestään naurettavan, se on eri asia. Silloin eivät enää ole vanhemmat päättämässä tekemisistäsi.
- Anonyymi
Semmoinen etunimi on käsittääkseni nykyään olemassa kuin Ky.
Ky Borg olisi hauska. - Anonyymi
Tietämättömyydestä jankuttaminen on turhaa.
Pälvi Rantala on tutkinut valvomista, Lapin yliopistossa.
Valvon, valvot, valvomme...- Anonyymi
Volvon, Volvot, Volvomme
- Anonyymi
Hamarryttamisesta ja takarajan etsinnästä ei liene lisäkysymyksiä.
- Anonyymi
Sivuraja kateissa.
- Anonyymi
Jos et jaksa kaveriasi niin ota etäisyyttä
- Anonyymi
Peruukin käytön rajaaminen menee kyllä överiksi.
Saa käyttää mutta ei ole pakko käyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308