Kumpaa laittaisin, Rannilan Classicia vai Profiilikeskuksen Majesticia? Rannilahan on paljon käytetty merkki, mutta onko kellään kokemusta Profiilikeskuksesta (kempeleläinen firma) ja sen tuotteista, hinta/laatusuhteesta?
rannila vai profiilikeskus?
14
10020
Vastaukset
- Sanoo Kattomies
Ehdottomasti suosittelen, että hankit kattosi jostain muualta, valinnan varaa kyllä riittää.
Ja tarjouksia todella kannattaa kysellä.- rakentaja
voitko perustella? mitä mieltä olet Pelti ja Rauta Pousi nimisestä firmasta?
- Bauen
Jos olet kerran harkitsemassa peltikatteen ottamista, niin ota ihmeessä Ruukin tuote ( Rannilan ) Takuut toimii já kukkuu ..
- Jarkko
ehdottomasti ruotsalaista laatuterästä katolle! rannilan tuotemerkillä alko oleen niin huono maine, että piti muuttaa nimi ruukiksi. Itse olen kattoasentajana purkanu paljon rannilan kattoja ja tilalle laittanu juurikin plannjaa.
Kannattaa ottaa sit kunnon asennusryhmä laittaan se katto, eikä mitä tahansa jobbaria! Tarkasta että on verovelvoitteet maksettu ja muutenki hyvä firma. Meillä on hyvä porukka ja tekee hyvää jälkee suht nopeesti. Mut luulen et meiän firmalla on buukattu aika hyvin kesä täyteen..
Onnea katon vaihtoon. - joo
Jarkko kirjoitti:
ehdottomasti ruotsalaista laatuterästä katolle! rannilan tuotemerkillä alko oleen niin huono maine, että piti muuttaa nimi ruukiksi. Itse olen kattoasentajana purkanu paljon rannilan kattoja ja tilalle laittanu juurikin plannjaa.
Kannattaa ottaa sit kunnon asennusryhmä laittaan se katto, eikä mitä tahansa jobbaria! Tarkasta että on verovelvoitteet maksettu ja muutenki hyvä firma. Meillä on hyvä porukka ja tekee hyvää jälkee suht nopeesti. Mut luulen et meiän firmalla on buukattu aika hyvin kesä täyteen..
Onnea katon vaihtoon.Rannila vaihtoi nimensä RautaRuukin yhtenäistymisen johdosta, eikä nimensä huonosta maineesta.
- asiaa
joo kirjoitti:
Rannila vaihtoi nimensä RautaRuukin yhtenäistymisen johdosta, eikä nimensä huonosta maineesta.
Rautaruukki ja Rannila on aina ollu sama asia! Rannila on rautaruukin tuotemerkki. Rannilan katoilla oli niin huono maine, että jotakin oli tehtävä. Varmasti rannila tekee nykyään parempi kestosia kattoja kuin ennen. Mutta huonosta maineesta ei pääse eroon. Joten nimi muutettiin. Kukapa nyt hyvää tunnettua ja menestyvää nimeä muuten vaihtaisi.
- Rannila = Ruukki
joo kirjoitti:
Rannila vaihtoi nimensä RautaRuukin yhtenäistymisen johdosta, eikä nimensä huonosta maineesta.
tottakai nimi vaihdetttii huonon maineen takia. Pässinpää!!!!
- joopa joo
Rannila = Ruukki kirjoitti:
tottakai nimi vaihdetttii huonon maineen takia. Pässinpää!!!!
Kaikki Rautaruukki-konserniin kuuluvat yhtiöt ottivat käyttöön yhteisen markkinointinimen Ruukki 1.9.2004 alkaen.
Yhtiöiden viralliset, rekisteröidyt nimet, kuten Rautaruukki Oyj, säilyivät ennallaan.
Markkinointinimeä käyttävät kaikki konserniyhtiöt kaikilla markkina-alueilla.
Muutoksen tavoitteena on keskittää konsernin kommunikaatio yhden, yhteisen brändin alle.
Yrityksellä on aiemmin ollut käytössä lukuisia tuotemerkkejä, jotka nyt sulautuvat osaksi Ruukkia.
Yhden brändin linjauksen kautta haetaan tehokkuutta ja selkeyttä markkinointiviestintään.
Rautaruukki Oyj:n suomalaiset tytäryhtiöt Asva Oy, Rannila Steel Oy, Oy JIT-Trans Ltd, August Lindberg Oy ja SKJ-yhtiöt Oy fuusioituivat emoyhtiöönsä 1.8.2004.
Nimeä ei TODELLAKAAN vaihdettu huonon maineen takia!!!
...En muuten ole pässinpää... - Kysyy Lahdesta
Jarkko kirjoitti:
Onnea katon vaihtoon.Kaivataan ammatimiehen käsitystä ja kohtuullista tarjousta talven tai kevään remonttiin. Selkeä ja keskisuuri kohde.
- Olli
Osta suoraan toimittajalta ilman, että rautakauppa vetää vielä hintaa välistä! Metehe Oy:n materiaali tulee Ranskasta, ja pinnoitteesta riippuen takuu on 10 tai 15 vuotta. Profiileja löytyy hyvä valikoima. Käyppä vilkaisemassa www.metehe.fi.
- Anonyymi
Ruukki toimii. Profiilikeskus kierrä kaukaa
- Anonyymi
Nyt hieman mietiskelyä. Ota katepal-laatta. Koko maata kattava palvelu, huipputakuu sekä ennenkaikkea saat nukuttua vesisateellakin = täysin äänetön ja varmasti kestää vähintään 30-vuotta.
Katso video, niin näät miten katto
tehdään. - Anonyymi
hohoijaa profiilikeskus
- Anonyymi
Profiilikeskus(ja Timo) kierrä tosi kaukaa. Tulee aivan pa_ _aa , mutta voimme laittaa maalipurkkia tulemaan saatte maalata ja eikä vaikuta takuuseen,peltiä. Tuskin pysyy pystyssä takuu aikaa . Siis jotain muuta ostaisin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576354
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 481064
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875