Oon niin loppu

Anonyymi-ap

Oon totaalisen loppu suhteeseeni. En jaksa enää huonoa kommunikaatiota. En sitä että puoliso jatkuvasti syyttelee,haukkuu ei kykene mistään juttelemaan vaan kääntää aina kaiken syykseni. Minussa on se vika aina. Tänäkin iltana mä huomaan meneväni itkien nukkumaan ja pohtimaan, et eikö mullakin olisi elämässä joskus vielä oikeus onneen.

56

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pahalta näyttää. Oliko tuollainen jo seurusteluvaiheessa vai muuttuiko vasta kun muutitte yhteen?

    • Anonyymi

      Tiedät varmasti itsekin, mikä tuohon on ratkaisu. Kumpikaan tie ei ole helppo, jäädä tai lähteä, mutta jälkimmäisessä on ainakin mahdollisuus.

    • Anonyymi

      Kaikki tapahtui pikkuhiljaa.. naimisiin menon jälkeen paheni. Tiedän,että tästä pitäisi lähteä. Se on jotenkin samaan aikaan vaikeaa, kun ajattelen että ehkä hän voi muuttua. Tiedän kuitenkin,nettä olen vielä kuitenkin nuori, vaikka aikuinen nainen olenkin ja voin löytää vielä hyvän parisuhteen.

      • Anonyymi

        Sanoisin, että jos keskustelu ei auta ja terapiakin kokeiltu, niin ei se toinen ainakaan ilman herätystä muutu, jos edes silloin. Että ainakin asumusero ja pienietäisyys olisi ehkä paikallaan. Toki, eihän ulkopuolinen voi totuutta tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että jos keskustelu ei auta ja terapiakin kokeiltu, niin ei se toinen ainakaan ilman herätystä muutu, jos edes silloin. Että ainakin asumusero ja pienietäisyys olisi ehkä paikallaan. Toki, eihän ulkopuolinen voi totuutta tietää.

        Asumuseroa tarjotaan monesti väliaikaiseksi ratkaisuksi. Nykyisillä asumiskustannuksilla voi olla vaikeaa toteuttaa. Kuinka monella on varaa yhtäkkiä kaksiin asumismenoihin. Jos esimerkiksi nykytilanteessa maksetaan yhdessä yhtiövastike tai vuokra, niin siihen tulisi lisäksi toinen vuokra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumuseroa tarjotaan monesti väliaikaiseksi ratkaisuksi. Nykyisillä asumiskustannuksilla voi olla vaikeaa toteuttaa. Kuinka monella on varaa yhtäkkiä kaksiin asumismenoihin. Jos esimerkiksi nykytilanteessa maksetaan yhdessä yhtiövastike tai vuokra, niin siihen tulisi lisäksi toinen vuokra.

        Tuohon vielä kahdet sähkölaskut yms. Onko laina yhteinen, paljon käytännön kysymyksiä. Parempi ehkä erota kertaheitolla, jos ei mahduta saman katon alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon vielä kahdet sähkölaskut yms. Onko laina yhteinen, paljon käytännön kysymyksiä. Parempi ehkä erota kertaheitolla, jos ei mahduta saman katon alle.

        No tuleehan ne tuplakulut silloinkin, kun erotaan. Lähinnä tarkoitin, että halutessa pidetään se harkinta-aika oikeasti harkinta-aikana niin, että boudaan puhua, miltä ratkaisu tuntuu. Jos se on hyvä, erotaan lopullisesti, jos molempia kaduttaa, pohditaan yhteen paluuta. Ehkä osa käsittää asumuseron toisin kun minä.. että olisi 2 kotoa ja silti oltaisi kokoajan yhdessä. Mä ajattelen, että erotaan, mutta voidaan puhua ja ei polteta siltija takana.


      • Anonyymi

        Yksikin tuttu odotteli 10 vuotta muuttumista lopulta huomasi itsekkin ettei mikään tule muuttumaan, ja lähti. Hän vaan totesi että 10 vuotta elämästä on mennyt hukkaan. Tänään hän on löytänyt uuden rakkausåden joka ei nalkuttaja ja syyttele ja sanoo olevansa onnellisempi kun koskaan. Niin että yritä ajatella realistisesti ettei ihmisen luonne tule koskaan muuttumaan , ja arvioi miten paljon se vaatisi sinulta että jäisit suhteeseen mikä ei varaa odotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumuseroa tarjotaan monesti väliaikaiseksi ratkaisuksi. Nykyisillä asumiskustannuksilla voi olla vaikeaa toteuttaa. Kuinka monella on varaa yhtäkkiä kaksiin asumismenoihin. Jos esimerkiksi nykytilanteessa maksetaan yhdessä yhtiövastike tai vuokra, niin siihen tulisi lisäksi toinen vuokra.

        Ei kai tälläisessä ole mikään väliaikainen ratkaisu edes kysymyksessä, kun toinen on näyttänyt ilkeytensä niin ei kai hän muutu siitä miksikään , on sitä mitä on.
        Ainoa keino on erota kunnolla ja todeta että aika elää omaa vapaata elämää jossa kukin on itse parhain, ei tartte kuunnella haukkuja ja pitselyitä, ei kai niiden kanssa jaksaisi edes elääkin koko ajan saa kuulla itsestään negatiivisia kommentteja.


    • Parisuhdeterapiaa yleensä ehdotellaan, niin jospa mäkin sitä sitten.

    • Anonyymi

      No siellä parisuhde terapiassakin ollaan jo käyty,mutta eipä sekään toiminut meillä.

      T. Ap

      • No mä en herkästi ehdottele eroa, kun itsekkin oon siinä asiassa aika jääräpää, pysymään parisuhteessani satoi tai paistoi.

        Mutta.. Kuuntele sydäntäs.


      • Anonyymi

        Ei kai kukaan voi puhumalla muuttaa itseään ja omaa luonnettaan muutos pitää tulla itsestä ja ymmärtää että haavoittaa toista syytöksillä .


      • Anonyymi

        No niin , kun ei toiminut niin lähde ja jätä ja hyväksy asia että hän ei koskaan muutu, sillä tulee käyttäytymään seuraavaa kohtaan samalla lailla. Luonneperäiset asiat ei tapaa muuttua koskaan


    • Anonyymi

      Mikä hänen ongelmansa on? Onko kyse persoonallisuushäiriöstä?

      • Anonyymi

        Jospa se syy onkin peilissä eikä kumppanissa?


    • Anonyymi

      Yks elämä, haluaako sitä tuhlata kiukuttelijoihin ja hankaliin ihmisiin, jotka vie elinvoiman mennessään?

      • Anonyymi

        Näinpä, en jaksaisi katella kauaa. Aikuisen ihmisen pitää ajatella ympäristöään ja opetella olemaan ystävällinen, ellei luonnostaan tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä, en jaksaisi katella kauaa. Aikuisen ihmisen pitää ajatella ympäristöään ja opetella olemaan ystävällinen, ellei luonnostaan tule.

        Jep eikä huonosti kohtelevien naisten kanssa pidä rynnätä suhteeseen eikä varsinkaan naimisiin. Kuvitellaanko että "minäpä muovaan ja kasvatan hänestä kelpo kumppanin" Parempi on olla naimatta ketään, tai korkeintaan naisen joka on ihana ja hyvin kohteleva viiden vuoden yhteiselon jälkeenkin.😀😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep eikä huonosti kohtelevien naisten kanssa pidä rynnätä suhteeseen eikä varsinkaan naimisiin. Kuvitellaanko että "minäpä muovaan ja kasvatan hänestä kelpo kumppanin" Parempi on olla naimatta ketään, tai korkeintaan naisen joka on ihana ja hyvin kohteleva viiden vuoden yhteiselon jälkeenkin.😀😏

        Pitää ottaa valmis pakkaus, eikä mitään muovailuasteella olevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää ottaa valmis pakkaus, eikä mitään muovailuasteella olevaa.

        Ymmärrän ihmisten arpia, mut ne ei anna oikeutta käyttää toista likasankona kuten ap:n kumppani tekee. Suhteen pitäs kallistua selkeesti plussan puolelle että olis edes mielekästä seurustella. Mikään pakkohan ei ole olla parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän ihmisten arpia, mut ne ei anna oikeutta käyttää toista likasankona kuten ap:n kumppani tekee. Suhteen pitäs kallistua selkeesti plussan puolelle että olis edes mielekästä seurustella. Mikään pakkohan ei ole olla parisuhteessa.

        Niin juuri, samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep eikä huonosti kohtelevien naisten kanssa pidä rynnätä suhteeseen eikä varsinkaan naimisiin. Kuvitellaanko että "minäpä muovaan ja kasvatan hänestä kelpo kumppanin" Parempi on olla naimatta ketään, tai korkeintaan naisen joka on ihana ja hyvin kohteleva viiden vuoden yhteiselon jälkeenkin.😀😏

        Niinhän ne alkoholistienkin vaimot aina menevät naimisiin kun luulevat että heidän rakkaus toista kohtaan tekee sen ettei toinen juo, mutta juoppo juo aina, eikä parannusta tule jos ei itse tajua ongelmaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne alkoholistienkin vaimot aina menevät naimisiin kun luulevat että heidän rakkaus toista kohtaan tekee sen ettei toinen juo, mutta juoppo juo aina, eikä parannusta tule jos ei itse tajua ongelmaansa

        Juopot kunnostautuukin siin miten ne käyttää kilttejä ihmisiä hyväksi ja syyttelee ongelmistaan kaikkia muita paitsi itseään. Lähelleni ei pääse jos on orastava alkoholiongelma. Tai toipuvakaan alkkis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep eikä huonosti kohtelevien naisten kanssa pidä rynnätä suhteeseen eikä varsinkaan naimisiin. Kuvitellaanko että "minäpä muovaan ja kasvatan hänestä kelpo kumppanin" Parempi on olla naimatta ketään, tai korkeintaan naisen joka on ihana ja hyvin kohteleva viiden vuoden yhteiselon jälkeenkin.😀😏

        Syy: olet 3.5 vuotta myöhässä rakkautesi kanssa, Kosimisesi oli vain nöyryyttävä vitsi
        Tuo on rumaa. Rikoit minut. Petit luottamukseni kaikkiin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän ihmisten arpia, mut ne ei anna oikeutta käyttää toista likasankona kuten ap:n kumppani tekee. Suhteen pitäs kallistua selkeesti plussan puolelle että olis edes mielekästä seurustella. Mikään pakkohan ei ole olla parisuhteessa.

        Meillähän on tilanteesta vaan ap:n näkemys. Miksi lähteä suhteeseen jos toista pitää lähteä muuttamaan?


    • Anonyymi

      Kelläänhän ei ole ollut vaikeita hetkiä suhteissa .🫣 Mutta mikään ei voita sitä että keskityt nyt itseesi ja näytä kumppanille samankaton alla miltä tuntuu jos et huomaa häntä ja kommunikoit yhtä huonosti takaisin. Jotkut oppivat vain näin😲. Rupea keskittymään hetkeksi itseesi, terveyteesi ja asioihin jotka tuottavat sinulle mielihyvää.💎 Aina kun hän möykkää niin lähde ovesta ulos asioille vaikkapa kävelylenkille.👍 Älä ole heti tavoitettavissa🌸. Jos ei kerran osaa kertoa syytä rumaan käytökseen. Niin älä ota vastaan. Kyllä jos ei näillä ala tajuta ja noteraa että alkaa olla menettämässä sinua, ellei hiukan ponnistele tuon huonon käytöksensä suhteen mihin kuuluu kommunikointikyvyt, käytös ja huutaminen. Hän alkaa huomata ettei noilla tyyleillä sinun kanssasi päästä eteenpäin.Selvyys on että kumppanillasi on jotain epämieluisaa meneillään itsensä tai elämänsä kanssa jota purkaa sinuun. Mikä tietenkin on iso asia ja koetteleekin suhdetta, kun kumppanilleen sitä näyttää moni paljonkin niitä aitoja ja huonojakin puolia kun on huolia tai murheita. Olen itse sitä mieltä että hyvässä suhteessa saa riidellä ja sopia sekä näyttää koko skaalan huonojakin piirteitä.. jos luotetaan toiselle myös ne puolet näyttää. Ne rajat tulee haettua milloinkaan ei saisi mennä nukkumaan ilman että sopii asiat.

      • Anonyymi

        Mielestäni on lapsellista alkaa käyttämään vastaavanlaisia ilkeitä temppuja ja antaa neuvoja jotka perustuvat kostolle. Jos vakava keskustelu ei auta ja tee muutosta toisessa, kuten ap ilmaisi, silloin kannattaa jatkaa yksin matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni on lapsellista alkaa käyttämään vastaavanlaisia ilkeitä temppuja ja antaa neuvoja jotka perustuvat kostolle. Jos vakava keskustelu ei auta ja tee muutosta toisessa, kuten ap ilmaisi, silloin kannattaa jatkaa yksin matkaa.

        Samaa mieltä ja pahasti. Asiat selvitetään puhumalla tai ei ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja pahasti. Asiat selvitetään puhumalla tai ei ollenkaan.

        Juu, en missään nimessä halua lähteä kostamaan tai antamaan samalla mitalla takaisin. Koen, että se muuttaa minua,enkä halua sellaiseen lähteä,kokisin vain huonoa omatuntoa.

        Olen vakavasti miettinyt, että onko hänellä persoonallisuushäiriö. Lisäksi olen huomannut, että hänellä ei tunnu olevan kykyä kokea empatiaa. En tajua miten en ole tätä aikaisemmin huomannut, ehkä hän alussa vain näytteli sitä kokevansa tai tilanne on niin paha, että hän ei sitä vaan koe.

        Joku tuolla ylhäällä kysyi, että olisiko syy peilissä eikä kumppanissa. Olen tätä miettinyt, ja koittanut työstää itseäni terapiassa,mutta vaikka kuinka olen koittsnut omaa käytöstäni muuttaa ei tilanne ole muuttunut. Nyt en jaksa enää syyttää itseäni,sillä se romutti itsetuntoni. Yritän sitä kasata ja ja saada ymmärtämään, että syy ei ole mknussa, sillä olen yrittänyt kaikkeni mitä voin. En sano olevani täydellinen kumppani,mutta yritän olla piolisolle o niin htvä kuin pystyn ja haluan sitä olla,mutta eihän tällaista voi ottaa vastaan.

        T. Ap


      • Anonyymi

        Ei kai aikuisten ihmisten tartte riidellä hyvässäkään suhteessa , voi olla eri mieltä jostain asiasta mutta ei kai sitä nyt riitelemään aleta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en missään nimessä halua lähteä kostamaan tai antamaan samalla mitalla takaisin. Koen, että se muuttaa minua,enkä halua sellaiseen lähteä,kokisin vain huonoa omatuntoa.

        Olen vakavasti miettinyt, että onko hänellä persoonallisuushäiriö. Lisäksi olen huomannut, että hänellä ei tunnu olevan kykyä kokea empatiaa. En tajua miten en ole tätä aikaisemmin huomannut, ehkä hän alussa vain näytteli sitä kokevansa tai tilanne on niin paha, että hän ei sitä vaan koe.

        Joku tuolla ylhäällä kysyi, että olisiko syy peilissä eikä kumppanissa. Olen tätä miettinyt, ja koittanut työstää itseäni terapiassa,mutta vaikka kuinka olen koittsnut omaa käytöstäni muuttaa ei tilanne ole muuttunut. Nyt en jaksa enää syyttää itseäni,sillä se romutti itsetuntoni. Yritän sitä kasata ja ja saada ymmärtämään, että syy ei ole mknussa, sillä olen yrittänyt kaikkeni mitä voin. En sano olevani täydellinen kumppani,mutta yritän olla piolisolle o niin htvä kuin pystyn ja haluan sitä olla,mutta eihän tällaista voi ottaa vastaan.

        T. Ap

        Ei kai sinun tarvitse muuttua mitenkään ja uhrata vuosia ihmiselle kenellä ei ole empatiaa muita kun itseään kohtaan.
        Lähde ja jätä on ainut keino että saat aloittaa uuden elämän ja yrittää tehdä siitä sellaisen kun sinulle sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en missään nimessä halua lähteä kostamaan tai antamaan samalla mitalla takaisin. Koen, että se muuttaa minua,enkä halua sellaiseen lähteä,kokisin vain huonoa omatuntoa.

        Olen vakavasti miettinyt, että onko hänellä persoonallisuushäiriö. Lisäksi olen huomannut, että hänellä ei tunnu olevan kykyä kokea empatiaa. En tajua miten en ole tätä aikaisemmin huomannut, ehkä hän alussa vain näytteli sitä kokevansa tai tilanne on niin paha, että hän ei sitä vaan koe.

        Joku tuolla ylhäällä kysyi, että olisiko syy peilissä eikä kumppanissa. Olen tätä miettinyt, ja koittanut työstää itseäni terapiassa,mutta vaikka kuinka olen koittsnut omaa käytöstäni muuttaa ei tilanne ole muuttunut. Nyt en jaksa enää syyttää itseäni,sillä se romutti itsetuntoni. Yritän sitä kasata ja ja saada ymmärtämään, että syy ei ole mknussa, sillä olen yrittänyt kaikkeni mitä voin. En sano olevani täydellinen kumppani,mutta yritän olla piolisolle o niin htvä kuin pystyn ja haluan sitä olla,mutta eihän tällaista voi ottaa vastaan.

        T. Ap

        Minulle tuli mieleen,kun luin sinun viestejä,että onkohan sinun puolisosi narsisti.
        Minä nimittäin olen ollut narsistin ja epävakaan henkilön ( persoonallisuushäiriö) kanssa yhdessä.
        Hän oli myös empatia kyvytön sekä ihmisiä että eläimiä kohtaan. Narsisti osaa esittää parempaa kuin onkaan varsinkin suhteen alussa ja antaa ymmärtää muille että hän on se hyvä ja kunnollinen ihminen ja kumppanissa on kaikki vika.
        Ei myöskään halunnut jutella meidän ongelmista ne lakaistiin maton alle.
        Jos juteltiin ja sovittiin yhteisiä uusia toiminta tapoja,niin hän jonkun aikaa jaksoi skarpata ja kohta elimme taas samojen vanhojen ongelmien kanssa. Hän osasi myös olla hyvin itsekäs ja oman edun tavoittelija. Tykkäsi määrätä minua ja manipuloida. Kävimme myös pariterapiassa ja siitä.ei ollut meille hyötyä,koska ajattelin etten enää halua tämän ihmisen kanssa jatkaa parisuhdetta. Olin suhteemme vuoksi ahdistunut ja myös lievästi masentunut. Voin sanoa ettei se eroaminen ole helppoa.
        Näkisin ettei puolisosi tule muuttumaan ja sinä olet se joka kärsii eniten. Minulla meni vuosia,että sain eheytettyä itseni taas jälleen omaksi itsekseni. Kauan aikaa eromme jälkeen,vielä muistin hänen haukkumiset ja syytökset. ( Onneksi aika on kullannut muistot) Oli ihana huomata ajan saatossa,kuinka ihanaa on elää ja hengittää kun on mielenrauha ja tasapainoinen elämä.
        Omasta elämästäni laitoin monta vuotta hukkaan huonossa parisuhteessa ja sitä olen katunut,että miksi en lähtenyt jo aiemmin suhteesta pois.
        Se on totta,että hän tulee kohtelemaan ja käyttäytymään ihan samalla tavalla seuraavaa kumppaniaan kohtaan. Toivotan sinulle voimia ja rohkeutta tehdä se oikea ja järkevä ratkaisu. Se voi viedä aikaa,että olet siihen valmis ja kypsä. Tämä on minun tarina ja tietysti jokainen aina itse tekee omat päätöksensä elämänsä suhteen.
        Tämäkin on totta,että on parempi elää yksin kuin huonossa parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en missään nimessä halua lähteä kostamaan tai antamaan samalla mitalla takaisin. Koen, että se muuttaa minua,enkä halua sellaiseen lähteä,kokisin vain huonoa omatuntoa.

        Olen vakavasti miettinyt, että onko hänellä persoonallisuushäiriö. Lisäksi olen huomannut, että hänellä ei tunnu olevan kykyä kokea empatiaa. En tajua miten en ole tätä aikaisemmin huomannut, ehkä hän alussa vain näytteli sitä kokevansa tai tilanne on niin paha, että hän ei sitä vaan koe.

        Joku tuolla ylhäällä kysyi, että olisiko syy peilissä eikä kumppanissa. Olen tätä miettinyt, ja koittanut työstää itseäni terapiassa,mutta vaikka kuinka olen koittsnut omaa käytöstäni muuttaa ei tilanne ole muuttunut. Nyt en jaksa enää syyttää itseäni,sillä se romutti itsetuntoni. Yritän sitä kasata ja ja saada ymmärtämään, että syy ei ole mknussa, sillä olen yrittänyt kaikkeni mitä voin. En sano olevani täydellinen kumppani,mutta yritän olla piolisolle o niin htvä kuin pystyn ja haluan sitä olla,mutta eihän tällaista voi ottaa vastaan.

        T. Ap

        Persoonallisuushäiriö tai autismikin voi näkyä empatian puutteena. Sellainen korostetun minäminä-ihminen, joka ei osaa nimenomaan reagoida inhimillisesti ja normaalisti toisen tunteisiin/kokemusmaailmaan, puhumattakaan lohduttaa.Sen sijaan tyyppi voi alkaa selostaa jotain tilanteeseen nähden epärelevanttia faktaa, mitä hän kokee tai on vaan kivikasvoinen.
        Kuulostat järkevältä normaalisti tuntevalta ihmiseltä, joka on tehnyt oman osansa ja enemmänkin, siippasi ei niinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en missään nimessä halua lähteä kostamaan tai antamaan samalla mitalla takaisin. Koen, että se muuttaa minua,enkä halua sellaiseen lähteä,kokisin vain huonoa omatuntoa.

        Olen vakavasti miettinyt, että onko hänellä persoonallisuushäiriö. Lisäksi olen huomannut, että hänellä ei tunnu olevan kykyä kokea empatiaa. En tajua miten en ole tätä aikaisemmin huomannut, ehkä hän alussa vain näytteli sitä kokevansa tai tilanne on niin paha, että hän ei sitä vaan koe.

        Joku tuolla ylhäällä kysyi, että olisiko syy peilissä eikä kumppanissa. Olen tätä miettinyt, ja koittanut työstää itseäni terapiassa,mutta vaikka kuinka olen koittsnut omaa käytöstäni muuttaa ei tilanne ole muuttunut. Nyt en jaksa enää syyttää itseäni,sillä se romutti itsetuntoni. Yritän sitä kasata ja ja saada ymmärtämään, että syy ei ole mknussa, sillä olen yrittänyt kaikkeni mitä voin. En sano olevani täydellinen kumppani,mutta yritän olla piolisolle o niin htvä kuin pystyn ja haluan sitä olla,mutta eihän tällaista voi ottaa vastaan.

        T. Ap

        Äp on mies ja selvittelee kaikki asiansa palstalla, jopa wc-reissitkin! Leikkii taas naista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äp on mies ja selvittelee kaikki asiansa palstalla, jopa wc-reissitkin! Leikkii taas naista!

        No mun täytyy nyt kyllä sulle sanoa sen kummemmin provosoitumatta, että kirjoituksesi on melkoista mielikuvituksen sekamelskaa. Mukaavaa illan jatkoa sinulle, js toivottavasti mielikuvituksesi tuotokset voivat sinua viihdyttää,minua ei.

        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai aikuisten ihmisten tartte riidellä hyvässäkään suhteessa , voi olla eri mieltä jostain asiasta mutta ei kai sitä nyt riitelemään aleta .

        Edellyttää sitä päivittäin puhumista.
        Jos mykän kanssa, se voi olla raivostuttavaa.


      • Anonyymi

        Täsmälleen näin.


    • Anonyymi

      Hankalaa on se, että ei oikein ole ketään kelle jutella kaikesta ja saada peiliä. Terapian loputtua oon ollut aika yksin. Siksi tänne asiaa puran.Joudun jättämään paljon pois jotta mua ei tunnisteta.

      T. Ap

      • Anonyymi

        Mä juttelisin sun kanssa mielelläni. Mä olen päässyt kuormittavasta ja ahdistavasta suhteesta eroon, ja tiedän, että lähteminen vaatii paljon voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä juttelisin sun kanssa mielelläni. Mä olen päässyt kuormittavasta ja ahdistavasta suhteesta eroon, ja tiedän, että lähteminen vaatii paljon voimaa.

        Oi, se ois tosi kiva. Mitenköhän mä saan sihun yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, se ois tosi kiva. Mitenköhän mä saan sihun yhteyden?

        Mä palaan huomenna. Sähköposti onnistuu tai jodel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, se ois tosi kiva. Mitenköhän mä saan sihun yhteyden?

        Mut saa kiinni gmailista ja sellainen on käyttis kuin wcallme752. Kokeillaan vaikka näin.


    • Anonyymi

      Taas penaalin terävimmät kynät paikalla. Anteeksi😅😁Eihän kukaan ole kostamassa mitään jos käy kävely lenkillä ja hoitaa omaa hyvinvointia, jos toisella on tarjota vaan omaa pahoinvointiaan. On syytä näyttää ärripurreille toisenlaista elämää. Ja ettei tuo huono toiminta tepsi sinuun. Ei sovi antaa pikkusormeakaan mennöö muutoin koko käsi. Kuitenkin kannustan sinua kehittämään itselle muuta ajateltavaa, luettavaa, nähtävää ja koettavaa niiksi hetkiksi kun eräs antaa itselleen luvan toteuttaa omaa myrskyisyyttään. Missään tapauksessa ei pidä antaa koskaan kenenkään myrkyllisten ajatusten antaa ottaa valtaa itsestään.

      • Anonyymi

        "Taas penaalin terävimmät kynät paikalla" Hyvä että huomasit. Avoin keskustelu ja suora toiminta voittaa aina mielenosoittamisen palautteena.


      • Anonyymi

        Et vaan halua myöntää että neuvos perustui lapselliselle kostolle ja nyt kostat verbaalisesti niille jotka kritisoi sun huonoja neuvoja. Se peili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan halua myöntää että neuvos perustui lapselliselle kostolle ja nyt kostat verbaalisesti niille jotka kritisoi sun huonoja neuvoja. Se peili.

        Pure mua se tee🤪😝😝


    • Anonyymi

      Niin oliks kauniita, rakastavia ja tasavertaisia naissuhteita saatavilla juuri koskaan. Kerran 10. vuodessa ehkä?🤔 kaikenlaista pomottelevaa täti-ihmistä kyllä löytyy.

    • Anonyymi

      Joillekin on vaikea myöntää erehtyneensä. Ajatuskin siitä saa heti torjumaan hyökkäystä itseä kohtaan. Ei kyse ole pahuudesta vaan ehkä opetellusta mallista. Ihminen on tavallaan aina puolustuskannalla kun vaikkei näyttäisi päältä. Sisällä on suuri agressiivisuus. Sen sanotaan suojelevan masennukselta. Mutta voi varmaan myös tehdä oman erehdyksen myöntämisen vaikeaksi kun pitää torjua hyökkäystä itseään kohtaan.

      • Anonyymi

        Aggressiivisuus voi olla myös turhautumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aggressiivisuus voi olla myös turhautumista.

        Mikä on turhautumisen syy. Eikö aikuinen nainen osaa sanoa, jos on jostain turhautunut tai muuttaa sitä asiaa? Miksi purkaa se puolisoon kuin uhmaikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on turhautumisen syy. Eikö aikuinen nainen osaa sanoa, jos on jostain turhautunut tai muuttaa sitä asiaa? Miksi purkaa se puolisoon kuin uhmaikäinen.

        Jos se mies ei puhu. Mitä teet? Lopulta tulee mitta täyteen.


    • Anonyymi

      Riippumatta ihmisestä on moni iästään huolimatta vain kasvamaton ihmisenä jotta osaisi havainnoida omia, muiden tuntemuksia.

    • Anonyymi

      Tympäisee kun ainakin kuvittelen itseäni luultavan narsistiksi. Jos autan jotakin jään autettuani odottamaan hetkeksi selviääkö toinen jo itse. En mä odota palkkiota. Suhtaudun tosissaan jos multa pyydetään jotain. Vai olenko narsisti? Vai olenko vain liian kiltti.

      • Anonyymi

        Miksi sua luullaan narsistiksi


    • Kyllä sulla siihen oikeus on, eikä kellään ole oikeutta kohdella toista tuolla tavalla parisuhteessa tai muutenkaan. En ikävä kyllä usko, että tuo teidän tilanne tuosta kovasti muuttuu, kun harvemmin me ihmiset niin kovin muututaan, vaikka kyllä ihmeitäkin tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe