Hirvein merkki

minun mielestäni

on Oinas.

Oinaassa ei ole mitään muuta hyvää kuin rohkeus. EI MITÄÄN MUUTA. Niin itsekeskeinen ja kärsimätön kuin se onkin...

24

4310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Oinas on ihan hirvittävä. Ei pysty kuunnella, raivostuu kun perustelee mielipidettään (koska ei kykyne siihen kunnolla). Verbaalinen ymmärrys täysin alhaista tasoa (toisin kuin vaa'alla), pitkäjännittyneisyys NOLLASSA. Inhoan oinaita! En tule millään toimeen heidän kanssaan hetkeä pidempään...

      • Kaikki muu kelpaa

        Samat on kokemukset-ja oinas myös esiinneellistää asioita-eläviä asioita.
        Huh.


      • oinas...
        Kaikki muu kelpaa kirjoitti:

        Samat on kokemukset-ja oinas myös esiinneellistää asioita-eläviä asioita.
        Huh.

        Olen oinas horoskoopiltani ja kaikki nuo asiat eivät kyllä ihan pidä paikkaansa...Emme me oinaat nyt ihan noin hirveitä ole. Onhan niitä joitakin kamalia tapauksia, mutta ei vain oinas horoskoopeissa. Minulla on paljon hyviä ystäviä ja kukaan ei ole koskaan sanonut että olisin itsekeskeinen, kärsimätön ja raivostuisin helposti. Muutamat ystävistäni ovat myös oinaita ja he eivät ole ollenkaan sellaisia miksi oinaita väitetään.


      • Anonyymi
        Kaikki muu kelpaa kirjoitti:

        Samat on kokemukset-ja oinas myös esiinneellistää asioita-eläviä asioita.
        Huh.

        MUTTA TUSKIN TUO KOSKEE KAKKIA MAAILMAN OINAITA OMASTA MIELESTÄNI HÄRKÄ ON KAUHEIN HOROSKOOPPI.

        ps. Olen itse jousimies.


    • 2 x vaaka

      Oinaat ovat hankalia juu. Vastamerkki minulle ja siltikin minua siunattiin kahdella oinasmihellä: isäni ja veljeni ovat oinaita. Mutta kyllä oinaat hyviä ystäviäkin ovat, sen on saanut nähdä myöhemmin.

      En halua sanoa mitään merkkiä kauheimmaksi, kaikissahan toki on ikäviä piirteitä. Minun on vaikein saada kovin syvällistä suhdetta leijonien ja rapujen kanssa (leijoniin en saa jotenkin minkäänlaista kontaktia, ravut ovat herkkiä kiukuttelijoita, joita onnistun aina tahattomasti jotenkin loukkamaan). Rakkaussuhteissa ravut ovat minulle mahdottomuus, ainakin tähän asti. Jousimiehet ovat särkeneet sydämeni sen sata kertaa. Nyt olen onnellinen - vaa'an kanssa!
      Parhaat ystäväni ovat kaksosia (en tajua miksi heitä haukutaan aina, aivan ihania ovat), neitsyitä ja onpa siellä yksi kauriskin sekä yksi vesimies.

    • mävain**

      JOUSIMIES, en jaksa edes perustella. Tuolla aiemmin joskus jo puhuttiin. Maailman katkerin, kateellisin, kusipäin, inhottavin ja ilkein merkki.

      • apina

        kiinalaisessa ja kyllä kaikki 12 merkkiä sopii mulle hyvin. En ole vaikeita tavannutkaan ,olenkin oinas optimisti!!!!


      • Anonyymi

        ITSE OLEN JOUSIMIES JA MIKÄÄN TUOSSA EI PÄDE MINUUN.


    • ...

      tää on ihan totta..oinas on tosi itsekeskeinen!!!´´

      • sivusta seurannut

        ui kiltisti sumppuun ,äläkä selosta!


      • naaras
        sivusta seurannut kirjoitti:

        ui kiltisti sumppuun ,äläkä selosta!

        Skorppionille ei mikään seksi riitä....


      • Kalat
        naaras kirjoitti:

        Skorppionille ei mikään seksi riitä....

        Joo, Skorppionit on todella useon inhottavia kusipäitä joille ei mikään riitä. Ja vielä rasitavampaa on se kun minun äitini on Skorppioni ja saa kauhean raivarin kun edes yhdet sukat ovat lattialla!


      • scorpiona
        Kalat kirjoitti:

        Joo, Skorppionit on todella useon inhottavia kusipäitä joille ei mikään riitä. Ja vielä rasitavampaa on se kun minun äitini on Skorppioni ja saa kauhean raivarin kun edes yhdet sukat ovat lattialla!

        olen skorppiooni ja äitini on myös...
        siitä voi sitten päätellä...


      • kalat
        scorpiona kirjoitti:

        olen skorppiooni ja äitini on myös...
        siitä voi sitten päätellä...

        Joo Skorppari on pistävä, pirullinen ja kavala. Toisinaan maailman ihanin ihminen. Itse tulen yleensä skorppareiden kanssa toimeen mutta varuillaan saa olla. Skorppari on pirun paha ku se suuttuu. Kokemusta on. :)


      • oinatar
        kalat kirjoitti:

        Joo Skorppari on pistävä, pirullinen ja kavala. Toisinaan maailman ihanin ihminen. Itse tulen yleensä skorppareiden kanssa toimeen mutta varuillaan saa olla. Skorppari on pirun paha ku se suuttuu. Kokemusta on. :)

        Olen sitä mieltä ettei ole olemassa hirveää merkkiä, on vain olemassa vähän vähemmän mukavia piirteitä ja niitä löytyy jokaisesta merkistä. Tosin makujakin on monia, toisten mielestä jotkut piirteet ovat hirveitä ja toisten mielestä taas hyviä.
        Skorpionissa on persoonallisuutta ja ärhäkkyyttä, en silti leimaisi merkkiä hirveäksi. Olen samaa mieltä kuin sinä, skorpioni osaa olla todella mukava tai vaarallinen, kaksi puolta. Mikä tekeekin siitä mielenkiintoisen ja kaikkea muuta kuin tylsän =)


      • fisuh
        kalat kirjoitti:

        Joo Skorppari on pistävä, pirullinen ja kavala. Toisinaan maailman ihanin ihminen. Itse tulen yleensä skorppareiden kanssa toimeen mutta varuillaan saa olla. Skorppari on pirun paha ku se suuttuu. Kokemusta on. :)

        Mä en oo koskaan tajunnut tota että skorpioni on pistävä ja kamala ja ilkeä ja vaikka mitä.. kaikki skorpionit jotka tunnen, on ihania ja tuun loistavasti niiden kanssa toimeen..!
        T.kalat, nouseva skorppari


    • ITSEKESKEINEN

      Ja sellaista ihmistä ei jaksa kovinkaan usein!

    • oinatar

      Kyllä, olen itsekeskeinen ja kärsimätön, tuskin edes kovin rohkeakaan. Silti minulla on paljon ystäviä ja läheisiä, enkä edes pakota heitä viettämään aikaa kanssani (tekevät sen vapaaehtoisesti jostain kummasta syystä ;)

    • skorppari80

      Mun kaikkein paras ja rakkain ja ihanin ja sielunsiskoni on oinas ja aika pässinpää, mutta ikuna enkä koskaan toista samanlaista ystävää rinnalleni löydä. Kaksoset ne mun elämää riivaa!!!!

    • Anonyymi

      Uskomattoman alkukantaista valitusta.
      Ihmisen luonneidentiteetin käyttöjärjestelmäsarja koostuu muustakin, kuin yhdestä merkistä. Tekijöitä on pääosin 13 - pääluonteet, nousevat ja planeettojen sijainnit.

      Ps. Oinas vastaa lohikäärmettä. Jos ne ovat niin vaikeita, miksi niitä syntyy? Koska ihmiset eivät tiedä olevansa kivikaudella, eivätkä ymmärrä lasten synnyttämisen ajankohdasta mitään. Kunhan kalua tulee, niin kaikki ok - kuten eläimillä.

      • Anonyymi

        Kokoomuksen presidenttiehdokas Stubb on Oinas ja syntynyt aprillipäivänä 1.4.1968.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen presidenttiehdokas Stubb on Oinas ja syntynyt aprillipäivänä 1.4.1968.

        Siinä on vasta yksi kolmestatoista luonneidentiteetin käyttöjärjestelmäsarjasta
        Missä ovat loput 12? Mikä on hänen vuosiluonteensa? Apina.
        Entä nousevat luonteet, ja missä ovat planeetat?


    • Anonyymi

      Älkää ihmiset ajattele näin että tietyt merkit on pahempia, älkää pliis. Se ei oo viisasta.

      • Anonyymi

        Kyllä on paremmat ja huonommat. Paremmuus järjestyksessä:

        Katalysaattorit: Kissa-Vuohi-Sika (vastaa länsimaissa vesielementtiä)

        Puolustajat: Koira-Hevonen-Tiikeri (vastaa länsimaalaisessa ilmaelementtiä)

        Aikaansaajat: Härkä-Käärme-Kukko (Näitä tulisi synnyttää vain harvakseltaan, vastaa länsimaalaisessa maaelementtiä)

        Ajattelijat: Rotta-Lohikäärme-Apina (näiden synnyttämistä tulee välttää, tai pitää hyvin harvana) (vastaa länsimaalaisessa tulielementtiä)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe