Kannattaisi varmaan siirtää juottolasi Ahvenammaalle siellä olisi tuttuja raha-h(miehiä)
Aarnelle kahville on palvelua SUOMALAISILLE.
GRÖN.JUOTTOLA
8
1309
Vastaukset
- Arnelle
ei enää ikinä.. kun nyt saatiin kerrankin positiivista muutosta jokirantaan...!!
- muutos
Positiivinen muutos olisi ollut esimerkiksi kaunis puisto mutta nämä kahvilat/juottolat lähinnä pilaavat jokirannan. Onko se sitten Grönmanin tai jonkun muun.
- Diipa-Daapa
muutos kirjoitti:
Positiivinen muutos olisi ollut esimerkiksi kaunis puisto mutta nämä kahvilat/juottolat lähinnä pilaavat jokirannan. Onko se sitten Grönmanin tai jonkun muun.
Itse kuulun näihin Romssin asiakkaisiin. Viihdyn siellä kesäisin ihan hyvin. Mutta pakko on tunnustaa, että paremminkin voisi viihtyä. Pieni visuaalinen uudistus ei olisi pahasta.
Ensinnäkin nuo tivolisiniset myynti ja huoltokojut eivät enää oikein sovi tuohon maisemaan nyt kun Glykauffikin on uudistunut ja Röllin pömpelit miltei valmiit. Voisi verhoilla saman värisellä puulla tai maalata vaikkapa punaisiksi; punaisiahan ne ovat vastarannalla loistavat kottaraisen pöntötkin.
Ja ne keikkuvat peltipöydät ja tuolitkin ovat varmasti jo hintansa haukkuneet moneen kertaan, jotkut alumiiniset vastaavat kohottaisivat paikan ilmettä kummasti.
Itse tykkäisin juoda lasituopeista, mutta ymmärrän kyllä nuo halvat muovimukit, tiskaamisen järjestäminen tuskin on kovin halpaa.
Ja mitä tulee tälläisen operaation kustannuspuleen, niin kaupunki voisi tulla vastaan pidentämällä sopimuskautta, tällöin ei kenenkään tarvitsisi pelätä tekevänsä turhia investointeja. Vaikkapa 5 vuotta per sopimus, onhan Röllilläkin 20:n vuoden sopimus. - borgåbo
Diipa-Daapa kirjoitti:
Itse kuulun näihin Romssin asiakkaisiin. Viihdyn siellä kesäisin ihan hyvin. Mutta pakko on tunnustaa, että paremminkin voisi viihtyä. Pieni visuaalinen uudistus ei olisi pahasta.
Ensinnäkin nuo tivolisiniset myynti ja huoltokojut eivät enää oikein sovi tuohon maisemaan nyt kun Glykauffikin on uudistunut ja Röllin pömpelit miltei valmiit. Voisi verhoilla saman värisellä puulla tai maalata vaikkapa punaisiksi; punaisiahan ne ovat vastarannalla loistavat kottaraisen pöntötkin.
Ja ne keikkuvat peltipöydät ja tuolitkin ovat varmasti jo hintansa haukkuneet moneen kertaan, jotkut alumiiniset vastaavat kohottaisivat paikan ilmettä kummasti.
Itse tykkäisin juoda lasituopeista, mutta ymmärrän kyllä nuo halvat muovimukit, tiskaamisen järjestäminen tuskin on kovin halpaa.
Ja mitä tulee tälläisen operaation kustannuspuleen, niin kaupunki voisi tulla vastaan pidentämällä sopimuskautta, tällöin ei kenenkään tarvitsisi pelätä tekevänsä turhia investointeja. Vaikkapa 5 vuotta per sopimus, onhan Röllilläkin 20:n vuoden sopimus.Kuinka ns "Röllillä" on 20 v. sopimus jos muilla ei ole edes 5v. sopimus?
- Kokardi
borgåbo kirjoitti:
Kuinka ns "Röllillä" on 20 v. sopimus jos muilla ei ole edes 5v. sopimus?
Tottakai Röllillä on, korkean asemansa ansiosta se on saanut luvan rakentaa parakkinsa kiinteiksi rakennuksiksi, mikä tarkoittaa, että sopimukset tehdään erikseen. Ja korkean asemansa vuoksi niistä tehdään pitkiä. Ei siinä jalasparakkiyrittäjillä ole silloin nokan koputtamista asiasta, saavat tyytyä kaksivuotiseen sopimukseen, mikä käytännössä tarkoittaa sitä, että mihinkään ei viitsitä investoida, koska parin vuoden päästä se saattaa olla hukkainvestointi, jos häviää kilpailun.
Paras ratkaisu tässäkin tapauksessa olisi ollut se, että kaupunki olisi itse suunnitellut ja rakentanut nuo parakit ja valinneet Röllin sinne kahdeksi vuodeksi vuokralle. Sen jälkeen paikan vuokra olisi kilpailutettu ja kaupunki toivottavasti olisi saanut isoja tarjouksia muiltakin yrittäjiltä. Helppoa kun sen osaa... - äänestäjä
Kokardi kirjoitti:
Tottakai Röllillä on, korkean asemansa ansiosta se on saanut luvan rakentaa parakkinsa kiinteiksi rakennuksiksi, mikä tarkoittaa, että sopimukset tehdään erikseen. Ja korkean asemansa vuoksi niistä tehdään pitkiä. Ei siinä jalasparakkiyrittäjillä ole silloin nokan koputtamista asiasta, saavat tyytyä kaksivuotiseen sopimukseen, mikä käytännössä tarkoittaa sitä, että mihinkään ei viitsitä investoida, koska parin vuoden päästä se saattaa olla hukkainvestointi, jos häviää kilpailun.
Paras ratkaisu tässäkin tapauksessa olisi ollut se, että kaupunki olisi itse suunnitellut ja rakentanut nuo parakit ja valinneet Röllin sinne kahdeksi vuodeksi vuokralle. Sen jälkeen paikan vuokra olisi kilpailutettu ja kaupunki toivottavasti olisi saanut isoja tarjouksia muiltakin yrittäjiltä. Helppoa kun sen osaa...Porvoolaiset itse on äänestäneet Röllin ja sen muijan noihin asemiin. Hyvä hyvä! Nyt on myöhäistä valittaa, ku paska on jo housuissa. Itse äänestin Valastia ja nyt äänestän Rölliä vastaan pysymällä pois sen kuppiloista.
äänestäjä kirjoitti:
Porvoolaiset itse on äänestäneet Röllin ja sen muijan noihin asemiin. Hyvä hyvä! Nyt on myöhäistä valittaa, ku paska on jo housuissa. Itse äänestin Valastia ja nyt äänestän Rölliä vastaan pysymällä pois sen kuppiloista.
jätti äänestämättäkin....muutosta ei tule näillä palstoilla...äänestäminen on kansalaisen vaikutus kanava...
- Tyyliä
On se hienoa että Romsi sai kilpailijan jokirannalle.Röllin kapakassa ei tartte istua kovilla tuolilla. perse puutu romsilla istuessa. Luulis että Romsilla olis varaa ostaa paremmat tuolit. Onhan se jo vuollut aika tukun fyffee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä752645Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721822Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2731511Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741504Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461487- 871321
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3981293Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3471253Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3801234- 1281195