Seksin jälkeen patja on veressä

Anonyymi-ap

Oikeesti äää tartteen apua😭😭 Itkettää kun yhtenä yönä harrastin yhdyntää ja olin heittänyt tamppoonini pois. Yhdynnän jälkeen tajusin että verta on patjalla aika runsaasti. Itkettää ja menin paniikkiin. Tiesin että menkat oli ollut mutta vuorokauteen ei ollut vuotoa tullut. Onko tää mun vika. HÄVETTÄÄ IHAN SUPER PALJON. Ahistaa sekin että sänkykumppanini ja sen kaverit syyttää mua tästä. Ja nyt pitää maksaa 200€ patja talon omistajalle. Ymmärrän kyllä tuon ja maksan sen tietysti koska olen tosi pahoillani asiasta. Mutta ahdistaa kun kaikki syyttää mua ja että tämä on mun vika ja he eivät edes uskoneet että ”en tiennyt menkkojeni olevan” tamppooni oli vain varmuuden vuoksi, koska oli vaaleat housut jalassa. Mutta olin aika varma että ne oli jo loppunut.
AUTTAKAA😭😭😭
•hävettää
•ahistaa
•itkettää
Ne on fiilikseni ollut jo useamman päivän ajan ja en halua edes nähdä heitä enää.

8

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en ainakaan anna sulle rahaa. Olet sen verran vanha niin maksat sen patjan. Jos olet lapsi ja asut kotona niin pyydä vanhemmilta rahaa patjaan. Lasten ei pitäis harrastaa seksiä.

    • Anonyymi

      Verta on voinut tulla vaikka ei olis menkkoja . Verta on voinut tulla limakalvoista kun penis on hangannut limakalvot rikki.

      • Anonyymi

        Penis ei hankaa rikki limakalvoja, paitsi korkeintaan yli 50-vuotiailla mummoilla.

        Jos on kuukautiset, vuode on suojattava tahraantumiselta. Jos ei ole oma vuode, se on syytä suojata aina, sillä tahraantumista tulee siemennesteestäkin.

        Minä en antaisi ikinä vieraiden naiskennella minun sängyssäni!


    • Anonyymi

      Kyllä sitä voi putsata kemikaaleilla.
      Kenties uusi petari on edullisempi?

    • Anonyymi

      Minusta sun ja sun sänkykumppanin pitää yhdessä maksaa uus patja! Yhdessähän sen likasitteki. 200 euron patja on halpa, onko niin halpoja olemassakaan.

      • Anonyymi

        Ikeassa 100€ ja sotkassa . Yhdessä voi maksaa puoliksi miehen siemen nesteet myös.


    • Anonyymi

      Toisissa paikoissa on irrotettava päällinen minkä voi pestä. Tai vaihtaa. Älä sure kaikille käy noin.

      • Anonyymi

        Ei mulle vaan ole käynyt.Mä en ole menkkojen aikana seksiä harrastanut.l


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe