mua haukkumalla
mene sarin luo kun sulla on sitä ikävä
joo loukasit
28
254
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et ole prinsessa, niin oletko kuningatar
- Anonyymi
tai prinssi tai kunkku tai hovinarri tai mitäliejaolkoonmitäon
- Anonyymi
ei se minusta välitä se rakastaa saria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai prinssi tai kunkku tai hovinarri tai mitäliejaolkoonmitäon
ei voi tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei voi tietää
ja onko sillä mitään väliäkään .. ei ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja onko sillä mitään väliäkään .. ei ..
jokainen valitsee itse oman polkunsa mitä kulkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai prinssi tai kunkku tai hovinarri tai mitäliejaolkoonmitäon
Juuri näin, köyhiä nämä miehen mielikuvitushahmot on eikä tämä naisena esiintyvä töyhtöhyyppä onnistu loukkaamaan varmasti edes itseään
- Anonyymi
miksi vaan valehtelet asioita ?
- Anonyymi
tarkoitat tuota toista ketjua? en valehtele. en tippaakaan. ei ole edes syytä miksi valehdella. puhun täysin totta. en ole ikinä pettänyt. mielestäni tämä "piipahdus" e í lollut pettämiseen luokiteltavissa, sillä olinhan ollut yksin jo lähes vuoden ja ero meneillään johtmatta minusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkoitat tuota toista ketjua? en valehtele. en tippaakaan. ei ole edes syytä miksi valehdella. puhun täysin totta. en ole ikinä pettänyt. mielestäni tämä "piipahdus" e í lollut pettämiseen luokiteltavissa, sillä olinhan ollut yksin jo lähes vuoden ja ero meneillään johtmatta minusta
mutta petit aikoinaan luottamuksen
sulla oli kierroksessa monta naista samaan aikaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta petit aikoinaan luottamuksen
sulla oli kierroksessa monta naista samaan aikaansiis mitä???? mitä???? nyt oon ihan ulalla. mistä sä tommosta oot saanut päähäsi ? mulla ei oo ikinä ollu salasuhteita eikä pettämisiä. ei ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis mitä???? mitä???? nyt oon ihan ulalla. mistä sä tommosta oot saanut päähäsi ? mulla ei oo ikinä ollu salasuhteita eikä pettämisiä. ei ikinä.
nyt narraat oon sut nähnyt paarissa nuoleskelemassa toisien kanssa oot visiin ollut huppelissa kun et muka muista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt narraat oon sut nähnyt paarissa nuoleskelemassa toisien kanssa oot visiin ollut huppelissa kun et muka muista
sit oot eri tyypissä .. en oo minä. en oo ees käyny baarissa. ja kun mun vaimoni kuitenkin lukee näitä, niin tiedonjyviä tässä samalla sullekin, ettei tartte olettaa mitään. en halua mitään riitelyitä enkä huutamisia enkä mitään negaa, ainoastaan että olisi voitu keskustella nämä asiat. sekin ilmeisen liikaa ajateltu. surku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sit oot eri tyypissä .. en oo minä. en oo ees käyny baarissa. ja kun mun vaimoni kuitenkin lukee näitä, niin tiedonjyviä tässä samalla sullekin, ettei tartte olettaa mitään. en halua mitään riitelyitä enkä huutamisia enkä mitään negaa, ainoastaan että olisi voitu keskustella nämä asiat. sekin ilmeisen liikaa ajateltu. surku.
lopetetaan keskustelu kokonaan nii ei tuu traama tappelua
turhaan teille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lopetetaan keskustelu kokonaan nii ei tuu traama tappelua
turhaan teillevoi olla viisainta, sillä ei voi toinen vain ummartaa miten asiat oikeasti ovat. kiitos kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi olla viisainta, sillä ei voi toinen vain ummartaa miten asiat oikeasti ovat. kiitos kuitenkin.
eipä mitään toivotan onnea sulle ja sun vaimolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä mitään toivotan onnea sulle ja sun vaimolle
kiiitos. vaimolla onkin jo onni. itse lähden sitä etsimään, kunhan nuo käytännönasiat selviää, ne onkin jo laitettu alulle aika hyvään malliin. kaikki selviää kyllä kuten asioilla on tapana selvitä. hänelle liian myöhään, kun voinee ehkä vasta sitten myöntää tehneensä väärin, mutta ei siitä sen enempää tässä ketjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lopetetaan keskustelu kokonaan nii ei tuu traama tappelua
turhaan teilleSaa olla aika mielenköyhä jos pitää näitä sinun miehen feikkidialogeja aitona keskusteluna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis mitä???? mitä???? nyt oon ihan ulalla. mistä sä tommosta oot saanut päähäsi ? mulla ei oo ikinä ollu salasuhteita eikä pettämisiä. ei ikinä.
On sulla älä nyt palsta tietää
- Anonyymi
En kyllä yhtään pidä siitä, että nimeäni lataan täällä. Kenenkään miestä ei tämä nainen ole vienyt - Sari
- Anonyymi
*loataan..hemmetin txt- syöttö..
- Anonyymi
Olet unohtanut miten itse loukkasit, mutta minä en ole unohtanut.
- Anonyymi
Ilman muta menen ,mutta en Sarin luokse vaan Saran.
- Anonyymi
Mene Sarin luo,koska sehän on ideologiasi "kaikki
sallittu seksin nimissä bi ja transut"
En kyllä ihmettelisi vaikka sinulla olisi aids tai joku
vakava hepatiitti tartunta,kun olet niin tasa-arvo
ihminen ja syljet uskonnollisia ihmisiä päin.
- Anonyymi
Itse halusit vaan mun pään irti
- Anonyymi
Mitä menit moneen makuuhuoneeseen
Turha muita syytellä
Omista virheistä - Anonyymi
Ihana kun joku on minusta mustasukkainen
Mikoseni tule pian
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502
