joo loukasit

mua haukkumalla

mene sarin luo kun sulla on sitä ikävä

28

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et ole prinsessa, niin oletko kuningatar

      • Anonyymi

        tai prinssi tai kunkku tai hovinarri tai mitäliejaolkoonmitäon


      • Anonyymi

        ei se minusta välitä se rakastaa saria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai prinssi tai kunkku tai hovinarri tai mitäliejaolkoonmitäon

        ei voi tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei voi tietää

        ja onko sillä mitään väliäkään .. ei ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja onko sillä mitään väliäkään .. ei ..

        jokainen valitsee itse oman polkunsa mitä kulkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai prinssi tai kunkku tai hovinarri tai mitäliejaolkoonmitäon

        Juuri näin, köyhiä nämä miehen mielikuvitushahmot on eikä tämä naisena esiintyvä töyhtöhyyppä onnistu loukkaamaan varmasti edes itseään


    • Anonyymi

      miksi vaan valehtelet asioita ?

      • Anonyymi

        tarkoitat tuota toista ketjua? en valehtele. en tippaakaan. ei ole edes syytä miksi valehdella. puhun täysin totta. en ole ikinä pettänyt. mielestäni tämä "piipahdus" e í lollut pettämiseen luokiteltavissa, sillä olinhan ollut yksin jo lähes vuoden ja ero meneillään johtmatta minusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitat tuota toista ketjua? en valehtele. en tippaakaan. ei ole edes syytä miksi valehdella. puhun täysin totta. en ole ikinä pettänyt. mielestäni tämä "piipahdus" e í lollut pettämiseen luokiteltavissa, sillä olinhan ollut yksin jo lähes vuoden ja ero meneillään johtmatta minusta

        mutta petit aikoinaan luottamuksen

        sulla oli kierroksessa monta naista samaan aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta petit aikoinaan luottamuksen

        sulla oli kierroksessa monta naista samaan aikaan

        siis mitä???? mitä???? nyt oon ihan ulalla. mistä sä tommosta oot saanut päähäsi ? mulla ei oo ikinä ollu salasuhteita eikä pettämisiä. ei ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mitä???? mitä???? nyt oon ihan ulalla. mistä sä tommosta oot saanut päähäsi ? mulla ei oo ikinä ollu salasuhteita eikä pettämisiä. ei ikinä.

        nyt narraat oon sut nähnyt paarissa nuoleskelemassa toisien kanssa oot visiin ollut huppelissa kun et muka muista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt narraat oon sut nähnyt paarissa nuoleskelemassa toisien kanssa oot visiin ollut huppelissa kun et muka muista

        sit oot eri tyypissä .. en oo minä. en oo ees käyny baarissa. ja kun mun vaimoni kuitenkin lukee näitä, niin tiedonjyviä tässä samalla sullekin, ettei tartte olettaa mitään. en halua mitään riitelyitä enkä huutamisia enkä mitään negaa, ainoastaan että olisi voitu keskustella nämä asiat. sekin ilmeisen liikaa ajateltu. surku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sit oot eri tyypissä .. en oo minä. en oo ees käyny baarissa. ja kun mun vaimoni kuitenkin lukee näitä, niin tiedonjyviä tässä samalla sullekin, ettei tartte olettaa mitään. en halua mitään riitelyitä enkä huutamisia enkä mitään negaa, ainoastaan että olisi voitu keskustella nämä asiat. sekin ilmeisen liikaa ajateltu. surku.

        lopetetaan keskustelu kokonaan nii ei tuu traama tappelua

        turhaan teille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lopetetaan keskustelu kokonaan nii ei tuu traama tappelua

        turhaan teille

        voi olla viisainta, sillä ei voi toinen vain ummartaa miten asiat oikeasti ovat. kiitos kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi olla viisainta, sillä ei voi toinen vain ummartaa miten asiat oikeasti ovat. kiitos kuitenkin.

        eipä mitään toivotan onnea sulle ja sun vaimolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä mitään toivotan onnea sulle ja sun vaimolle

        kiiitos. vaimolla onkin jo onni. itse lähden sitä etsimään, kunhan nuo käytännönasiat selviää, ne onkin jo laitettu alulle aika hyvään malliin. kaikki selviää kyllä kuten asioilla on tapana selvitä. hänelle liian myöhään, kun voinee ehkä vasta sitten myöntää tehneensä väärin, mutta ei siitä sen enempää tässä ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lopetetaan keskustelu kokonaan nii ei tuu traama tappelua

        turhaan teille

        Saa olla aika mielenköyhä jos pitää näitä sinun miehen feikkidialogeja aitona keskusteluna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mitä???? mitä???? nyt oon ihan ulalla. mistä sä tommosta oot saanut päähäsi ? mulla ei oo ikinä ollu salasuhteita eikä pettämisiä. ei ikinä.

        On sulla älä nyt palsta tietää


    • Anonyymi

      En kyllä yhtään pidä siitä, että nimeäni lataan täällä. Kenenkään miestä ei tämä nainen ole vienyt - Sari

      • Anonyymi

        *loataan..hemmetin txt- syöttö..


    • Anonyymi

      Olet unohtanut miten itse loukkasit, mutta minä en ole unohtanut.

    • Anonyymi

      Ilman muta menen ,mutta en Sarin luokse vaan Saran.

      • Niin turha enään tulla lähellekään koska totuus on valhe


      • Anonyymi

        Mene Sarin luo,koska sehän on ideologiasi "kaikki
        sallittu seksin nimissä bi ja transut"
        En kyllä ihmettelisi vaikka sinulla olisi aids tai joku
        vakava hepatiitti tartunta,kun olet niin tasa-arvo
        ihminen ja syljet uskonnollisia ihmisiä päin.


    • Anonyymi

      Itse halusit vaan mun pään irti

    • Anonyymi

      Mitä menit moneen makuuhuoneeseen

      Turha muita syytellä

      Omista virheistä

    • Anonyymi

      Ihana kun joku on minusta mustasukkainen
      Mikoseni tule pian

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe