Minä en jaksa kuunnella enää sitä kun kaveri jankuttaa minulle vieläkin siitä, kun en joskus 10 vuotta sitten vielä tiennyt että jos esim. joku Eeva-niminen menee naimisiin Eeva-sukunimisen kanssa, hänestä voi tulla Eeva Eeva, mutta ristimänimeksi tällaista ei voi antaa. En ollut ajatellut edes asiaa aikaisemmin. Tiesin tuon, että Eeva Eeva ei voi olla ristimänimi, joten ajattelin sen perusteella, että sellaista ei voi ottaa, jos menee naimisiin. Sitten hän tämän perusteella ajatteli, että en tietäisi, miten äänestyksessä toimitaan. Eli kun en ole tiennyt kaikkia päivänselviä asioita. Miksei periaatteessa kuitenkin voisi olla sellaista lakia, joka tuon kieltäisi? Hyvä tietysti, ettei ole vaan että kukin saa vapaasti valita aikuisena nimensä, mutta miksi sitten kuitenkaan lapselle ei saa tuota antaa?
Minä en enää jaksa!
9
95
Vastaukset
- Anonyymi
No siksi juuri, ettei lasta kiusattaisi sen takia. Jos aikuisena haluaa tehdä itsestään naurettavan, se on eri asia. Silloin eivät enää ole vanhemmat päättämässä tekemisistäsi.
- Anonyymi
Semmoinen etunimi on käsittääkseni nykyään olemassa kuin Ky.
Ky Borg olisi hauska. - Anonyymi
Tietämättömyydestä jankuttaminen on turhaa.
Pälvi Rantala on tutkinut valvomista, Lapin yliopistossa.
Valvon, valvot, valvomme...- Anonyymi
Volvon, Volvot, Volvomme
- Anonyymi
Hamarryttamisesta ja takarajan etsinnästä ei liene lisäkysymyksiä.
- Anonyymi
Sivuraja kateissa.
- Anonyymi
Jos et jaksa kaveriasi niin ota etäisyyttä
- Anonyymi
Peruukin käytön rajaaminen menee kyllä överiksi.
Saa käyttää mutta ei ole pakko käyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944