Suosittelen kaikille.
Jäätävän hyvä ajaa ja lähtee ku jänis makuulta.
Viihde järjestelmä toimii kun ihmisen mieli.
330e G20 Huikee
22
2614
Vastaukset
- Anonyymi
Kun auto seisoo noin 90 - 99 prosenttia ajasta käyttämättömänä, on huikeaa että kehonsiirtimen ominaisuuksista oleellisimmat on kiihtyvyys ja se että radio kuuluu.
Kätettynä hintaa 33t euron paikkeilla.
Kyllähän 1000 eurolla / kk saisi paljon muutakin.- Anonyymi
M varusteltuna maksaa 40 k/E
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M varusteltuna maksaa 40 k/E
Mistä tuon M varustelun nyt repäisit, vai onko radio vakiona vasta M varusteisessa?
- Anonyymi
Alustahan tuossa on täysin paska. Aivan liian kova.
- Anonyymi
Mahtaako olla pitkäikäinen, tuokaan keksintö?
- Anonyymi
Nykyaika on kertakäyttökulttuurin aikaa. Kun hajoaa, ostetaan uusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyaika on kertakäyttökulttuurin aikaa. Kun hajoaa, ostetaan uusi.
G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla, toki itsekin vaihdan 5 vuoden jälkeen mutta uskon että autosta vielä monelle ajamisen iloa pitkäksi aikaa ja mitä tuohon alustaan tulee on sen minustakin hieman jäykkä mutta se toimii mutkateillä ja suorilla baanoilla täydellisesti, pikkutiet monttuineen ovat sitten muuta ja mukulakivet, nekin kyllä hillitysti menee loppupeleissä ja muuten todella hiljainen auto on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla, toki itsekin vaihdan 5 vuoden jälkeen mutta uskon että autosta vielä monelle ajamisen iloa pitkäksi aikaa ja mitä tuohon alustaan tulee on sen minustakin hieman jäykkä mutta se toimii mutkateillä ja suorilla baanoilla täydellisesti, pikkutiet monttuineen ovat sitten muuta ja mukulakivet, nekin kyllä hillitysti menee loppupeleissä ja muuten todella hiljainen auto on.
Pieniä tyyppivikoja mutta sitäkin kalliimpia korjata.
Jakopää, jakolaatikko ja ilmajousitus nyt ainakin heti tulee mieleen.
Kaksi ensimmäistä on heti 4000 hintaluokassa mutta ilmajousitus taitaa olla jo pikkasen edullisempi korjata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieniä tyyppivikoja mutta sitäkin kalliimpia korjata.
Jakopää, jakolaatikko ja ilmajousitus nyt ainakin heti tulee mieleen.
Kaksi ensimmäistä on heti 4000 hintaluokassa mutta ilmajousitus taitaa olla jo pikkasen edullisempi korjata.Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?
"Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?"
En tiedä. Vastasin kuitenkin tähän kommenttiin:
"G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?"
En tiedä. Vastasin kuitenkin tähän kommenttiin:
"G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla"Eli tietämättä autosta sen enempää osaat kuitenkin kertoa että siitä hajoaa ilmajousitus jota autossa ei itse asiassa edes ole. Tämä ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tietämättä autosta sen enempää osaat kuitenkin kertoa että siitä hajoaa ilmajousitus jota autossa ei itse asiassa edes ole. Tämä ok.
Sullapas on paha olla. Koita jaksella, keväällä monia ihmisiä ahdistaa ja on huono olla, osa heistä ajaa rekan keulaan tai tekee jotain muuta ikävää itselleen.
Koita jaksaa, kesä on tulossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullapas on paha olla. Koita jaksella, keväällä monia ihmisiä ahdistaa ja on huono olla, osa heistä ajaa rekan keulaan tai tekee jotain muuta ikävää itselleen.
Koita jaksaa, kesä on tulossa.Totesin vaan että ei täällä ainakaan tietoon pohjautuen käydä keskustelua. Ei sinun nyt kannata siitä hermostua jos olit jo alkujaan itse väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totesin vaan että ei täällä ainakaan tietoon pohjautuen käydä keskustelua. Ei sinun nyt kannata siitä hermostua jos olit jo alkujaan itse väärässä.
En minä tyhmien ihmisten kommenteista hermostu. Olen tottunut siihen että teitä yksinkertaisia on niin paljon liikkeellä.
Olen koittanut päätellä että mikä sinua ja kaltaisiasi vaivaa ja se on joko tarkoituksellista toimintaa tai sitten se on tyhmyyttä.
Ensimmäiselle voisit jotakin itse, mutta kun jatkat ja jatkat, alan kaatuamaan siihen, että se on sitten tuota jälkimmäistä.
Jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä ja mitä siinä sanotaan, olen voimaton ongelmasi kanssa.
Moido, koita jaksella, vaikeeta on varmasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tyhmien ihmisten kommenteista hermostu. Olen tottunut siihen että teitä yksinkertaisia on niin paljon liikkeellä.
Olen koittanut päätellä että mikä sinua ja kaltaisiasi vaivaa ja se on joko tarkoituksellista toimintaa tai sitten se on tyhmyyttä.
Ensimmäiselle voisit jotakin itse, mutta kun jatkat ja jatkat, alan kaatuamaan siihen, että se on sitten tuota jälkimmäistä.
Jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä ja mitä siinä sanotaan, olen voimaton ongelmasi kanssa.
Moido, koita jaksella, vaikeeta on varmasti.Ei varmaan teidän aikana opetettu kouluissa luetunymmärtämistä. Ihan kuin yrittäisi käydä keskustelua peltisankon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?
Kestävätkö ne tyynyt nykyään pakkasia...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieniä tyyppivikoja mutta sitäkin kalliimpia korjata.
Jakopää, jakolaatikko ja ilmajousitus nyt ainakin heti tulee mieleen.
Kaksi ensimmäistä on heti 4000 hintaluokassa mutta ilmajousitus taitaa olla jo pikkasen edullisempi korjata.Tässä kommentissa ilmoitat ettet tiedä tästä Bemarista mitään, ihan sama mitä jossain 10-20v vanhoissa Bemareissa on, nyt puhutaan G-sarjasta.
- Anonyymi
Onpas täällä sankoin joukoin kateellisia skodisteja.
Aloittaja, Onnea uudesta autostasi!- Anonyymi
Eihän aloittaja kerro että hänellä olisi uutta autoa.
- Anonyymi
Kyllä nää kaikki bmw uutena menee. Vuoden pidän ja pois käsistä. Ajaa sen aikaa miten ajaa, remonttia ei ole tarvinnut tehdä Oisko 58tkm ollut suurin lukema kun luovuin.
Tehköön seuraava remontit. Tai seuraavat.- Anonyymi
Joo tässä on juuri se ongelma että hetken autoa omistavien ei ole mielekästä huoltaa sitä, koska siitä ei mitään hyödy. Sitten loppupäähän valuu autoja, joilla saattaa olla 200-300 tkm mittarissa ja takana 5-6 öljyvaihtoa!?!
- Anonyymi
Joko BMW osaa tehdä auton mikä kulkee suoraan vai valuuko edelleen tien kallistuksissa?
Jostain syystä ajettavuudessa on aina heikoin premiumien kesken.
Yksi venkoileva bemari riitti itselle. Huonoin auto ajoltaan. Suorastaan rasittava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818