Sote uudistus

Anonyymi-ap

Veikö sote keskustan äänet?

14

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sote, mamut , kaikenlainen vivervasemmiston nuoleminen, juha sipilä, muutama syy .

      • Anonyymi

        Seta unohtui.


    • Anonyymi

      Kepun äänet vei koko 2000 luvun kestänyt äänestäjien huijaaminen ja maaseudun unohtaminen, kadotkoon koko puolue.

    • Anonyymi

      Sote pitää saada kuntoon 3 .. 6 portaasta porukkaa kotiin huilaamaan on niin kallis yllä pidettävä ei mikään järjestelmä pysty ylläpitämään joutilaita leuan heiluttajia

      • Anonyymi

        Hallinnosta kyllä, kentälle pitää lisätä.


    • Anonyymi

      Kepun ala mäki alkoi siitä kun puolue Paavon hylkäs Sipilän vika kun tämän tempun teki katkaisi keskustelu yhteyden Saarikko pitää vaihtaa Hoskoseen siellä on vielä oikeita keskustalaisia ajatuksia puolue nousuun tällä valinnalla.

      • Anonyymi

        Honkanen liian lähellä Persujen yksipuolista rasistista ja fossiilisia ajatuksia.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honkanen liian lähellä Persujen yksipuolista rasistista ja fossiilisia ajatuksia.!

        Koita toipua🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honkanen liian lähellä Persujen yksipuolista rasistista ja fossiilisia ajatuksia.!

        Vanha keino parempi ku pussillinen uusia. Ei kaikkea fossiilista voi lopettaa


    • Anonyymi

      SOTE Hallinto täynnä joutilaita sairaanhoitajia sieltä mars kesä töihin KENTÄLLE

    • Anonyymi

      Sote uudistuksen heikkous on huonot johtajat ja kyvyttömyys organisoida asioita. Sairaaloihin laitetaan johtajiksi lääkäreitä, jotka ovat alansa asiantuntijoita koulutuksensa mukaisissa tehtävissä esim. kirurgina. Organisaation ja ihmisten johtaminen vaatii ihan toisen koulutuksen ja kokemuksen.
      Sotessa olisi ensin pitänyt määrittää ne asiat, esim miten nopeasti potilaan on päästävä hoitoon. Ei raha edellä vaan potilas edellä. Lisäksi hoidon pitää olla kaikille asiakkaille tasapuolista ympäri Suomen. Ei voi olla että pitää lähteä 100 km päähän hoitamaan asiaa ja pahimmassa tapauksessa julkisilla kulkuneuvoilla.
      Omakohtaisena kokemuksena OYS on täysin onneton laitos. Sinne joutui odottamaan 4 kk ja kun pääsi määritetty aika heitti 3h ja sen jälkeen 6 minuutin testi ja 3 minuutin lääkärin kannanotto. Lääkäri ei ollut edes kiinnostunut asiastani. Hänellä oli kiire syömään kavereiden kanssa. Samat asiat olisi voitu hoitaa terveyskeskuksessa paremmin. Töiden määrittäminen täysin onnetonta.

      Kaikkein paras ratkaisu olisi luoda omalääkäri systeemi Suomeen. Nykyinen viritys on täysin epäonnistunut. Valittujen politiikkojen puolueeseen katsomatta tulee laitta homma selvitykseen ja uusia koko systeemi. Tässä ei tule syyttää ketään vaan yksinkertaisesti asiat tulee laittaa kuntoon.

      • Anonyymi

        Niin sinulla on yksi kokemus jonka perusteella sanot että oys on onneton laitos. Minun kokemukseni ovat täysin päin vastaisia, oys on pelastanut mummoni, anoppini, isäni ja minun itseni hengen. Olen sille sairaalalle ja sen henkilökunnalle kiitollinen niin kauan kuin minussa henki pihisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinulla on yksi kokemus jonka perusteella sanot että oys on onneton laitos. Minun kokemukseni ovat täysin päin vastaisia, oys on pelastanut mummoni, anoppini, isäni ja minun itseni hengen. Olen sille sairaalalle ja sen henkilökunnalle kiitollinen niin kauan kuin minussa henki pihisee.

        Hieno homma, että sinulla on mennyt hyvin ja olet saanut hyvän palvelu.
        Mutta ei se välttämättä kaikkien kohdalla ole onnistunut. Itse olen joutunut käyttämään ko sairaalan palveluja, nyt pari vuoden aikana neljä kertaa ja apua ei irtoa juurikaan. Seuraava vaihtoehto on rullatuoli. Suurin ongelma siellä on ihmisten pallottelu ja sovitusta kiinni pitäminen. Se on paisunut liian isoksi. Aluesairaalat olisi pitänyt jättää kunnolla toimintaan, jotka palvelisi myös täällä eteläisellä alueella.


    • Anonyymi

      Voinette siitä kiittää Hra:Siplää..Kepu menee lopullisesti syöksyyn,,,
      Kuntavaaleissa viellä huonompi kannatus,lopuu ne hyvä veli sopimukset salaisest.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe