Keinosiementäjän

PANO

Tämä tarina on maalaiselämän todellisuudesta. Olen toiminut keinosiementäjänä. Eräänkin kerran mennessäni maatilalle ammattiani harjoittamaan talon emäntä tuli navetalle minun avukseni. Hommat hoidettiin rutiinilla ja jutustelimme niitä näitä. Emäntä pyysi kahville tupaan. Aikamme keskusteltuamme jutut muuttuivat rivommiksi. Tuli ilmi, että isäntä oli lähtenyt lomareisulle kylpylään ja emäntä oli yksin kotona.Kyrvänpuutteessaan emäntä ehdotti suoraan, että hoitelisin myös hänet. Se sopi minulle mainiosti, olihan hän hyvin hemaisevan näköinen. Tumma tukka, muhkeat rinnat ja pyöreä pylly. Hän tuli luokseni ja alkoi riisumaan minua. Kangistunut jormani sojotti häntä vasten. Myös hän riisuutui vähitellen paljastaen sulonsa. Tartuin kiinni hänen rintoihinsa ja aloin hyväilemään nännejä, jotka jäykistyivät tosi isoiksi. Kellistin hänet tuvan sohvalle ja työnsin kaluni kiimaiseen vittuun. Hän äänteli nautinnosta ja minä lisäsin vauhtia työntöihin. Tunsin kuinka orgasmi oli tulossa. Työnsin kaluni pohjaan ja purkauduin pilluun. Samalla myös hän sai orgasmin. Pukeuduimme ja lähdin seuraavaan taloon. Tulipahan hoidettua karja ja emäntä.

2

14165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vein naapuriin sonnia kun siellä piti astuttaa lehmä, annoimma niiden tutustua toisiinsa sonni kierti lehmää ja nuoleskeli pillua sanoin emännälle ei taida ikein osata kun vain nuolee, nauroi se tekee hyvää antaa nuolla, lehmä pysähtyi sonni hyppäsi ja sohi menemään siirtelin sonnia kohdalleen emäntä piti kalusta ja yritti ohjata puristi kalusta koko ajan, sonni teki nopeita hyökkäyksiä selkään emäntä ohjas kalua. Haisteli kättään ompa hyvät aromit. Seisoimme vierekkäin ja katsottiin kun nuori sonni kierti lehmää. Seisoin emännän takana ja sanoin alkaa itselläkin haluttamaan, niin hän tuo meinaa. Hyväilin pillua housujen päältä ja sitten sisään eii älä sormet oli limaiset. Kokeillaan ymmärtääkö sonni hieroin sormia turpaan. Sonni yritti heti nousta lehmän päälle. Laskin emännän housut ja työnsin takaa sisään kuiskas onko noin iso pillu litisi kiimasta kun painelin sisään emäntä huudahteli kun junttasin pohjaan kun pyöritin nännejä kuiski tule tule laskin kuuman sperman sisään kuiski ana olla anna. Kääntyi ja suuteli ahnaasti, olipa astutus.

• Anonyymi

Minä kaupunki tyttönä Sari 20v jouduin maatilalla emännän Riitan kanssa seuraamaan lehmän kiimaa
      Nyt tyttö katso, lehmällä valui kiimaa pillusta samalla vähän itselläkin. Emäntä hieroi rättiin kiimaa ja sanoi tuo vanha sonni tarvii hajuja. Sonni vietiin kapeaan karsinaan jossa oli puusta isäntä tehnyt lehmän persieen kuten emäntä sano.
      Sonni meni siihen rauhallisesti ja laitettiin kiinni. Kun annoin haistella alkoi tepastelemaan ja hyppäsi pukille, emäntä nauroi tämä on mukavin vaihe avokäsin otti karvatupesta kalu tuli esiin runkkasi käsin katso tyttö tuossa alla olisi kiva olla spermaa lensi ja sonni tuli alas, pitkä kieli nuoli kättä ja rättiä mietin miltä tuo tuntus pillussa. Riitta sanoi vaihdetaan osia sonni nousi pidin kaksin käsin kalusta oli kuuma ja jäykkä ihanan tuntuinen.
      Annettiin lehmän haistella spermaa huuti parressa kiimoissaan vietiin lehmä kapeaan parteen Riitta sanoi kokeile pillua, se oli limainen työnnin nyrkkiä sisään lehmä ammui koko ajan lehmän pillu oli lämmin ja liukas, ohjaa sinä jos tarvii sonni hyppi selkään ja lskeutu yritin keritä, kun vähän rauhottu sain ohjata sisään pidin kättä koko ajan tunsin kuinka se ruiski sisään. Riitta sanoi annetaan nuorten opetella tuotiin kaksi sonnia annettiin olla irti nuolivat pillua ja hyppivät selkään innoissaan naivat monta kertaa.Riitta sanoi olisi ihana olla tuossa raiskattavana pillu turvoksissa ja spermaa täynnä.
      Käytiin saunassa ja pestiin kunnolla lauteilla Riitta sanoi noin nätti pillu sopisko tuonne sonni ja kokeili sormella tuntui hyvältä Riitta jatkoi ompa tämä nuori pillu märkä kokeile minun eka kertaa koskin toisen pilluunRiitta huokaili tulin itsekkin kiimaan kun sonni astui.
      Riitta laskeutui ja nuolaisi tältä lehmästä tuntuu vieras kieli pillussa kohta ohjasin päätä sanoin tuntui että tulen Riitta lopetti. Mennään laitettiin vain navetta takki päälle, mentiin nuorten sonnien eteen annan haistella. Iso turpa oli kiinni pillussa karkea kieli tökki pillua levitin jalkoja kielen kärki meni välillä sisään. Vietiin sonnit latoon.
      Riitta meni telineen alle ohjaa sinä sonnin kalu tökki summassa sain ohjattua pilluun Riitta huusi, ihanan nopea sonni hyppi uudestaan kalu sattui pyllyyn kalu kulki käsien välissä Riitta ei perääntynyt huusi raiskaa suolen. Riitta nousi ja halasi sanoi anna suukko suudeltiin pitkään.
      Sari sun vuoro, ensimmäinen työntö kun sattui pilluun olin täynnä isoa kalua sonni nai jysäyttämällä ja laski spermaa ulisin kiimasta sonni nai monesti, toisen sonnin Riitta ohjasi pyllyyn meni että suhahti edestakainen liike sai huutamaan suoli tuli täyteen. Käveltiin pihan poikki pystykorva haukku koko ajan Riitta sanoi se haistaa.

Aamulla keittiössä sanoin pilluon turvoksissa vieläkin Riitta kokeili voi sinua raukkaa tämä tarvii hoitoa pystykorva tuli eteen ja alkoi nuolla nojasin päytään koira nuoli haarojen välissä Riitta suuteli niskaa ja hyväli rintoja kun tulin ruiskin varmaa pissaakin.
      Riitta vei sänkyyn laittoi peiton ja lähti, tunsin joku peiton alla koiran märkä turpa koski polviin ja kohta pilluu nnuoli ja nuoli. vedin koiraa ylemmäs rapsuttelin sitä karvainen vatsa ja tuppi pillun kohdalla levitin jalkoja liukas kalu tökki sisään annoin tökkiä se oli pitkästi sisässä kun se alkoi paisua ensin pelkäsin sitten annoin naida olin märkä limoista, muistin Riitan sanat raiskaa annoin panna tulin varmaan kolme kertaa se vain astu minua. Maattiin pitkään kunnes irtosi. koira yritti nuolla olin niin herkällä että en antanut.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      82
      6255
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3763
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3120
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1686
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      26
      1312
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      926
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      45
      918
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      860
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      839
    Aihe