Juuri sinä typerä kana

Anonyymi-ap

joka asioit Prisman itsepalvelukassalla noin puoli kolmen aikaa. Oletko kuullut ASIOINTIRAUHASTA??? Änkesit kassalle kesken toisen maksutapahtuman! Toiseksi jos toisella ihmisellä on mollivoittoinen päivä ja viha pinnassa, silloin EI kannata tulla päätä aukomaan edes huumorin säkeisiin verhottuna. Oli nimittäin hyvin lähellä, ettenkö olisi sinua vetänyt turpaan! Fiksu ihminen antaa asiointirauhan toiselle ja pitää mölyt mahassaan. OPI VIRHEESTÄSI, ÄLÄKÄ TOISTA SITÄ ENÄÄ UUDESTAAN!

7

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hehehe !! Eikö juntti tiedä että Persut Ensin !!

    • Anonyymi

      Noi voi sentään? Kikkuliryppynarusi oli kakassa ja nöyttelit kovanaamaa. Opettelisit nyt orpo misuli edes artikuloimaan/kirjoittamaan kuin AIKUINEN! YOU KNOW?

      • Anonyymi

        Otahan lääkkeet ja kohta helpottaa. Kenenköhän tässä pitäisi opetella kirjoittamaan kuin aikuinen... Katsohan peiliin.


    • Anonyymi

      Olen pistänyt merkille tämän ilmiön kanssa. Käsite asiointirauha tuntuu olevan kateissa aika monelta ihmiseltä 🤔

    • Anonyymi

      Voi mitä juttuja täällä on.

    • Anonyymi

      Miksi itket asiasta täällä

      • Anonyymi

        Näinhän se menee. Ollaan kovia jätkiä ja tullaan ulisemaan ja uhkailemaan väkivallalla nettipalstalle! :D Ihan vain vinkiksi, että kannattaa heti siinä tilanteessa avata suunsa ja sanoa asiallisesti, että tässä on hommat vielä kesken, voitko mennä kauemmaksi. Jos joka asia pitää ratkaista "turpaanvedolla" tai sen uhkailulla, niin silloin on kyllä syytä katsoa peiliin itsekin.

        Jos joku esim. etuilee meikäläistä, niin huomautan siitä joka kerta. Suurin osa oikein hätkähtää, kun näköjään ovat niin tottuneet siihen, ettei kukaan sano mitään ja sen takia huono käytös (=etuilu) jatkuu. Joka kerta ovat kuitenkin menneet paikalleen ja osa on pyytänyt anteeksi. Ja jos joku alkaisi huutamaan tai haukkumaan, niin itsensähän siinä nolaavat vielä pahemmin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe