Eli mulla ois vanha puu vene mikä ei oo ikinä ollu vesillä ja tarvis testata nyt sen vesitiiveys eli miten edetä. Täytänkö veneen vedellä vai työnnänkö vaan vesille ja nopeasti ylös jos vuotaa. Niin ja jos vuotaa niin mitä suosittelisitte tiivisteeks. Asiallisia vastauksia kiitos
Vastaukset 3
- Anonyymi
Teet vaseliinista ja liitujauhosta kittiä ja kittaat halkeamat umpeen. Laitat veneen vesille, kun laudat turpoavat niin tuo kitti pursuaa pois, eikä halkaise lautaa.
En tiedä toimisiko tuubissa saatava ikkunakitti samoin.
Periaate on , että kitti ei saa kuivua. - Anonyymi
Laita vene vesille, odota pari viikkoa ja nosta vene kuiville. Tyhjennä vesi ja toista niin kauan että vuotovedet jaksaa äyskärillä mättää ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607