Ihmettelen

Anonyymi-ap

Miksi mies, ei voi tehdä elettäkään lähentyäkseen naista, joka on varattu ? Vaikka tietää naisen tunteet miestä kohtaan. Luovuttaako mies aina siinä vaiheessa? Pitääkö aina ajatella järkevästi? Jos nainen on tunteensa kertonut, mutta odottaa mieheltä hieman apuja tilanteen läpi käymiseen.

49

1471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varattu nainen ei eroa suhteestaan yhtään sen helpommin kun varattu mieskään mu lähtökohtaisesti mietippä ite miksi kukaan edes haluaisi miettiä varatun kanssa panoa enempää

      • Anonyymi

        Voihan sitä erota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä erota

        P olisi myös kivaa.


    • Anonyymi

      Jotkut kunnioittaa parisuhdetta sen verran, että ei lähde varatun perään edes katsomaan.

      • Anonyymi

        Rakastuminen ei katso aikaa , paikkaa tai siviilisäätyä.
        Voihan olla että ero on ollut mielessä jo kun on tunteet saavuttanut toisen ihmisen.


    • Anonyymi

      Ööh! Koska on varattu!

      • Anonyymi

        Nii mitä ap kuvittelee mies varattua naista lähentyy baarissa naista joka ukkonsa kanssa viettää aikaansa vieras mies muka iskeäkseen naisen sitten oma ukko näkee ja antaa hutia ja uusi suhde alkaakin hyvin


      • Anonyymi

        Niin .. tätä mäkin ajattelin, että varattuna ei halua pilata nykyistä suhdetta vaan kunnioittaa. Ja jos haluaisi lähteä pettämään, niin silloinhan hän tekisi aloitteita myös muille ja ehdottelisi. Riippuu tietysti, onko vastapuoli myös varattu ja mikäli on, kunnioittaa ilmeisestikin myös vastapuolen suhdetta eikä halua rikkoa sitä, vaikka toinen siihen valmis olisikin.


      • Anonyymi

        Miksei voi sanoa lähestyä, jos toinenkin lähestyy? Jos varattu lähestyy, niin eikö hänen parisuhteessaan ole jo jotakin vialla.


      • Anonyymi

        Tässä taitaa olla oikea vastaus.


    • Anonyymi

      Taidat olla jotenkin vajo? oikea aito kunnon mies ei koskaan lähesty varattua. Olet joskus omasi ottanut, olet siihen sidottu loppuelämäksi. Katsos kun elämä on valintoja. Yhden kerran saa vain valita. Kärsi nyt kun olet aikanasi valintasi tehnyt.

      • Anonyymi

        Kaikki eivät tottele tuota sääntöä, että kärsivät kun ovat valintansa tehneet. Eivätkä kaikki kunnioita toisten suhteita. Ei kaikki varatut eikä myöskään kaikki vapaatkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät tottele tuota sääntöä, että kärsivät kun ovat valintansa tehneet. Eivätkä kaikki kunnioita toisten suhteita. Ei kaikki varatut eikä myöskään kaikki vapaatkaan.

        Kuka haluaa suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei kunnioita suhdetta?? Ja miksi tuo tollo sitten kunnioittaisi uuttakaan suhdetta?

        Eihän tuollaiseen varatun perään kaihoilijaan voi luottaa. Eikä voi luottaa siihenkään ihmiseen, joka suhteesta lähtee heti kun joku tulee sinne viekottelemaan.

        Todellakin: ei kiitos varattujen perään kuolaaville. Ei kiitos varatuille.


    • Anonyymi

      Tunteita ei ole tarpeeksi, kun niitä pystyy hillitsemään. Jos oikeasti tahtoo olla yhdessä, varaus ei ole este, se on ehkä hidaste, jotta pääsee päämäärään. Tähän tulokseen olen tullut - hän on valloittanut minut, mutta minä en häntä. - Sivusta varattu nainen

      • Anonyymi

        Olen eri mieltä kanssasi. Tunteita on varattuun naiseen enemmän, kuin koskaan on ketään kohtaan ollut. Todellakin haluaisin olla hänen kanssaan yhdessä, mutta toisten parisuhteiden rikkojaksi minusta ei ole. Mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä kanssasi. Tunteita on varattuun naiseen enemmän, kuin koskaan on ketään kohtaan ollut. Todellakin haluaisin olla hänen kanssaan yhdessä, mutta toisten parisuhteiden rikkojaksi minusta ei ole. Mies sivusta

        Pidä kuitenkin yhteyttä tunteittesi kohteeseen. Mikään ei satuta enemmän, kuin epätietoisuus. - edelleen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä kanssasi. Tunteita on varattuun naiseen enemmän, kuin koskaan on ketään kohtaan ollut. Todellakin haluaisin olla hänen kanssaan yhdessä, mutta toisten parisuhteiden rikkojaksi minusta ei ole. Mies sivusta

        Jos tarkkoja ollaan sinä et voi rikkoa toisen parisuhdetta. Arvostan kuitenkin tätä ajatusmaailmaa suuresti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkkoja ollaan sinä et voi rikkoa toisen parisuhdetta. Arvostan kuitenkin tätä ajatusmaailmaa suuresti.

        en voikaan. itse sen rikkoo kuka rikkoo. en ole rikkomassa mitään. otahan sekin huomioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä kuitenkin yhteyttä tunteittesi kohteeseen. Mikään ei satuta enemmän, kuin epätietoisuus. - edelleen sivusta

        En ole katoamassa mihinkään. Nähdään hänen kanssaan edelleen siellä, missä ollaan tutustuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkkoja ollaan sinä et voi rikkoa toisen parisuhdetta. Arvostan kuitenkin tätä ajatusmaailmaa suuresti.

        Joku ehti jo sinulle tuossa vastaamaan. Lähinnä tarkoitin tuolla sitä, etten voi hänelle tunteistani kertoa, vaikka hän ne varmasti tietääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ehti jo sinulle tuossa vastaamaan. Lähinnä tarkoitin tuolla sitä, etten voi hänelle tunteistani kertoa, vaikka hän ne varmasti tietääkin.

        Mutta, jos hän on ne kertonut, niin miksi ei voi?


    • Anonyymi

      Hae nyt ammattiapua jos et itse tajua💩

    • Anonyymi

      Ensin ero ja sitten vasta lähentymisen jatkaminen.

      • Anonyymi

        miksi ensin ero .. kerro .. haluun tietää. oon toimittanut paperit postiin kyllä, eli siitä ei hätää. olisihan se mennyt ilman postitustakin läpi, ero, mutta vein kuitenkin postitukseen paprun. kerro, miksi tällainen järjestely. mä poistun täältä kohta enkä ehkä tule enää takaisin, muhun ei sit saa yhteyttä. ens viikolla ei enää mitään kautta.


    • Anonyymi

      Ei voi tietää

      • Anonyymi

        kuules, kyllä nyt vaan tietää. ne kaikki menee aivan uusiin puitteisiin nääs.


    • Anonyymi

      Ei tietenkään!

      Ensin sinä teet ratkaisun. Olet eronnut. Vapaa.
      Kun olet siitä erostasi selvinnyt, voit miettiä vasta seuraavaa.
      Jos olet tuollainen sarjaihastuja..
      Kaikkea hyvää sinulle.

      • Anonyymi

        minä olen jo eronnut. sori vaan. käytännössä olen jo eronnut. henkisesti siitäkin edestä. enää ei voi sanoa että olisin varattu, ei enää pitkään aikaan ole voinut sanoa niin, siltikin odotin kuin koira uskollisena lähes vuoden. ja nyt...nyt olen mukamas tehnyt maailman suurimmankin synnin, eikä toinen näe omaa kaksinaismoralismiaan ollenkaan. luulee, että hänelle on kaikki sallittua ja toisten pitäisi elää hänen käskyjensä mukaan ja YRITTÄÄ pitää jollain tavalla vieläkin vallassaan, mutta tällä kertaa erehtyi pahasti. rajat ne on vedettävä tähänkin ja se vetäjä en ole minä, hän itse piirsi veteen ne rajat jotka nyt aaltoilee sinne tänne eikä itsekään tajua, mitä tekee itselleen. luulee vetävänsä oikeista naruista, mutta naruja pitelee nyt kyllä ihan joku muu .. ei hän eikä minä .. niillä on monta vetäjää, mun ei tartte kuin oottaa vain, milloin asetelma kääntyy. vain odottaa.


    • Anonyymi

      Ikävää, että rakastan naista yli kaiken, mutten voi asialle enempää ehdottaakseni suhteemme jatkamista. Hänhän on toisessa suhteessa uuden rakkaansa kanssa. Tapoihini ei kuulu mennä sotkemaan toisten välejä. En saa tätä myöskään sanotuksi hänelle, koska en tavoita häntä mitään kautta. Pakko antaa lipua käsistäni, vaikkakin vastahakoisesti, mutten todellakaan aio mennä pilaamaan toisten suhdetta, sillä kunnioitan toisia ihmisiä sen verran, ettei minusta ole siihen. Ei, vaikka minulle tehtäisiinkin niin, mutta siltikään en ole kostonhaluinen. Haluiaisin kuitenkin tuon naisen huomaavan, ettei rakkauteni häntä kohtaan ole loppunut. Hän vain satuttaa mua toisaalla. Miten lähestyä ilman, että hän kilahtaa ja saa raivareita? Ei kai mitenkään :/

    • Se on sitä tervettä lähimmäisen kunnioittamista, älä tee toiselle sellaista mitä et toivoisi itsellesi tehtävän. Kunnian miehiä, mielestäni.

      • Anonyymi

        Vaan kun mulle tehtiin jo noin, mutten siltikään halua kostaa tai muutakaan negaa kellekään. Oon vain ja ikävöin. Ja tietysti muutakin kuten saunoin tänään ja tein ruokaa jne., mutta hän kummittelee yhäkin päässäni, sisälläni, mielessäni, ajatuksissani, kaikkialla olen näkevinäni juuri hänet, vaikka se ohikulkija olisikin naapurin vanha pappa. Lähes säikähdän joka kerta, kun joku toinen muistuttaa niin kovasti häntä .. tai no .. totta puhuakseni kaikki muistuttaa. Kai se menee toiveajattelun piikkiin. Mutta .. minkäs teet .. nothing ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun mulle tehtiin jo noin, mutten siltikään halua kostaa tai muutakaan negaa kellekään. Oon vain ja ikävöin. Ja tietysti muutakin kuten saunoin tänään ja tein ruokaa jne., mutta hän kummittelee yhäkin päässäni, sisälläni, mielessäni, ajatuksissani, kaikkialla olen näkevinäni juuri hänet, vaikka se ohikulkija olisikin naapurin vanha pappa. Lähes säikähdän joka kerta, kun joku toinen muistuttaa niin kovasti häntä .. tai no .. totta puhuakseni kaikki muistuttaa. Kai se menee toiveajattelun piikkiin. Mutta .. minkäs teet .. nothing ..

        Jokainen toimii oman moraalikoodistonsa ja arvomaailmansa puitteissa, se tekee elämästä värikästä ja yllättävää, toisinaan kivuliastakin.
        Kostamalla harvemmin saa hyvää aikaan, kenellekään, ehkä vähiten juuri itselleen kun saa elää tekemänsä teon kanssa loppuun saakka.
        Valintakysymyksiä...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jokainen toimii oman moraalikoodistonsa ja arvomaailmansa puitteissa, se tekee elämästä värikästä ja yllättävää, toisinaan kivuliastakin.
        Kostamalla harvemmin saa hyvää aikaan, kenellekään, ehkä vähiten juuri itselleen kun saa elää tekemänsä teon kanssa loppuun saakka.
        Valintakysymyksiä...

        No mulle se silleesti oo valintakysymys vaan itsestäänselvyys. En tietenkään tahdo rikkoa mitään keneltäkään. Ei se olisi sen arvoista, se olisi vain itsekkyyttä. Jos toinen on onnellinen tahollaan, niin suon tottakai sen onnen hänelle. En siis valitse vaan sanoisinko että tyydyn kohtalooni .. joo .. ehkä toi on parempi ilmaisu, ei ehkä se täydellisin, mutta kuvastaa tarpeeksi hyvin tämän hetkistä ajatteluani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mulle se silleesti oo valintakysymys vaan itsestäänselvyys. En tietenkään tahdo rikkoa mitään keneltäkään. Ei se olisi sen arvoista, se olisi vain itsekkyyttä. Jos toinen on onnellinen tahollaan, niin suon tottakai sen onnen hänelle. En siis valitse vaan sanoisinko että tyydyn kohtalooni .. joo .. ehkä toi on parempi ilmaisu, ei ehkä se täydellisin, mutta kuvastaa tarpeeksi hyvin tämän hetkistä ajatteluani.

        Unohda kohtalo, ei sellaista olekaan, on vain sarja valintoja, valintakysymys.

        Olen samoilla linjoilla, en tee sellaista toisille, jos vain tiedän astuvani kielletylle maaperälle. Aina se toinen osapuoli ei vaivaudu kertomaan asioistaan totuudenmukaisesti ja silloin voi saada näpeilleen. Mutta opiksi sekin vain.

        Sekin on valinta, että olet valinnut tuon toimintatavan ja se toimii automaattisesti. Silti voisi joka hetki valita toisin, jos sille päälle sattuisit. Mutta valitset toisin, hyvä niin 👍


    • Anonyymi

      Ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Älä vaan eroa kenenkään takia se voi olla Iso virhe.

      • Anonyymi

        En mä itse oo eroa hakenut vaan hän - vaimoni, eikä mulla ole suhdetta, mistä tarvitsisi erota tunteitteni takia, koska ne ovat yhä vaimossani kuitenkin. Tyydyn siis tähän ja katsastelen tilanteita hetki hetkeltä eteenpäin. Kunhan pääsee tuonne ulos kevään ja kesän aikana, niin saa ajatuksia suunnattua muuallekin. Tällä hetkellä haluan ihan omasta tahdostani vielä hetken "rypeä" näissä tuntemuksissani, kunnes sanon niille bye-byet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä itse oo eroa hakenut vaan hän - vaimoni, eikä mulla ole suhdetta, mistä tarvitsisi erota tunteitteni takia, koska ne ovat yhä vaimossani kuitenkin. Tyydyn siis tähän ja katsastelen tilanteita hetki hetkeltä eteenpäin. Kunhan pääsee tuonne ulos kevään ja kesän aikana, niin saa ajatuksia suunnattua muuallekin. Tällä hetkellä haluan ihan omasta tahdostani vielä hetken "rypeä" näissä tuntemuksissani, kunnes sanon niille bye-byet.

        Haikailet siis vaimosi perään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haikailet siis vaimosi perään?

        Kyllä, aivan, vaimoni perään, mutten silti tahdo mennä sotkemaan hänen uutta suhdettaan. Tai edes yrittämään mitään. Ei tule kuuloonkaan. Hän ei vain itse tajua ottaa yhteyttä, vaikkakin luultavasti kaipailee minua. Jostain minulla on sellainen tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, aivan, vaimoni perään, mutten silti tahdo mennä sotkemaan hänen uutta suhdettaan. Tai edes yrittämään mitään. Ei tule kuuloonkaan. Hän ei vain itse tajua ottaa yhteyttä, vaikkakin luultavasti kaipailee minua. Jostain minulla on sellainen tunne.

        Vaimosi on varmasti valintansa tehnyt. Toki pitkän suhteen jälkeen jotakin tunteita on ja ajatuksia menneiltä hyviltä ajoilta. Siksi ehkä koet, että "huomaat" hänessä jotakin, mikä näyttäisi kaipuulta. Se miksi erositte on se syy, miksi hän ei halua olla kanssasi. Ehkä annat ajan kulua ja katselet. Nyt ei todellakaan kannata mennä väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimosi on varmasti valintansa tehnyt. Toki pitkän suhteen jälkeen jotakin tunteita on ja ajatuksia menneiltä hyviltä ajoilta. Siksi ehkä koet, että "huomaat" hänessä jotakin, mikä näyttäisi kaipuulta. Se miksi erositte on se syy, miksi hän ei halua olla kanssasi. Ehkä annat ajan kulua ja katselet. Nyt ei todellakaan kannata mennä väliin.

        sanoinkin tuolla jo aiemmin tässä ketjussa, ettei tarkoitukseni ole mennä kenenkään väliin ei nyt eikä tulevaisuudessa. vietän aikaa omalla tahollani omien juttujeni parissa häiritsemättä heidän varsinaista suhdettaan.


    • Anonyymi

      Oletko kertonut,ett rakastat häntä.

      • Anonyymi

        Olen kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kertonut.

        Missä vaiheessa olet kertonut? Joskus aikoinaan? Vai eilen? Toissaviikolla? Milloin? Eihän se silti muuta muuksi sitä tosiasiaa, ettei toinen halua mennä sotkemaan kenenkään välejä tai olla osallisena, jos välit heillä menee poikki. Mielestäni niiden on oltava kokonaan poikki ennenkuin tekisin minkäänlaista aloitetta vakavasti hänen suuntaansa ja sittenkin minulla pitäisi olla varma tieto, että hän haluaa just minut takaisin elämäänsä. Ja koska hän ei edes saa yhteyttä minuun mitään kautta, niin sekin olisi ongelma sen kertomisessa minulle, jollei nyt sit esimerkiksi täällä julkisesti tekisi sitä ja niin tunnistettavasti, ettei epäilylle olisi jalansijaa. Vasta sitten uskaltaisin esittää jonkinlaista vastinetta, mutten muuten. Ja mikäli olen ymmärtänyt oikein, hän on hyvässä suhteessa tällä hetkellä. Mitä minulla muuta annettavaa olisi kuin uskollisuuteni ja valtava rakkauteni häntä kohtaan? En ole rikas kuten hänen uusi kumppaninsa enkä muutakaan hienoa. Tyhjätasku tavis vain olen, joskin niitä tunteita on enemmän kuin monilla muilla koko elämänsä aikana.


    • Anonyymi

      Minkälaisia apuja oottaa ap, kun aloituksessa ylhäällä mainitsit?

    • Anonyymi

      Vieläkö ap mietit?

    • Anonyymi

      Hävetä saat ajatuksiasi. Jätä sinä kuule varatut rauhaan! etkö ymmärrä mitä voit rikkoa??

    • Anonyymi

      Hoida ensin oma tilanteesi.

    • Anonyymi

      Niin kauan ok lähestyä kun taso kahvit, juttelu, moikka hali

    • Anonyymi

      Ap. Mietitkö omia ajatuksiasi ikinä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe