Oltiin majurin kanssa etsimässä Thaimaan parasta ravintolaa kävellen kotti kärryillä. Toinen työnsi aina toista 10 metriä ja kiiruhti sitten hakemaan itsensä, jotta matka jatkuu yhtä samaa matkaa. Oltiin jotaki 40 metrin päässä kotoa, alkoi tulla jo koti-ikävä ja pimeää, kun kohdalle sattui thaimaan amerikkalaisin ravintola, jossa ihan tavalliset amerikkalaiset liivi jengit kuunteli Simo Silmua muhkeissa kello hameissasansa.
Oltiin jo tilaamassa porkkana laatikkoa ja biimää, kun juontaja kuulutti että nyt alkaa kisa jossa possoja syödään kisaa. Majurin muheva olemus herätti jo ennalta kauhua, olihan hän alkupalaksi syönyt ketsupit pöydistä, lasten syöttö tuolin ja lattia mopin.
Pyysi katsomaan mikä on hampaan kolossa, siellä oli tyhjä Heinz pullo, 0,7 litraa.
Yhdeksännen posson kohdalla muut oli jo luovuttaneet, kun majuri pyysi saada kyytipojaksi hilloa, banaaneja ja paahto leipää. Ravintolasta loppui possot ja majuri ihmetteli tarjoilun päättymistä ja kysyi milloin tulee pääruoka ja saako sen jälkeen vielä possoa? Ravintoloitsija supatti jotakin keskenään ja toivat majurille aivan uskomattoman hienon amerikka päähineen ja julistivat hänet prinssi possoksi.
https://aijaa.com/nVnCeB
Majuri oli niin innoissaan kun pääsee kertomaan aimolle, että unohti laittaa itsensä kottikärryyn ennenkuin alkoi työntää. Ihmetteli siinä tyhjää kärryä sitten.
Seuraavana päivänä ravintolan ovessa oli lappu "lakkautettu".. mutta meille jäi muistot. Aimo sanoi että nyt on kyllä hattu ja kysyi kenen kanssa juttelin tuossa matkalla? Majurin kanssa tietenkin, Prinssi Posson kanssa.
Aimo totesi että joopa joo ja haki lääke purkit. Söin värikkäimmät ja majuri katosi hetkeksi, mutta vain hetkeksi.
Possoilua täällä Thaimaassa
4
208
Vastaukset
- Anonyymi
Näissä chlangmain jutuissa on aina jonkinlainen totuuden siemen, toisin kuin vaikka yötäpäivää palstalla asuvan numballin jutuissa.
- Anonyymi
Onko tuossa hatussa uljas ori vai onko tuo aasi?
- Anonyymi
Ei näillä resupepuilla ole possotietämystäkään. Voin vakuuttaa että minulla on satojen possojen tietämys hallussani ja tiedän tarkalleen milloin posso on hyvä. Aivoihini kytkettiin kaapelit Jorvissa ja katsottiin mitä siellä oikein tapahtuu.. Kuvaruudulle pärähti tällainen kuva https://aijaa.com/PIyXs2 Minua pyydettiin kuvailemaan paratiisia, no sehän on mä yksin ja jättipossoja kaikkialla!
By NumBaII, 62 possoa päivässä jo 62 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949