Kaipaan sua **** mies. Miten meille kävi näin?
t-naiselta
6
164
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti meille nyt kavi nain, koska etsit Mika makea, Han asuu pooomaarkussssaa.. Mutta hanen sukua on levittaytynyt ympari suimea. Muun muassa sienisalossa asuu hanen sukulainen jonka nimessä on 5 kirjainta M oli kylla oikein mutta muuten meni puihin. Maki on kyllä sukunimi.valitettavasti koko nimi maksaa euroja hieman. Valitettavasti minun pitaa nyt lopettaa koska aikani on hyvin arvokasta. Lahden ajelemaan nyt lentavalla matollani T. Kaikki tietava shamaani ps, seuraavat vastaukset kysymyksiin tarjous hinnalla
- Anonyymi
Kun sinä et pitänyt minua arvokkaana löydöksenä.
- Anonyymi
Enemmän kun arvaatkaan
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän kun arvaatkaan
Mut nyt on nicci luotu, jos minuksi tekeytyvät vielä laittaa anonyyminä viestiä tiedät huijarin. Tee itsellesi nicci niin löydän sinut. Kirjoitan nyt tämän nimen alla.. Muu on huijausta, tee naista etsin vielä tänään, huomenna häivyn täältä. T. M.... Ja pulk..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän kun arvaatkaan
Eikö kannattaisi kertoa hänelle siitä jos epäilet ettei hän tiedä tunteittesi määrää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993