330e G20 Huikee

Anonyymi-ap

Suosittelen kaikille.
Jäätävän hyvä ajaa ja lähtee ku jänis makuulta.
Viihde järjestelmä toimii kun ihmisen mieli.

22

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun auto seisoo noin 90 - 99 prosenttia ajasta käyttämättömänä, on huikeaa että kehonsiirtimen ominaisuuksista oleellisimmat on kiihtyvyys ja se että radio kuuluu.

      Kätettynä hintaa 33t euron paikkeilla.

      Kyllähän 1000 eurolla / kk saisi paljon muutakin.

      • Anonyymi

        M varusteltuna maksaa 40 k/E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M varusteltuna maksaa 40 k/E

        Mistä tuon M varustelun nyt repäisit, vai onko radio vakiona vasta M varusteisessa?


    • Anonyymi

      Alustahan tuossa on täysin paska. Aivan liian kova.

    • Anonyymi

      Mahtaako olla pitkäikäinen, tuokaan keksintö?

      • Anonyymi

        Nykyaika on kertakäyttökulttuurin aikaa. Kun hajoaa, ostetaan uusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaika on kertakäyttökulttuurin aikaa. Kun hajoaa, ostetaan uusi.

        G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla, toki itsekin vaihdan 5 vuoden jälkeen mutta uskon että autosta vielä monelle ajamisen iloa pitkäksi aikaa ja mitä tuohon alustaan tulee on sen minustakin hieman jäykkä mutta se toimii mutkateillä ja suorilla baanoilla täydellisesti, pikkutiet monttuineen ovat sitten muuta ja mukulakivet, nekin kyllä hillitysti menee loppupeleissä ja muuten todella hiljainen auto on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla, toki itsekin vaihdan 5 vuoden jälkeen mutta uskon että autosta vielä monelle ajamisen iloa pitkäksi aikaa ja mitä tuohon alustaan tulee on sen minustakin hieman jäykkä mutta se toimii mutkateillä ja suorilla baanoilla täydellisesti, pikkutiet monttuineen ovat sitten muuta ja mukulakivet, nekin kyllä hillitysti menee loppupeleissä ja muuten todella hiljainen auto on.

        Pieniä tyyppivikoja mutta sitäkin kalliimpia korjata.

        Jakopää, jakolaatikko ja ilmajousitus nyt ainakin heti tulee mieleen.

        Kaksi ensimmäistä on heti 4000 hintaluokassa mutta ilmajousitus taitaa olla jo pikkasen edullisempi korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieniä tyyppivikoja mutta sitäkin kalliimpia korjata.

        Jakopää, jakolaatikko ja ilmajousitus nyt ainakin heti tulee mieleen.

        Kaksi ensimmäistä on heti 4000 hintaluokassa mutta ilmajousitus taitaa olla jo pikkasen edullisempi korjata.

        Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?

        "Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?"

        En tiedä. Vastasin kuitenkin tähän kommenttiin:

        "G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?"

        En tiedä. Vastasin kuitenkin tähän kommenttiin:

        "G-sarjan Bemarit todettu kestäviksi todella pienillä tyyppivioilla"

        Eli tietämättä autosta sen enempää osaat kuitenkin kertoa että siitä hajoaa ilmajousitus jota autossa ei itse asiassa edes ole. Tämä ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tietämättä autosta sen enempää osaat kuitenkin kertoa että siitä hajoaa ilmajousitus jota autossa ei itse asiassa edes ole. Tämä ok.

        Sullapas on paha olla. Koita jaksella, keväällä monia ihmisiä ahdistaa ja on huono olla, osa heistä ajaa rekan keulaan tai tekee jotain muuta ikävää itselleen.

        Koita jaksaa, kesä on tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullapas on paha olla. Koita jaksella, keväällä monia ihmisiä ahdistaa ja on huono olla, osa heistä ajaa rekan keulaan tai tekee jotain muuta ikävää itselleen.

        Koita jaksaa, kesä on tulossa.

        Totesin vaan että ei täällä ainakaan tietoon pohjautuen käydä keskustelua. Ei sinun nyt kannata siitä hermostua jos olit jo alkujaan itse väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totesin vaan että ei täällä ainakaan tietoon pohjautuen käydä keskustelua. Ei sinun nyt kannata siitä hermostua jos olit jo alkujaan itse väärässä.

        En minä tyhmien ihmisten kommenteista hermostu. Olen tottunut siihen että teitä yksinkertaisia on niin paljon liikkeellä.

        Olen koittanut päätellä että mikä sinua ja kaltaisiasi vaivaa ja se on joko tarkoituksellista toimintaa tai sitten se on tyhmyyttä.

        Ensimmäiselle voisit jotakin itse, mutta kun jatkat ja jatkat, alan kaatuamaan siihen, että se on sitten tuota jälkimmäistä.

        Jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä ja mitä siinä sanotaan, olen voimaton ongelmasi kanssa.

        Moido, koita jaksella, vaikeeta on varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tyhmien ihmisten kommenteista hermostu. Olen tottunut siihen että teitä yksinkertaisia on niin paljon liikkeellä.

        Olen koittanut päätellä että mikä sinua ja kaltaisiasi vaivaa ja se on joko tarkoituksellista toimintaa tai sitten se on tyhmyyttä.

        Ensimmäiselle voisit jotakin itse, mutta kun jatkat ja jatkat, alan kaatuamaan siihen, että se on sitten tuota jälkimmäistä.

        Jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä ja mitä siinä sanotaan, olen voimaton ongelmasi kanssa.

        Moido, koita jaksella, vaikeeta on varmasti.

        Ei varmaan teidän aikana opetettu kouluissa luetunymmärtämistä. Ihan kuin yrittäisi käydä keskustelua peltisankon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien 330e bemarissa on ollut ilmajousitus?

        Kestävätkö ne tyynyt nykyään pakkasia...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieniä tyyppivikoja mutta sitäkin kalliimpia korjata.

        Jakopää, jakolaatikko ja ilmajousitus nyt ainakin heti tulee mieleen.

        Kaksi ensimmäistä on heti 4000 hintaluokassa mutta ilmajousitus taitaa olla jo pikkasen edullisempi korjata.

        Tässä kommentissa ilmoitat ettet tiedä tästä Bemarista mitään, ihan sama mitä jossain 10-20v vanhoissa Bemareissa on, nyt puhutaan G-sarjasta.


    • Anonyymi

      Onpas täällä sankoin joukoin kateellisia skodisteja.
      Aloittaja, Onnea uudesta autostasi!

      • Anonyymi

        Eihän aloittaja kerro että hänellä olisi uutta autoa.


    • Anonyymi

      Kyllä nää kaikki bmw uutena menee. Vuoden pidän ja pois käsistä. Ajaa sen aikaa miten ajaa, remonttia ei ole tarvinnut tehdä Oisko 58tkm ollut suurin lukema kun luovuin.
      Tehköön seuraava remontit. Tai seuraavat.

      • Anonyymi

        Joo tässä on juuri se ongelma että hetken autoa omistavien ei ole mielekästä huoltaa sitä, koska siitä ei mitään hyödy. Sitten loppupäähän valuu autoja, joilla saattaa olla 200-300 tkm mittarissa ja takana 5-6 öljyvaihtoa!?!


    • Anonyymi

      Joko BMW osaa tehdä auton mikä kulkee suoraan vai valuuko edelleen tien kallistuksissa?

      Jostain syystä ajettavuudessa on aina heikoin premiumien kesken.
      Yksi venkoileva bemari riitti itselle. Huonoin auto ajoltaan. Suorastaan rasittava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe