Moro,
Onko muilla ollut beaglejen kanssa sellaisia ongelmia, että eivät meinaa oppia selvittelemään pupun paluuperää? Mulla on jo toinen koira, että se painaa ristiin rastiin ja sotkee omat jälkensäkin oikein urakalla. Välillä palataan edelliselle hukalle ja ei meinata millään siirtyä takaisin varsinaiselle hukkapaikalle.
Tällä koiralla on myös vaikeuksia tiehukkien selvittelyssä. Nyt viimeisenä jahtiviikonloppuna koiralla oli hukka metsäautotien varressa. Kierteli rinkiä niin pitkään, että ajoin autolla katsomaan, mikä on meininki. Jänis oli tullut tielle ja lähtenyt ilmeisesti edellisen päivän moottorikelkkauralle ( ajettu tietä pitkin ) ja juossut sitä jonkun neljäsataa metriä ja sitten hypännyt sivuun. Koira ei tätä pystynyt selvittämään. Kierteli ja kaarteli edellisen yön jälkiä pitkin tienlaitoja.
Koira ei nuuskuta nenäänsä eikä nuole takapuoltaan, joten ei liene nenäpunkki eikä anaalirauhasongelmaa.
Koira on nyt neljä vuotta eikä ole ajanut yhtään kunnollista ajoa. Yrittää kyllä.
Beaglen hukan selvittelystä ja muusta
Anonyymi-ap
0
446
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986