Eli mulla ois vanha puu vene mikä ei oo ikinä ollu vesillä ja tarvis testata nyt sen vesitiiveys eli miten edetä. Täytänkö veneen vedellä vai työnnänkö vaan vesille ja nopeasti ylös jos vuotaa. Niin ja jos vuotaa niin mitä suosittelisitte tiivisteeks. Asiallisia vastauksia kiitos
Soutuveneen vesitiiveys
Anonyymi-ap
3
181
Vastaukset
- Anonyymi
Teet vaseliinista ja liitujauhosta kittiä ja kittaat halkeamat umpeen. Laitat veneen vesille, kun laudat turpoavat niin tuo kitti pursuaa pois, eikä halkaise lautaa.
En tiedä toimisiko tuubissa saatava ikkunakitti samoin.
Periaate on , että kitti ei saa kuivua. - Anonyymi
Laita vene vesille, odota pari viikkoa ja nosta vene kuiville. Tyhjennä vesi ja toista niin kauan että vuotovedet jaksaa äyskärillä mättää ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759