Suosittelen kaikille.
Jäätävän hyvä ajaa ja lähtee ku jänis makuulta.
Viihde järjestelmä toimii kun ihmisen mieli.
330e G20 Huikee
22
3048
Vastaukset
- Anonyymi
Kun auto seisoo noin 90 - 99 prosenttia ajasta käyttämättömänä, on huikeaa että kehonsiirtimen ominaisuuksista oleellisimmat on kiihtyvyys ja se että radio kuuluu.
Kätettynä hintaa 33t euron paikkeilla.
Kyllähän 1000 eurolla / kk saisi paljon muutakin.- Anonyymi
M varusteltuna maksaa 40 k/E
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M varusteltuna maksaa 40 k/E
Mistä tuon M varustelun nyt repäisit, vai onko radio vakiona vasta M varusteisessa?
- Anonyymi
Alustahan tuossa on täysin paska. Aivan liian kova.
- Anonyymi
Mahtaako olla pitkäikäinen, tuokaan keksintö?
- Anonyymi
Nykyaika on kertakäyttökulttuurin aikaa. Kun hajoaa, ostetaan uusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyaika on kertakäyttökulttuurin aikaa. Kun hajoaa, ostetaan uusi.
G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla, toki itsekin vaihdan 5 vuoden jälkeen mutta uskon että autosta vielä monelle ajamisen iloa pitkäksi aikaa ja mitä tuohon alustaan tulee on sen minustakin hieman jäykkä mutta se toimii mutkateillä ja suorilla baanoilla täydellisesti, pikkutiet monttuineen ovat sitten muuta ja mukulakivet, nekin kyllä hillitysti menee loppupeleissä ja muuten todella hiljainen auto on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla, toki itsekin vaihdan 5 vuoden jälkeen mutta uskon että autosta vielä monelle ajamisen iloa pitkäksi aikaa ja mitä tuohon alustaan tulee on sen minustakin hieman jäykkä mutta se toimii mutkateillä ja suorilla baanoilla täydellisesti, pikkutiet monttuineen ovat sitten muuta ja mukulakivet, nekin kyllä hillitysti menee loppupeleissä ja muuten todella hiljainen auto on.
Pieniä tyyppivikoja mutta sitäkin kalliimpia korjata.
Jakopää, jakolaatikko ja ilmajousitus nyt ainakin heti tulee mieleen.
Kaksi ensimmäistä on heti 4000 hintaluokassa mutta ilmajousitus taitaa olla jo pikkasen edullisempi korjata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieniä tyyppivikoja mutta sitäkin kalliimpia korjata.
Jakopää, jakolaatikko ja ilmajousitus nyt ainakin heti tulee mieleen.
Kaksi ensimmäistä on heti 4000 hintaluokassa mutta ilmajousitus taitaa olla jo pikkasen edullisempi korjata.Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?
"Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?"
En tiedä. Vastasin kuitenkin tähän kommenttiin:
"G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?"
En tiedä. Vastasin kuitenkin tähän kommenttiin:
"G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla"Eli tietämättä autosta sen enempää osaat kuitenkin kertoa että siitä hajoaa ilmajousitus jota autossa ei itse asiassa edes ole. Tämä ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tietämättä autosta sen enempää osaat kuitenkin kertoa että siitä hajoaa ilmajousitus jota autossa ei itse asiassa edes ole. Tämä ok.
Sullapas on paha olla. Koita jaksella, keväällä monia ihmisiä ahdistaa ja on huono olla, osa heistä ajaa rekan keulaan tai tekee jotain muuta ikävää itselleen.
Koita jaksaa, kesä on tulossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullapas on paha olla. Koita jaksella, keväällä monia ihmisiä ahdistaa ja on huono olla, osa heistä ajaa rekan keulaan tai tekee jotain muuta ikävää itselleen.
Koita jaksaa, kesä on tulossa.Totesin vaan että ei täällä ainakaan tietoon pohjautuen käydä keskustelua. Ei sinun nyt kannata siitä hermostua jos olit jo alkujaan itse väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totesin vaan että ei täällä ainakaan tietoon pohjautuen käydä keskustelua. Ei sinun nyt kannata siitä hermostua jos olit jo alkujaan itse väärässä.
En minä tyhmien ihmisten kommenteista hermostu. Olen tottunut siihen että teitä yksinkertaisia on niin paljon liikkeellä.
Olen koittanut päätellä että mikä sinua ja kaltaisiasi vaivaa ja se on joko tarkoituksellista toimintaa tai sitten se on tyhmyyttä.
Ensimmäiselle voisit jotakin itse, mutta kun jatkat ja jatkat, alan kaatuamaan siihen, että se on sitten tuota jälkimmäistä.
Jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä ja mitä siinä sanotaan, olen voimaton ongelmasi kanssa.
Moido, koita jaksella, vaikeeta on varmasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tyhmien ihmisten kommenteista hermostu. Olen tottunut siihen että teitä yksinkertaisia on niin paljon liikkeellä.
Olen koittanut päätellä että mikä sinua ja kaltaisiasi vaivaa ja se on joko tarkoituksellista toimintaa tai sitten se on tyhmyyttä.
Ensimmäiselle voisit jotakin itse, mutta kun jatkat ja jatkat, alan kaatuamaan siihen, että se on sitten tuota jälkimmäistä.
Jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä ja mitä siinä sanotaan, olen voimaton ongelmasi kanssa.
Moido, koita jaksella, vaikeeta on varmasti.Ei varmaan teidän aikana opetettu kouluissa luetunymmärtämistä. Ihan kuin yrittäisi käydä keskustelua peltisankon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?
Kestävätkö ne tyynyt nykyään pakkasia...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieniä tyyppivikoja mutta sitäkin kalliimpia korjata.
Jakopää, jakolaatikko ja ilmajousitus nyt ainakin heti tulee mieleen.
Kaksi ensimmäistä on heti 4000 hintaluokassa mutta ilmajousitus taitaa olla jo pikkasen edullisempi korjata.Tässä kommentissa ilmoitat ettet tiedä tästä Bemarista mitään, ihan sama mitä jossain 10-20v vanhoissa Bemareissa on, nyt puhutaan G-sarjasta.
- Anonyymi
Onpas täällä sankoin joukoin kateellisia skodisteja.
Aloittaja, Onnea uudesta autostasi!- Anonyymi
Eihän aloittaja kerro että hänellä olisi uutta autoa.
- Anonyymi
Kyllä nää kaikki bmw uutena menee. Vuoden pidän ja pois käsistä. Ajaa sen aikaa miten ajaa, remonttia ei ole tarvinnut tehdä Oisko 58tkm ollut suurin lukema kun luovuin.
Tehköön seuraava remontit. Tai seuraavat.- Anonyymi
Joo tässä on juuri se ongelma että hetken autoa omistavien ei ole mielekästä huoltaa sitä, koska siitä ei mitään hyödy. Sitten loppupäähän valuu autoja, joilla saattaa olla 200-300 tkm mittarissa ja takana 5-6 öljyvaihtoa!?!
- Anonyymi
Joko BMW osaa tehdä auton mikä kulkee suoraan vai valuuko edelleen tien kallistuksissa?
Jostain syystä ajettavuudessa on aina heikoin premiumien kesken.
Yksi venkoileva bemari riitti itselle. Huonoin auto ajoltaan. Suorastaan rasittava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859