ADHD lääkkeet eivät auta

Anonyymi-ap

Kehitysvamma psykiatri työntekijät ovat ehdottomasti sitä mieltä, että ADHD on oikein laitettu.

Mutta jos ADHD olisi oikein silloin pitäisi auttaa ADHD lääkkeet.

Nyt minun yksi veljeni on saanut kuulla, että sillä olisi selvittämättä jääny ADHD joka minulla on laitettu 9/9.

Eka diagnoosi minulla on ollut Mbd oireyhtymä.

MBD on aivojen toiminta häiriö.

Onko ADHD perinnöllinen geeneissä.
Yks ohjaaja Kehitysvamma puolella kun näki heti alkoi tivaa kenellä minun perheessä on lisäksi ADHD ja se ohjaaja sanoi, että jos on minulla ADHD 9/9 se väitti, että siitä huomaa muka ADHD kun jumitun yhteen samaan asiaan puhumaan.

No nyt minun nuorin veljeni on myös toisen veljeni lisäksi alkanut epäillä voiko sen ongelmiin olla myös syynä selvittämättä jääny ADHD.

Ja nuorin veljeni sano myös ekan kerran meidän isälle mistä huomaa, että meidän isämme kohdalla on selvittämättä jääny ADHD tai Asperger eli Autismin kirjo.

ADHD jutun suhteen on todettu liitännäinen diagnoosi on uniapnea ahmimishäiriö jotka minun kohdallani on ja isäni kohdalla olla myös uniapnea.

Jos Kehitysvamma puolella ohjaajien mielestä ADHD on muka selkeä miksi ADHD lääkkeet eivät auta.

Ja miksi en osaa sitoutua työkeskus ryhmässä käymiseen miksi vihaan etukäteen tehtyjä suunnitelmia miksi etukäteen tehdyt suunnitelmat luo stressiä ja miksi Kehitysvamma puolella ohjaajat sanoo, kun vihaan etukäteen tehtyjä suunnitelmia muka älyllinen kehitysvamma väärin ja nyt yksi lääkäri terveyskeskus puolella sano jos vihaan älyllisen kehitysvamman saaneena etukäteen tehtyjä suunnitelmia kyseenalaistaa minun kohdallani Kehitysvamma jutun????

1

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­N­­­y­m­f­­­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17809436v

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe